Wysyłanie newslettera

Skuteczny newsletter potrzebuje narzędzi i strategii, które pozwolą tworzyć i segmentować bazę odbiorców, mierzyć wyniki oraz przygotować wiadomości, które są nie tylko otwierane, ale i czytane.

Bezplatna konsultacja
Martyna Miłek
Martyna Miłek
Key Account Manager
  • tel. 518 976 205

Dla firm działających w Internecie komunikacja z klientami za pomocą newsletterów jest elementem budowania biznesu opartego na relacji. Ogromna ilość spamu w poczcie oraz krótki czas koncentracji użytkownika na komunikacie, powodują, że wysyłanie newslettera staje się wzywaniem. Przygotujemy wiadomości, które dotrą do właściwych osób.

Skuteczny newsletter

Jaki jest skuteczny newsletter? To optymalny komunikat marketingowy, który dotrze do odpowiedniego użytkownika w odpowiednim momencie. Wysyłanie newslettera, który spełni te założenia wymaga użycia narzędzi pozwalających:

  • uniknąć trafienia wiadomości do spamu,
  • pozyskać informacje o najbardziej optymalnych porach wysyłki e-maila,
  • znaleźć najkorzystniejsze formy newslettera (treść i grafika),
  • przeprowadzać testy A/B,
  • weryfikować skuteczność newslettera i oceniać poziom konwersji.

Narzędzia do obsługi newslettera są niezbędne do zwiększania szansy na zakup/pozyskanie klienta.


Kompleksowa usługa wysyłania newslettera

W naszym zespole pracują nie tylko specjaliści do spraw e-mail marketingu, ale również eksperci od użyteczności, IT, analityki, performance marketingu, PR, content marketingu, reklam PPC oraz kreatywny dział graficzny. Dzięki temu łączymy różne formaty i tworzymy rozwiązania, które w pełni odpowiadają na potrzeby odbiorców wiadomości e-mail.

Niezależnie od tego, jaki system CMS obsługuje stronę Twoją stronę, zajmiemy się jego integracją z dowolną platformą mailingową. W razie potrzeby przygotujemy landing page, na który trafią użytkownicy newslettera i zadbamy o to, aby newsletter był spójny ze strategią marketingową firmy i działaniami reklamowymi w kanałach online i offline. Do obsługi e-mail marketingu wykorzystujemy ponad 30 różnych platform i narzędzi, aby dowieźć, jak najlepsze efekty. Analizujemy i usprawniamy newslettery pod kątem celu, a tym możemy być np. sprzedaż poprzez przekierowanie użytkownika na stronę z ofertą.

Klienci o nas

Dlaczego my?

Ideo Force_Dlaczego my?

Mailing to obecnie jedna z najskuteczniejszych i najbardziej elastycznych form bezpośredniej komunikacji z klientem. Jest także relatywnie tania, co nie pozostaje przecież bez znaczenia.

Zdając sobie sprawę z różnic pomiędzy klientami prace rozpoczynamy zawsze od analizy preferencji komunikacyjnych.

Przygotujemy dla Ciebie profesjonalne i angażujące treści, przykuwające uwagę swoją atrakcyjną formą.

Sprawimy, że użytkownicy z chęcią będą zaglądać do wiadomości, a nie tylko mechanicznie je usuwać.

Nasi klienci współpracują z indywidualnym opiekunem, który łączy rolę kierownika projektu oraz doradcy marketingowego.

Dobieramy odpowiednią strategię promocji w oparciu o konkretne cele biznesowe klienta.

Wykorzystujemy ponad 30 różnych platform i narzędzi, które dedykowane są wysyłce newsletterów.

Jeśli nasi klienci zarządzają projektami poprzez aplikacje, jesteśmy w stanie pracować z ich wykorzystaniem.

Opracujemy skuteczne strategie komunikacyjne, pozwalające aktywizować odbiorców i zachęcać ich do działania.

Jako zespół mamy ogromne doświadczenie w tworzeniu skutecznych newsletterów. Wykorzystujemy wiedzę i zasady z zakresu UX/UI, tworzymy prosprzedażowe przekazy, analizujemy ich skuteczność w oparciu o testy A/B.
Wykorzystujemy ponad 30 różnych platform i narzędzi, które dedykowane są wysyłce newsletterów. Jesteśmy w stanie zintegrować w zasadzie każdy CMS z odpowiednią platformą mailingową.
Skontaktuj się z nami
Odpowiadamy w 24 godziny
Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.