Jak zaczęliśmy 2024 rok? Pierwsze ciekawe wydarzenia już za nami!

Tak oficjalnie podsumowaliśmy 2023 rok…

Jedną z tradycji w naszej agencji jest to, że wspólnie nie tylko podsumowujemy rok, ale też bierzemy udział w imprezie integracyjnej. W tym roku spotkaliśmy się na Hollywood Party.

W trakcie imprezy odbyła się m.in. gala wręczenia wyjątkowych statuetek, do której przygotowywaliśmy się od dłuższego czasu. Zespół wybrał członków zespołu w kategoriach, takich jak m.in. Perła Profesjonalizmu.

Poznaliśmy też Asa Rozwoju Osobistego, Debiutanta Roku czy Mistrza Dobrego Humoru i Puenty. Takie spotkania są dla nas okazją nie tylko do wspólnego świętowania sukcesów, ale też budowania więzi i wzmacniania ducha zespołu.

Po pierwsze dywersyfikacja…

W dobie dużej konkurencji na rynku dywersyfikacja wykorzystywanych kanałów digital marketingowych może być jednym z kluczowych czynników, wpływających na sukces w biznesie. Ma ona duże znaczenie m.in. w prowadzeniu płatnych kampanii reklamowych.

Mimo że najczęściej wykorzystywanym ekosystem jest Google Ads, to warto korzystać także z innych rozwiązań, wpływających na wzrost widoczności biznesu w sieci, a tym samym na zwiększenie zysków. Jednym z narzędzi, na które warto zwrócić uwagę, niewątpliwie jest WP Ads.

To właśnie w spotkaniu Programu Partnerskiego Platformy Reklamowej Wirtualnej Polski uczestniczyli: Wiceprezeska Zarządu Ideo Force – Joanna Tymowicz oraz Marketing Manager – Paweł Szczyrek.

Platforma WP Ads oferuje m. in. szereg rozwiązań dla e-commerce, które pozwalają prezentować produkty wybranym użytkownikom. Do takich możliwości zalicza się m. in. automatyczne tworzenie reklam z feedu produktowego, czy dostęp do algorytmów AI, z pomocą których kampanie są realizowane na podstawie danych ze sklepu.

W kontekście dywersyfikacji wykorzystywanych ekosystemów reklamowych pod uwagę warto wziąć także rozwiązania takie jak np. Google Ads, Microsoft Ads czy zwłaszcza w przypadku e-commerce - Allegro Ads. W tym roku zostaliśmy partnerem ostatniej z wymienionych platform. 

Expo HR - czyli budowanie marki pracodawcy, jako klucz do udanej rekrutacji

Na wyniki procesu rekrutacji w organizacjach wpływa wiele czynników. Liczą się nie tylko efektywne działania digital marketingowe, prowadzone w ramach kampanii rekrutacyjnej, ale także budowa silnego wizerunku marki jako pracodawcy.

To z kolei proces, który wymaga holistycznego podejścia i stosowania wyłącznie sprawdzonych i skutecznych rozwiązań. To właśnie o takich rozwiązaniach rozmawiano podczas Expo HR, które odbyło się 13 lutego w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.

W wydarzeniu uczestniczyli: Wiceprezeska Zarządu Ideo Force – Joanna Tymowicz oraz Marketing Manager – Paweł Szczyrek a także przedstawiciele firmy Ideo, będącej naszym wieloletnim partnerem technologicznym – Account Manager - Angelina Kołata i  Manager ds. Kluczowych Klientów - Marcin Lipiec.

Wydarzenie było organizowane pod hasłem: „Sprawdzone rozwiązania dla Twojej kadry!”. I to właśnie do takich rozwiązań zalicza się employer branding, w który wliczają się zarówno działania kierowane do obecnych pracowników firm, jak i do kandydatów, którzy dopiero rozważają podjęcie w nich zatrudnienia.

W Ideo Force prowadzimy działania z obszaru employer brandingu dla firm, działających zarówno w sektorze B2B, jak i B2C, wykorzystując przy tym różne kanały marketingowe i budując wizerunki organizacji, których jako pracownicy, sami chcielibyśmy być częścią.

Bo liczą się relacje…

15 lutego w Rzeszowskich Piwnicach odbyła się 8. już edycja LinkedIn Local Rzeszów, która zgromadziła przedstawicieli różnych branż i środowisk, tworząc przestrzeń, sprzyjającą wymianie doświadczeń i nawiązywaniu nowych kontaktów.

W trakcie wydarzenia można było wysłuchać dwóch niezwykle ciekawych prelekcji, które wygłosili: Inga Safader Powroźnik oraz dr Maciej Chrzanowski.

Inga wystąpiła z tematem: „Potęga Świadomości - czyli o tym, jak to jest być CZŁOWIEKIEM”, zaś dr Chrzanowski skupił się na tym, jak wykorzystanie sztucznej inteligencji wpływa na autentyczność w social mediach i odpowiedział na pytanie o to, czy codzienne publikowanie na LinkedIn ma sens.

Spotkanie było doskonałą okazją do budowania wartościowych relacji i nie była to jego ostatnia edycja w tym roku. Z niecierpliwością czekamy zarówno na to, jak i na kolejne branżowe wydarzenia, które wciąż są jeszcze przed nami....