Wojciech Szymański
Ekspert ds. e-marketingu oraz e-commerce
Prezes Zarządu agencji e-marketingowej oraz e-commerce Ideo Force Sp. z o.o. Łączy pracę zawodową stricte związaną z e-marketingiem oraz e-commerce z pasją dzielenia się wiedzą. Jest wykładowcą Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki, Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania, a dodatkowo udziela wykładów gościnnych, np. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Zaprojektował i wdrożył 5 unikatowych kierunków studiów podyplomowych związanych z e-marketingiem oraz uczestniczył w projektowaniu specjalności na studiach I i II stopnia dotyczących wykorzystania Internetu w działalności firm.
Angażuje się w rozwój startupów – był mentorem w Startup Weekend, SAMSUNG INKUBATOR, Rzeszów Startup Akcelerator. Był członkiem komitetu oceniającego w akceleratorze "IDEA Global". Autor wielu książek, artykułów i publikacji, w tym „E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka” oraz „Content marketing – współczesny poradnik po marketingu treści”.