Klient
TEKA to założona w Niemczech firma – producent sprzętu AGD ze stuletnią tradycją. Marka specjalizuje się w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań kuchennych, które nie tylko gotują, ale też tworzą przestrzeń do wspólnych, rodzinnych chwil. TEKA wierzy, że kuchnia to serce domu, w którym „gotuje się życie”.

Klient
TEKA to założona w Niemczech firma – producent sprzętu AGD ze stuletnią tradycją. Marka specjalizuje się w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań kuchennych, które nie tylko gotują, ale też tworzą przestrzeń do wspólnych, rodzinnych chwil. TEKA wierzy, że kuchnia to serce domu, w którym „gotuje się życie”.
Z okazji setnych urodzin marki TEKA postanowiła „zgotować” coś specjalnego dla swoich klientów, przygotowując dwie kampanie: Naszym zadaniem było doprawienie tego przepisu, czyli zadbanie o skuteczną promocję w digitalu. W oparciu o starannie dobraną strategię marketingową, zaprojektowaliśmy kampanię, która bazowała na kilku kluczowych składnikach. Po pierwsze, stworzyliśmy dwa landing page'e w oparciu o jeden szablon, co pozwoliło nam na sprawne zarządzanie i optymalizację kampanii. Było to jak przygotowanie bulionu – uniwersalnej bazy, która mogła być zastosowana w różnych kontekstach, w zależności od potrzeb użytkowników. Cały landing page został wzbogacony o sekcję wideo, prezentującą różnorodność oferty TEKA, by każdy klient mógł znaleźć sprzęt odpowiadający jego potrzebom. Opracowaliśmy również przejrzystą sekcję instruktażową, która krok po kroku wyjaśniała, jak wziąć udział w promocji lub konkursie, dodając kontekstowe odnośniki do odpowiednich podstron. W kolejnym kroku stworzyliśmy projekt interfejsu użytkownika (UI), który wizualnie zmaterializował kluczowe elementy brandingu TEKA i nadał ostateczny wygląd landing page'owi. Projekt UI zawierał m.in. hero image, który od razu przyciągał uwagę subnagłówkiem informującym o 100 latach działalności, nagłówkiem komunikującym możliwość 100-dniowego testowania sprzętu AGD, a także wyraźnym CTA. Dodatkowo, umieściliśmy komunikat wzmacniający ofertę: „Bezwzględna satysfakcja albo zwrot pieniędzy”. Na tym jednak nie zakończyliśmy działań. Kampanie w mediach społecznościowych oraz Google Ads były kolejnym istotnym składnikiem przepisu na sukces. Dzięki precyzyjnemu targetowaniu, docieraliśmy z komunikatem do osób, które mogły być najbardziej zainteresowane ofertą. Dla kampanii konkursowej skoncentrowaliśmy się na osobach posiadających sprzęt TEKA, natomiast w promocji skierowaliśmy się do osób planujących zakup nowoczesnej płyty indukcyjnej. Kampanie opieraliśmy na platformach takich jak Facebook, Google Ads oraz WP Ads, aby maksymalnie zwiększyć zasięg i zaangażowanie odbiorców. W zakres działań wchodziły m.in. reklamy promujące rolki wideo, posty angażujące użytkowników, kampanie w Google Display Network oraz działania oparte na Demand Gen. Naszym celem było dotarcie do jak najszerszej grupy potencjalnie zainteresowanych osób, przy jednoczesnym precyzyjnym dostosowaniu komunikacji do specyfiki kampanii. Całość została przyprawiona szczyptą kreatywności, co sprawiło, że komunikacja była nie tylko skuteczna, ale także angażująca i wyróżniająca się na tle konkurencji. Urodzinowe danie marki TEKA okazało się prawdziwym przebojem: Kampanie na Facebooku okazały się niezwykle efektywne pod względem generowania zaangażowania i odtworzeń wideo, co pomogło nam budować silniejszą więź z konsumentami oraz zwiększyć zainteresowanie marką. Z kolei działania w Google Ads przyniosły imponujący zasięg oraz liczbę kliknięć, co pozwoliło na efektywne budowanie świadomości dotyczącej promocji oraz jej zasad w grupie docelowej. Landing page'e zostały utworzone na CMS-ie WordPress. W zakres działań, oprócz wdrożenia dedykowanej szaty graficznej, wchodziło również przygotowanie mechanizmu pozwalającego na łatwe zarządzanie wysłanymi przez użytkowników zgłoszeniami. Mechanizm ten obejmował: Landing page'e zostały dostosowane do różnych rozdzielczości, a modułowa budowa umożliwia wykorzystanie szablonu również przy budowie kolejnych landing page'y w przyszłości, co znacznie obniża potencjalne nakłady pracy. Ten jubileuszowy przepis pokazał, że nawet marka ze stuletnim doświadczeniem może zaserwować świeże podejście do komunikacji z klientami. Wspólnie, łącząc tradycję z nowoczesnością, podaliśmy kampanię, która nie tylko wzmocniła wizerunek marki, ale też zaangażowała klientów w wyjątkowy sposób. Wyzwanie
Rozwiązanie
Wyniki
Podsumowanie