E-commerce

Marketing dla e-commerce realizujemy na podstawie lejka sprzedażowego, czyli prowadząc klienta przez ścieżkę zakupową od momentu poszukiwania aż po zakup. Nie musisz sam pozyskiwać klientów i podtrzymywać ich zainteresowania klientów. Zajmiemy się tym.

Bezplatna konsultacja
Joanna Tymowicz
Joanna Tymowicz
Client Service Director
  • tel. 782 387 793

Chcesz poprawić wyniki sprzedaży, ale nie wiesz, jak przyciągnąć nowych klientów, a obecnych skłonić do częstszego korzystania z Twojej oferty? Sprowadzimy klientów do Twojego sklepu internetowego. Spójna z ich oczekiwaniami i Twoimi potrzebami strategia sprzedażowa i wizerunkowa wygeneruje zakładane wyniki.

Agencja e-commerce

Każda marka ma wartość, która powinna być komunikowana klientom. Niezależnie od tego, jak dużą firmę prowadzisz i komu sprzedajesz swoje produkty, wiemy, że masz potencjał, który świadczy o Twojej wyjątkowości. Naszym zadaniem je go wydobyć. Na sukces w e-commerce składa się użyteczna strona internetowa, pozycja e-sklepu w Google, komunikacja, regularne audyty i analizy, wizerunek i opinie klientów, umiejętność angażowania grupy docelowej i korzystania z uzupełniających form sprzedaży. Wszystko to byłoby niemożliwe bez strategii, narzędzi, wnikliwiej obserwacji rynku, konkurencji i potrzeb klientów oraz systematycznej pracy w wyżej wymienionych obszarach.

Jesteśmy agencją e-commerce obsługującą sklepy internetowe kompleksowo, począwszy od opracowania strategii, stworzenia strony i pozyskania pierwszych klientów po zwiększanie sprzedaży i promocję.

Od stworzenia do promocji

Efektywne prowadzenie sprzedaży online to wymagające zadanie. Wiele sklepów internetowych zakładanych i prowadzonych jest bez takich kluczowych aspektów jak: strategie sprzedażowe, określenie grupy docelowej, a co za tym idzie – skuteczność działań marketingowych jest niewystarczająca.

W naszym agencyjnym portfolio posiadamy kilkaset zrealizowanych z powodzeniem kampanii marketingowych w sektorze e-commerce. W naszych działaniach opieramy się na lejku sprzedażowym, a co za tym idzie realizujemy następujące jego elementy:

  • Tworzymy sklepy internetowe - projektujemy oraz tworzomy rozwiązania B2C oraz B2B.
  • Sprowadzamy ruch i klientów - głównie za pomocą pozycjonowania, reklamy w wynikach wyszukiwania (Google Ads, dawniej Google Adwords), e-mailingu, content marketingu oraz reklamy w social media (m.in. na Facebooku oraz Instagramie) sprowadzamy najbardziej adekwatny ruch do sklepu internetowego.
  • Prowadzimy kampanie sprzedażowe - najpopularniejszymi sposobami zdobywania wartościowego ruchu dla sklepów internetowych są: pozycjonowanie na szeroki ogon fraz kluczowych, kampanie poprzez Google Ads (dawniej Google AdWords) a także Facebook Ads. W ramach realizowanych działań dobierzemy najlepsze słowa kluczowe, które zapewnią wzrost popularności sklepu w możliwie krótkim czasie, a co za tym idzie zwiększą jego potencjał sprzedażowy. Naszą wysoką jakość potwierdzają certyfikaty Google - między innymi: Google Partner PREMIUM oraz Google Partners Rising Star Google Analytics Individual Qualification, Profesjonalista w e-handlu.
  • Konwertujemy ruch na klientów - zgodnie z ideą Inbound Marketingu, według której pracujemy, po zdobyciu wartościowego ruchu należy podejmujemy działania zmierzające do przekonwertowania do na konkretne transakcje. Analizujemy przychodzący ruch, dogłębnie badamy statystyki, podłączamy narzędzia śledzące użytkowników w ramach witryny – doskonale wiemy (i dostarczamy również Tobie tę informację) co robią Użytkownicy i który etap procesu zakupowego należy zoptymalizować. Analizujemy sklepy internetowe pod kątem użyteczności i dostępności. Jednak to co czyni nas prawdziwymi liderami to to, że całościowo podpowiadamy właścicielom sklepów co zmienić w strategii, aby zwiększyć ilość i wartość transakcji.
  • Przyciągamy (ponownie) klientów - ponowne przyciągnięcie klientów jest jedną z fundamentalnych zasad skutecznego marketingu w e-commerce. My wykorzystujemy do tego klika sposobów: systemy lojalnościowe, remarketing poprzez e-maile oraz remarketing z wykorzystaniem Google Ads lub platform RTB (w tym automation marketing).
  • Wdrażamy programy partnerskie i lojalnościowe - liczne badania marketingowe dowodzą, że stali klienci i partnerzy biznesowi są najważniejszym dobrem dla firmy. Pozwalają generować zyski i obniżać koszty. Zatem kluczowym jest zadbanie o nich w odpowiedni sposób - należy zbudować ich lojalność i przywiązanie do marki. Muszą wiedzieć, że warto z Tobą współpracować. Pomagają w tym programy lojalnościowe i afiliacyjne oparte na różnych mechanizmach. Nasi eksperci z chęcią pomogą Ci przygotować, zaplanować i przeprowadzić odpowiednie działania, dopasowane zarówno do Twoich potrzeb, jak i oczekiwań odbiorców. Dostarczymy Ci odpowiedniej wiedzy i narzędzi, ułatwiających zarządzanie relacjami.

