Klient
Uniformix to sklep internetowy oferujący wysokiej jakości odzież medyczną. Zaopatrują się w niej pracownicy placówek medycznych zarówno w Polsce jak i całej Europie. Ofertę sklepu stanowi odzież oraz szereg akcesoriów - takich jak sprzęt stosowany przez lekarzy, pielęgniarki i ratowników medycznych, a także przez osoby prywatne. Jej głównymi odbiorcami są głównie pracownicy służby zdrowia, nie tylko w Polsce ale i całej Europie. Implikuje to pewnego rodzaju ograniczenia w popycie i grupie docelowej.

Klient
Uniformix to sklep internetowy oferujący wysokiej jakości odzież medyczną. Zaopatrują się w niej pracownicy placówek medycznych zarówno w Polsce jak i całej Europie. Ofertę sklepu stanowi odzież oraz szereg akcesoriów - takich jak sprzęt stosowany przez lekarzy, pielęgniarki i ratowników medycznych, a także przez osoby prywatne. Jej głównymi odbiorcami są głównie pracownicy służby zdrowia, nie tylko w Polsce ale i całej Europie. Implikuje to pewnego rodzaju ograniczenia w popycie i grupie docelowej.
Zadania i cele
Oferta Uniformix kierowana jest do ściśle określonej grupy, którą stanowią pracownicy placówek medycznych. Aby do nich dotrzeć, wdrożyliśmy zoptymalizowaną kampanię sprzedażową AdWords, która objęła dwa serwisy: uniformix.pl oraz uniformix.de (na rynek niemiecki).
W ramach opracowanej strategii prowadziliśmy działania z zakresu Google Merchant Center, remarketingu oraz reklamy w Google, które na bieżąco monitorowaliśmy i korygowaliśmy.
Główne korzyści dla Klienta
- Znaczny wzrost sprzedaży w porównaniu do momentu podjęcia współpracy.
- Bardzo niski współczynnik odrzuceń.
- Pozyskiwanie zaangażowanych użytkowników, czego efektem jest duża ilość podstron przeglądanych w czasie jednej sesji.
- Obniżenie kosztów za kliknięcie.
Efekty w liczbach
W działaniach sprzedażowych wykorzystujemy możliwości, jakie daje Google Merchant Center. Reklamy produktowe w stosunku do zeszłego roku (okres styczeń – październik) przyniosły wzrost:
- sesji +25%,
- konwersji e-commerce +33%,
- zrealizowanych transakcji +67%,
- przychodów +42%.
Udało się nam także obniżyć średnie CPC o blisko 13%.
Nieustannie optymalizujemy prowadzone przez nas kampanie reklamowe. Jeśli przyglądniemy się całości zrealizowanych przez nas działań Google Ads w stosunku do roku poprzedniego, reklamy wygenerowały:
- 84% wzrost ilości sesji,
- 67% wzrost współczynnika konwersji e-commerce,
- 208% wzrost ilości transakcji,
- 195% wzrost przychodów.
przy jednoczesnym obniżeniu kosztów CPC o 33%.