7. edycja Konferencji Lunch z e-commerce dobiegła końca!

7. edycja Konferencji Lunch z e-commerce już 5. raz z rzędu odbyła się w murach Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie. Tym razem spotkaliśmy się pod hasłem „Sprzedaż rośnie w nas! O maksymalizacji zysków w czasach (do) BANI okiem ekspertów branży e-commerce, by porozmawiać m.in. o skutecznych rozwiązaniach sprzedażowych, działających nawet w kruchych, niespokojnych, nieliniowych i niezrozumiałych czasach.

Dla tych, którzy nie mogli uczestniczyć w wydarzeniu, jak i tych, którzy mieli okazję być z nami i chcą przysłowiowo wrócić do tego wyjątkowego dnia, przygotowaliśmy obszerną relację z przebiegu Konferencji. Przenieśmy się więc pamięcią do piątku, 8 września, gdy punktualnie o godz. 10.00 wydarzenie otworzył Prezes Zarządu Ideo Force - Wojciech Szymański.

Po uroczystym otwarciu Konferencji odbyła się pierwsza z zaplanowanych w agendzie prelekcji pt. „Niegłupie pytania o sztuczną inteligencję. Wykorzystanie AI w marketingu – case studies”, którą wygłosił Creative & Content Manager Ideo Force – Paweł Szczyrek.

Paweł zabrał uczestników Konferencji w prawdziwą „podróż” po świecie AI w marketingu, opowiadając m.in. o tym, jak wykorzystać AI do moderacji komentarzy na Facebooku, jak tworzyć z jej pomocą skuteczne teksty sprzedażowe, czy generować skrypty na strony internetowe i regexy do analityki.

Tuż po Pawle na scenie wydarzenia wystąpił Mateusz Buczkowski – T-shaped Marketing & Marketing Trainer z ponad 10-letnim stażem w branży, który wygłosił prelekcję pt. „Co robi polski e-commerce na TikToku? Dobre praktyki w vertical video marketingu dla e-sklepów”. Prelekcja Mateusza dostarczyła uczestnikom wiedzy i inspiracji do tego, jak stosować vertical video marketing do promocji swojego e-commerce z wykorzystaniem mediów społecznościowych, a dokładniej TikToka.

Po wystąpieniu Mateusza uczestnicy udali się na krótką przerwę, która była także jedną z pierwszych okazji do networkingu, będącego jednym ze znaków rozpoznawczych naszego wydarzenia. Tuż po przerwie, niemalże w samo południe, przyszedł czas na wystąpienie Pauliny Wiesiołek - Country Marketing Managerki w GetResponse MAX. Paulina wygłosiła prelekcję pt. „Marketing Automation: gamechanger konwersji w Twoim e-commerce”.

Po wystąpieniu Pauliny na scenę wkroczył Greg Albrecht – założyciel Albrecht&Partners – firmy wspierającej właścicieli przedsiębiorstw i zespoły zarządzające w optymalizacji strategii biznesu i rozwijaniu kompetencji liderskich. Greg wygłosił prelekcję pt. „Skuteczny lider: zarządzać tak, by sprawnie osiągać cele, a paliwa starczyło na długo”.  

W swojej prelekcji Greg zagrzewał uczestników wydarzenia do budowania skutecznego stylu zarzadzania – w zgodzie ze sobą, wskazując, że warto znaleźć swoją drogę i kształtować swój własny model pracy i współpracy z otoczeniem. Po wystąpieniu Grega przyszła pora na to, by rozkoszować się pysznym lunchem, w gronie profesjonalistów branży e-handlu.

Po wystąpieniu Grega na scenie pojawił się jedyny, wyjątkowy duet, który wystąpił podczas Konferencji w składzie: Joanna Tymowicz – Wiceprezeska Zarządu Ideo Force oraz Daniel Trost - Channel Partner Sales Director MEA & CEE | Microsoft Advertising. 

Joanna i Daniel wygłosili prelekcję pt. „The rise of Microsoft Advertising and why it’s a must-have in your marketing-mix”. W swoim wystąpieniu wskazali m.in. jak dużą transformację w ciągu ostatniej dekady przeszło Microsoft Advertising, przeobrażając się w potężną platformę do marketingu i reklamy. Podzielili się także praktycznym case study, wskazując, jak ogromne możliwości ekosystem ten daje marketerom i reklamodawcom w Polsce. Prelegenci zaserwowali więc uczestnikom wydarzenia ogromną dawkę praktycznej wiedzy narzędziowej, do wykorzystania w każdym sklepie internetowym (i nie tylko).

Po wystąpieniu Joanny i Daniela na scenie Konferencji pojawiła się Róża Szafranek - Founder & CEO HR Hints. Róża wygłosiła prelekcję pt. „Jak budować i zwinnie nawigować zespołem, z którym przejdziesz suchą stopą przez każdą burzę”.

Róża podzieliła się z uczestnikami wydarzenia swoim know-how na temat tego, jak krok po kroku budować efektywne zespoły i zarządzać organizacją tak, by osiągać swoje cele niezależnie od sytuacji. Pokazała także, jak stawiać cele od poziomu strategicznego, po zespołowy i indywidualny oraz podała wskazówki, przydatne do monitorowania postępu i zwinnego optymalizowania strategii rozwoju firmy.

Ostatnim z prelegentów, który wystąpił na scenie Konferencji był dr Piotr Szałaśny – kierownik e-commerce Martes Sport. Piotr wygłosił prelekcję pt. „Ekspansja zagraniczna szansą na zwiększenie sprzedaży - case Martes Sport”.  

Piotr wskazał uczestnikom wydarzenia, czym kierować się przy wyborze kierunków ekspansji zagranicznej, jak przygotować sklep do uruchomienia poza granicami kraju, czy jakich błędów unikać, by nie zrazić do siebie klientów i osiągać zyski. Tuż po wystąpieniu Piotra przyszła pora na to, by oficjalnie przejść do części wydarzenia, poświęconej networkingowi.

Networking jest nieodłączną częścią naszej Konferencji. Wierzymy, że także tym razem stworzyliśmy dla niego unikalną przestrzeń, sprzyjającą wymianie doświadczeń i budowaniu nowych, tak ważnych w biznesie relacji. W tym miejscu chcielibyśmy także podziękować wszystkim prelegentom, partnerom, jak i uczestnikom wydarzenia, którzy zdecydowali się na to, by wspólnie z nami profesjonalizować branżę e-commerce.

Dziękujemy i mamy nadzieję - do zobaczenia!