Co nas wyróżnia? Podchodzimy całościowo do wszystkich kanałów komunikacji i jednocześnie każdy sklep internetowy traktujemy indywidualnie.

Nasi certyfikowani specjaliści, dzięki planowanym strategiom zwiększą sprzedaż Twoich produktów i usług, dotrą do precyzyjnie określonej grupy klientów wykorzystując wszystkie dostępne możliwości.

Kompleksowo zadbamy o Twoją
sprzedaż w internecie!

Dobór potrzeb do klientów

Sukces każdego sklepu internetowego uzależniony jest od jego klientów. Ważny jest każdy element prowadzenia sprzedaży online – od pierwszego kontaktu klienta ze sklepem, przez analizę jego zachowania, po działania posprzedażowe.

Gdy źle określimy grupę docelową, bądź będziemy ściągać niewłaściwy ruch na stronę – nie będzie on konwertował. Nieintuicyjny interfejs witryny sklepu może utrudniać decyzje zakupowe klientów. Z kolei jeżeli nie prowadzimy efektywnych działań remarketingowych/posprzedażowych, pozyskani klienci szybko mogą zapomnieć o naszym sklepie. Warto pamiętać, aby wszystkie wspomniane czynniki współpracowały ze sobą – wtedy mamy potencjał na finalny sukces.

Rozwiązania do prowadzenia sprzedaży online doradzane są naszym Klientom indywidualnie, w zależności od potrzeb. Nie działamy po omacku, bez wcześniejszego researchu – w szerokim gronie specjalistów dokładnie określamy jakie kanały najszybciej przyniosą pożądane efekty.

e-commerce Ideo Force

 

Dlaczego Ideo Force?

Z biegiem lat wypromowaliśmy i zwiększyliśmy sprzedaż wielu sklepom internetowym. Wykonaliśmy setki badań UX, kampanii w Google Ads i Facebook Ads,  optymalizacji SEO a także integracji z porównywarkami cenowymi. Wiemy jednak, że każdy właściciel czy manager sklepu, który przychodzi do Ideo Force ma własne problemy i wymaga indywidualnej opieki. Dlatego podchodzimy do każdego projektu i każdej e-commercowej kampanii z nowymi pomysłami i propozycjami. W Ideo Force łączymy wiedzę i doświadczenie z zakresu ecommerce z głęboką pasją do naszej pracy, aby dostarczać wyniki, które zachwycają naszych klientów.

Ponadto:

  • Do Twojej dyspozycji oddajemy naszych doświadczonych specjalistów. Osoby, które z pasją realizują kolejne projekty, dobierają najlepsze rozwiązania, a przede wszystkim znają się na tym co robią. Nieustannie śledzą i analizują zmieniające się oczekiwania rynku, panujące trendy oraz eksperymentują z nowymi możliwościami promocji.
  • Wiemy jak promować sklepy internetowe, podnosić ich rozpoznawalność, a przede wszystkim zwiększać ich sprzedaż. Nasze doświadczenie z e-commerce pozwoliło już wielu sklepom zwiększyć ruch i zyski. Na podstawie zdobytej wiedzy i osiągniętych kompetencji opracowaliśmy własną metodologię pracy ze sklepami internetowymi i generowania dla nich optymalnych wyników sprzedażowych.
  • W procesie tworzenia kierujemy się dobrem naszych klientów, dlatego dopasowujemy się do preferowanego modelu realizacji projektów. Rozumiemy, że każdy klient i projekt jest inny, a wszystkie decyzje podejmujemy w oparciu o dialog.
  • Jesteśmy powiązani z Ideo – znanym i cenionym dostawcą rozwiązań informatycznych oraz internetowych. Posiadamy szereg autorskich produktów oraz narzędzi z obszarów e-marketingu, e-biznesu oraz e-gov. Posiadamy wysokie kwalifikacje techniczne - oprócz wiedzy i kompetencji w zakresie pozycjonowania w naszym zespole posiadamy również programistów i webdeweloperów (HTML, PHP, SMARTY, React, JavaScript, ASP .NET, Python), grafików oraz administratorów serwerowych.
  • Każdy klient posiada swojego indywidualnego opiekuna, który łączy role kierownika projektów oraz doradcy ds. e-commerce. Opiekun jest odpowiedzialny za koordynację wszystkich prac, które są wykonywane dla sklepu internetowego - czyli pozycjonowanie, UX, kampanie płatne w Google Ads i Facebook Ads, atakze jesli jest taka potrzeba to także programistyka.
  • Motywacją wszystkiego, co robimy, jest pomoc w udanym projekcie. Chcemy, abyś zobaczył zwrot z inwestycji i osiągnął najlepsze możliwe wyniki dla swojej firmy. Twój sukces to nasz sukces.

