Kampania retargetingowa WP Ads dla Shoperly.pl

Klient

Shoperly.pl to dynamicznie rozwijająca się platforma e-commerce, oferująca szeroką gamę produktów sportowych, artykułów fitness, ogrodowych i dla dzieci. Misją marki jest zapewnienie klientom wygodnych zakupów oraz bogatego wyboru towarów.

Klient

Shoperly.pl to dynamicznie rozwijająca się platforma e-commerce, oferująca szeroką gamę produktów sportowych, artykułów fitness, ogrodowych i dla dzieci. Misją marki jest zapewnienie klientom wygodnych zakupów oraz bogatego wyboru towarów.

Infografika podsumowująca wyniki kampanii retargetingowej WP Ads. Kluczowe metryki to: czas trwania kampanii wynoszący 3 miesiące, łączna liczba konwersji wynosząca 126, średni ROAS kampanii wynoszący 717%, oraz łączny przychód w wysokości 28 000 PLN.

Wyzwanie

W biznesie wygrywają Ci, którzy mają odwagę myśleć niestandardowo, aby dotrzeć do swoich klientów wszędzie tam, gdzie są Ci ostatni. Shoperly tak w produkcji asortymentu, jak i w marketingu stawia na jakość i nie boi się nowych rozwiązań. Tym razem postanowili wykorzystać WP ads, aby zwiększyć sprzedaż.

Kiedy Shoperly za naszą sugestią zdecydowało się na promocję w zupełnie nowym kanele reklamowym WP Ads, celem było nie tylko zwiększenie ruchu, ale przede wszystkim skuteczne retargetowanie użytkowników, którzy odwiedzili stronę, lecz nie dokonali zakupu.

Jak sprawić, by klienci wrócili na stronę i sfinalizowali transakcję? – takie pytanie zadał nam klient, a my – mówimy to z dumną – znaleźliśmy na nie odpowiedź.

Rozwiązanie

WP Ads to stosunkowo nowy kanał promocji, który zapewnia duże możliwości działań sprzedażowych. Aby odpowiedzieć na postawione nam wyzwanie, wykorzystaliśmy zaawansowane narzędzie dostępne w tym systemie reklamowym:

Silnik rekomendacyjny WP Sales Booster

Jest to kampania sprzedażowa działająca na podstawie feedu produktowego, rozliczana za sprzedaż. Analiza zachowań użytkowników pozwoliła na precyzyjne rekomendowanie produktów, które mogły ich zainteresować przy kolejnych wizytach. Co ważne nasz klient ponosił koszty tylko wtedy, gdy realnie sprzedał produkt.

Grafika przedstawiająca dwa smartfony wyświetlające produkty ze strony Shoperly.pl. Produkty obejmują różne artykuły ogrodowe i outdoorowe z widocznymi cenami, takimi jak parasole, krzesła, torby i inne akcesoria. Po prawej stronie widoczne są mniejsze zdjęcia produktów, również z logo Shoperly i cenami.

 

Wyniki

Kampania trwała od 1 marca do 31 maja 2024 roku. Zastosowane narzędzia i strategie przyczyniły się do znaczącego wzrostu zaangażowania i konwersji użytkowników. Wyniki mówią same za siebie.

  • Łączne konwersje: 126
  • Łączny przychód: ~ 28 000 PLN
  • Łączny koszt kampanii: ~ 4 000 PLN
  • Średni ROAS: ~ 717 %

Wnioski

Jeśli sprzedaży swoich produktów szukasz jedynie w dominujących kanałach marketingowych, tracisz klientów. Dywersyfikacja systemów reklamowych i wykorzystanie tych, gdzie konkurencja wobec Twoich produktów nie jest jeszcze duża, to gwarancja sukcesu biznesowego. WP Ads pod tym kątem zapewnia duże możliwości.

W Ideo Force doradzimy Ci, jakie kanały sprzedaży wybrać i opracujemy taki miks, który będzie optymalny dla Twoich produktów.

Podsumowanie

Skuteczne wykorzystanie narzędzi WP Ads, w szczególności Sales Booster oraz precyzyjne targetowanie i dynamiczne kreacje reklamowe przyczyniły się do wysokiego zwrotu z inwestycji i wzrostu sprzedaży. W efekcie Shoperly zdecydowało się kontynuować współpracę i dalsze działania reklamowe.

Platforma reklamowa WP Ads stanowi doskonałe uzupełnienie działań reklamowych w e-commerce. Zapytaj nas o możliwość sprzedaży Twoich produktów za pośrednictwem WP Ads.

Skontaktuj się z nami
Odpowiadamy w 24 godziny
Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.