Klient
Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna (PROT) to instytucja non-profit, której misją jest promocja województwa podkarpackiego i jego walorów turystycznych. Od ponad 20 lat PROT aktywnie kreuje wizerunek Podkarpacia, rozwijając produkty turystyczne, organizując wydarzenia oraz zachęcając do odwiedzin zarówno Polaków, jak i turystów zagranicznych. Organizacja nie tylko promuje, ale również tworzy unikalne szlaki turystyczne, takie jak Szlak wodny Błękitny San, Spacerownik Rzeszowski czy Szlak Architektury Drewnianej.
Klient
Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna (PROT) to instytucja non-profit, której misją jest promocja województwa podkarpackiego i jego walorów turystycznych. Od ponad 20 lat PROT aktywnie kreuje wizerunek Podkarpacia, rozwijając produkty turystyczne, organizując wydarzenia oraz zachęcając do odwiedzin zarówno Polaków, jak i turystów zagranicznych. Organizacja nie tylko promuje, ale również tworzy unikalne szlaki turystyczne, takie jak Szlak wodny Błękitny San, Spacerownik Rzeszowski czy Szlak Architektury Drewnianej.
Wyzwanie
Jak wejść na szlak i nawigować prosto do założonych celów marketingowych? Najlepiej szczegółowo planując podróż i wybierając sprawdzonych kompanów. Tak było w przypadku współpracy z PROT, gdzie do wspólnej podróży marketingowej zaprosiliśmy mix kanałów takich jak: Google ads, Bing ads, LinkedIn ads, YouTube ads i Meta ads, ale również działania organiczne.