Zorganizowaliśmy szkolenie z wykorzystania ChatGPT w marketingu i sprzedaży

Szkolenie miało charakter butikowy – szkoląc się w wąskiej grupie, uczestnicy mieli okazję poznać możliwości ChatGPT, dowiedzieli się, jak tworzyć prompty, by otrzymywać dokładnie to, czego potrzebują oraz, jak wykorzystać narzędzie do zarządzania w social mediach. Prowadzący opowiedział im także o tym, jak AI może pomóc w prognozowaniu trendów i sprzedaży w sklepach internetowych.

ChatGPT to technologia, która ułatwia i usprawnia pracę w wielu dziedzinach, a w tym także w obszarze e-commerce. By maksymalnie wykorzystać potencjał tego narzędzia, trzeba jednak wiedzieć, jak wykorzystać jego funkcjonalności. W trakcie szkolenia uczestnicy otrzymali wiele praktycznych wskazówek, dotyczących stosowania ChatGPT (m.in. tych związanych z temperaturą, kontekstem, czy treściami referencyjnymi). Uzyskali także podstawowe informacje na temat integracji narzędzia z innymi systemami.

Szkolenie nie było jednak jedyną okazją ku temu, by pogłębić swoją wiedzę z zakresu efektywnego wykorzystania AI w marketingu i sprzedaży.

Niegłupie pytania o sztuczną inteligencję

Sztuczna inteligencja to temat, którym Paweł zajmował się jeszcze na długo przed tym, nim stało się to modne. W swojej pracy specjalizuje się we wdrażaniu rozwiązań, bazujących na AI w firmach, działających zarówno w sektorze B2B, jak i B2C.

Swoją wiedzą już wkrótce podzieli się podczas 7. edycji Konferencji Lunch z e-commerce pt. „Sprzedaż rośnie w nas! O maksymalizacji zysków w czasach (do) BANI okiem ekspertów w branży e-commerce”. Paweł pojawi się na scenie, wygłaszając prelekcję pt. „Niegłupie pytania o sztuczną inteligencję. Wykorzystanie AI w marketingu – case studies”.

W swoim wystąpieniu opowie m.in. o tym, jak AI rozpoznaje intencje użytkowników (przetwarzanie języka naturalnego w botach), a także, jak można wykorzystać ją do generowania skryptów na stronach internetowych i regexów do analityki. To praktyczna wiedza, którą będzie można wykorzystać w swoim e-commerce. Serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w Konferencji, która odbędzie się już 8 września w Warszawie.