Jesteśmy profesjonalną agencją e-marketingową specjalizującą się w e-commerce. Nasi klienci czerpią korzyści z wieloletniej wiedzy, najlepszych narzędzi i pasji do doskonalenia eCommerce. Wierzymy w diagnozowanie potencjalnych problemów i możliwości jeszcze przed ustaleniem spersonalizowanego planu lub oferty.

Rozwijamy własną społeczność

E-commerce Academy

by Ideo Force

E-commerce_Academy

Dołącz do grupy i zainspiruj się

Jeśli szukasz wiedzy na temat możliwości rozwoju swojego biznesu, zwiększenia sprzedaży i promocji sklepu to jest to dobre miejsce dla Ciebie.

Dołącz do grupy 

 

Efekty naszej pracy

Pracujemy zarówno dla dużych sklepów internetowych jak i tych dopiero rozpoczynająych swoją działalność. Na swoim koncie mamy wiele sukcesów związanych z ecommerce.

Oto przykłady niektórych z nich:

Jeden ze sklepów internetowych, którym zaczeliśmy się opiekować na początku roku w zasadzie od samego początku wspólpracy zauwazył zwiększenie zarówno ilości zamówień jak i ich wartości. Prezentujemy na to na print screenie z systemu Shoper:

Kolejny efekt naszej pracy przedstawia poniższy print screen z systemu Google Analytics. Pozycjonowany przez nas sklep ma przychody z ruchu organicznego z wyszukiwarek na pozomie blisko 1 mln złotych miesięcznie. Większość generuje wyszukiwarka Google.

efekty pozycjonowania sklepów

Innemu z obsługiwanych przez nas sklepów internetowych generujemy sprzedaż z 7 różnych kanałów - przedstawia to poniższy print screen z systemu Google Analytics:

Dla e-commerce zrobiliśmy dużo innych rzeczy - np.:

 

Jeden partner to wiele korzyści

Szybko, elastycznie i wszystko od jednego partnera! Jeden partner biznesowy to wiele korzyści. 

  • Generuj więcej sprzedaży i zwiększ bazę klientów.
  • Zwiększ ruch w swoim sklepie (poprzez prowadzone przez nas kampanie).
  • Zmaksymalizuj zwrot z inwestycji w wydatki marketingowe (takie jak PPC, marketing afiliacyjny, e-mail marketing czy pozycjonowanie) dzięki naszemu wsparciu optymalizacyjnemu.
  • Popraw doświadczenie użytkowników, a co za tym idzie spraw by polecali Twój sklep.
  • Popraw użyteczność sklepu poprzez testy wielowymiarowe, które możemy przeprowadzać.
  • Skup się na tym na czym się znasz, a marketing zostaw nam. Rozwijaj bazę produktową, relacje z partnerami i zajmij się logistyką.
  • Zyskaj czas - rozpoczynając współpracę masz pewność, że zajmiemy się wszystkim.
  • Zyskaj dostęp do konsultanta - wyróżnia nas to, że oprócz prac nad sklepem w każdej chwili służymy naszym klientom radą. Z przyjemnością odpowiadamy na pytania i pomagamy podejmować właściwe decyzje e-marketingowe.

Sprawnie działający system to podstawowy czynnik wpływający na sukces w e-commerce. Odpowiednie zaprojektowanie platformy sprzedażowej ma znaczący wpływ zarówno na ruch na stronie, jak i poziom sprzedaży. Jesteśmy ściśle powiązani z Ideo – eCommerce Software House. Sprawdź ofertę tworzenia zaawansowanych sklepów internetowych i poznaj inne nowoczesne rozwiązania IT, które rozwiną Twój biznes.

Najczęstsze pytania

Czym jest e-commerce?

W najprostszym tłumaczeniu e-commerce to handel elektroniczny (e-handel), czyli działalność gospodarcza prowadzona przez Internet np. poprzez sprzedaż w sklepie internetowym. To właśnie e-sklepy są najpopularniejszą formą sprzedaży, dzięki korzyściom, jakie przynoszą przedsiębiorcom. Sklepy internetowe pozwalają na obniżenie kosztów prowadzenia działalności gospodarczej, takich jak koszt kupna/wynajmu lokalu, bez którego tradycyjny handel się nie obędzie.

Niezaprzeczalną zaletą e-commerce jest nieograniczony zasięg – działalność prowadzona w sieci pozwala dotrzeć do potencjalnych klientów z każdego zakątka Ziemi. Wejście w świat e-handlu jest więc niezbędnym krokiem dla każdego, kto pragnie rozwijać swój biznes.

E-commerce pozwala także rozwijać się lokalnie, dzięki nowoczesnym rozwiązaniom marketingowym. Bez względu na to, czy sprzedajesz gotowe produkty, czy oferujesz usługi, prowadzenie działań online pozwoli Ci dotrzeć do większej liczby osób znajdujących się w pobliżu lub takich, które wcześniej nie słyszały o Twojej firmie.

Jakie są główne problemy e-commerce?

Jednym z największych problemów, które zdarzają się w e-commerce jest problem z automatyzacją procesu sprzedażowego oraz z przekazem informacji – brak opisów produktów, powiadomień o statusie zamówienia, ukryte koszty (np. o cenie dostawy). Każda informacja, której brakuje potencjalnym klientom na stronie, wymusza na nich konieczność kontaktowania się z obsługą klienta. Problem narasta, gdy kontakt ten jest utrudniony, co dodatkowo zniechęca użytkowników. Wszystkie istotne z perspektywy konsumenta informacje na stronie powinny więc być łatwo dostępne – jeżeli odbiorca będzie w stanie samodzielnie znaleźć odpowiedzi, z większym prawdopodobieństwem skorzysta z oferty.

Sieć podlega ciągłemu udoskonalaniu, dlatego e-commerce wymaga zmian i dostosowywania się do nowych wymogów technicznych. Stosowanie przestarzałego oprogramowania może powodować problemy z integracją nowego sklepu z wiele lat wcześniej stworzonym na zamówienie programem księgowym lub magazynowym. Dostosowując e-sklep do najnowszych wymagań nie zapominaj także o wszystkich dodatkowych systemach, dzięki czemu zyskasz pewność, że Twój sklep internetowy będzie prawidłowo funkcjonował.

Jakie są najnowsze trendy w e-commerce?

Bezpieczeństwo danych i transakcji wciąż pozostaje jednym z najważniejszych trendów w e-commerce, a właściwie już standardem. Zapewnienie bezpieczeństwa płatności online jest jednym z filarów zaufania do marki, na którym powinny skupiać się firmy. Dotyczy to zarówno transakcji wykonywanych z poziomu komputera, jak i płatności mobilnych, do których przekonuje się coraz więcej użytkowników smartfonów.

Na znaczeniu zyskuje także social commerce, czyli zakupy dokonywane przez media społecznościowe. Facebook i Instagram już od jakiegoś czasu pozwalają na sprzedaż bezpośrednio z poziomu portali. Media społecznościowe jako główne kanały komunikacji marki z klientami, odpowiednio prowadzone, przekładają się również na większą sprzedaż.

Dla użytkowników liczy się przede wszystkim wygoda, jaką dają zakupy przez Internet. W związku z tym coraz więcej firm eksperymentuje z darmowymi dostawami i zwrotami, a także oferuje opcję dostawy tego samego dnia. Istotna jest także personalizacja oferty – dostosowanie sposobu komunikacji oraz usług/produktów pod konkretnych odbiorców.

Agencja e-commerce
Niezależnie jak dużą firmę prowadzisz i w jakiej branży działasz, wierzymy, że masz potencjał, który świadczy o Twojej wyjątkowości. Każda marka to wartość, która powinna być komunikowana potencjalnym klientom. Dla naszych klientów jesteśmy partnerem strategicznym - jesteśmy agencją e-commerce zdolną do obsługi sklepów internetowych w 360 stopniach działań e-marketingowych.

Jesteśmy profesjonalną agencją e-marketingową specjalizującą się w e-commerce. Nasi klienci czerpią korzyści z wieloletniej wiedzy, najlepszych narzędzi i pasji do doskonalenia eCommerce. Wierzymy w diagnozowanie potencjalnych problemów i możliwości jeszcze przed ustaleniem spersonalizowanego planu lub oferty.
Zapytaj o ofertę!
Skontaktuj się z nami
Odpowiadamy w 24 godziny
Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.