Ostatni wtorek miesiąca to dla naszych czytelników dzień nowej dawki newsów z branży. W porównaniu do wcześniejszych wydań prasówki, w tej można zauważyć mocne osłabienie wpływu sytuacji na Ukrainie na branżę e-marketingu. Zarówno w przestrzeni social media, SEO czy PPC obserwujemy powrót do standardowych aktualizacji i zmian sprzed wojny. Ponadto, warto zwrócić uwagę na coraz większe znaczenie NFT w świecie wirtualnym, jako że kolejne platformy decydują się na wyświetlanie tokenów w profilach. Co jeszcze przyniosły ubiegłe dwa tygodnie? Zapraszamy do dalszej lektury prasówki, gdzie znajdziecie najważniejsze wydarzenia, aktualizacje i nowinki.
Spis treści:
1. YouTube testuje nowe reakcje za pomocą emotikon w wideo.
2. Konta profesjonalne na Twitterze są teraz dostępne dla wszystkich użytkowników.
3. TikTok testuje nową „historię oglądania”.
4. NFT pojawią się na Facebooku i Instagramie.
5. Instagram usunął miejsca docelowe reklam wideo typu In-Stream z opcji reklamowych.
6. Instagram aktualizuje narzędzia do edycji rolek.
7. TikTok rozszerza test „głosów przeciw” dla komentarzy wideo.
8. Meta testuje nowe narzędzia dla twórców Horizon Worlds.
9. Aktualizacja obrazów w Google Search Console trwa długo.
10. Aktualizacja Hummingbird Google.
11. Wyskakujące banery, a ranking w wyszukiwarce Google.
12. Czy wzmianki o firmie działa jak link?
13. Buforowane strony JavaScript wyglądają na puste.
14. Aktualizacja zasad dotyczących nieodpowiednich treści.
15. Google Ads udostępnia nową wersję skryptów.
16. Shopping Experience Scorecard.
17. Nowe narzędzia statystyk w Google Merchant Center.
18. Ikony w rozszerzeniach reklam Google Ads.
19. Nowe sposoby tworzenia kolumn niestandardowych w Google Ads.
20. Panele skuteczności (dashboardy) dostępne na poziomie Konta Menedżera.
21. Bing Ads wydłuża termin migracji do elastycznych reklam tekstowych (RSA) do 29 sierpnia 2022r.
22. Kampanie Smart w Bing Ads są dostępne w nowych krajach.
23. Podsumowanie.
YouTube testuje nowe reakcje za pomocą emotikon w wideo
YouTube testuje nowy sposób reagowania na niektóre fragmenty filmów za pomocą „Reakcji czasowych”, czyli innymi słowy są to reakcje emoji, które można dodać do określonej klatki podczas odtwarzania.
Osoby testujące nową funkcjonalność na urządzeniach mobilnych po kliknięciu w komentarze, zobaczą w prawym dolnym rogu filmu kartę z zestawem reakcji, które można użyć, by zareagować na wybrane momenty oglądanego wideo.
Jest to znacznie szybsze i łatwiejsze nawiązanie interakcji z materiałem niż dodawanie komentarzy. Reakcje będą też widoczne dla wszystkich oglądających film. Pomoże to wskazać użytkownikom najbardziej angażujące części każdego klipu. Dodatkowo YouTube pracuje również nad dodaniem nowych danych analitycznych do przechwytywania tych odpowiedzi, co może zapewnić lepszy wgląd w to, co dokładnie widzowie chcą zobaczyć w przesłanych filmach.
Więcej: https://www.youtube.com/watch?v=9frdxVZlbiY
Konta profesjonalne na Twitterze są teraz dostępne dla wszystkich użytkowników
Wszyscy użytkownicy mogą teraz przekonwertować swoje konto na profil profesjonalny w swoich ustawieniach. Opcja daje dostęp do szeregu dodatkowych funkcji, takich jak wyświetlanie nowych informacji biznesowych, listy produktów, czy moduł biuletynu (dla tych, którzy mają biuletyn Revue).
Twitter po raz pierwszy rozpoczął testowanie swoich profili profesjonalnych w kwietniu ubiegłego roku, a wybrane marki wzięły udział w początkowym programie beta. Następnie platforma zaczęła zapraszać więcej firm do rejestracji, nim we wrześniu otworzyła go dla wszystkich kandydatów.
Teraz nie potrzeba już zgody Twittera, aby przekonwertować swój profil, jednak należy spełniać 3 warunki:
- Nie możesz mieć historii wielokrotnego naruszania Umowy użytkownika Twittera.
- Musisz mieć pełny profil z nazwą konta, biografią i zdjęciem profilowym.
- Twoja autentyczna tożsamość musi być wyraźnie widoczna w Twoim profilu. Twój profil nie może przedstawiać tożsamości, marki ani organizacji innej osoby ani nie może wykorzystywać fałszywej tożsamości, która ma na celu oszukać innych. Profile przedstawiające zwierzęta lub postacie fikcyjne nie kwalifikują się, chyba że są bezpośrednio powiązane z Twoją marką lub organizacją. Konta parodii i fanów nie kwalifikują się do Kont Profesjonalnych.
Może to być dobry sposób na zmaksymalizowanie zaangażowania firmę lub przynajmniej na zwiększenie zasięgu i świadomości marki. Wydaje się, że tak czy inaczej warto poeksperymentować – w każdej chwili można przełączyć swoje konto z powrotem na profil osobisty.
Więcej: https://business.twitter.com/en/help/account-setup/professional-accounts.html?ref=os-tw-ao-gbl&utm_source=tw&utm_medium=os&utm_campaign=ao
TikTok testuje nową „historię oglądania”
Przewijając kanał „Dla Ciebie” i natrafiając na losowego śmiesznego mema lub zaskakujący film, który utkwi w głowie, chcąc go potem odnaleźć, nie pamiętając autora i szczegółów jego znalezienie jest irytujące oraz często trudne do wykonania. Widząc ten problem Tiktok opracowuje rozwiązanie.
TikTok obecnie testuje nowe rozwiązanie „Historia oglądania”, która pomoże wyśledzić utracone klipy. TikTok nie podał żadnych oficjalnych szczegółów dotyczących wdrożenia, ani nawet okresu testowego, ale dostarczył to oświadczenie mówiące o tym, że zawsze chcą ulepszać i wzbogać swoją platformę dla jej społeczności.
Oczywiście istnieją alternatywne obejścia umożliwiające śledzenie wcześniej oglądanych klipów, ale żadne z nich nie jest proste jak testowane rozwiązanie, które z pewnością polepszy doświadczenia z korzystania z platformy.
Więcej: https://twitter.com/hammodoh1/status/1507777255468109830
NFT pojawią się na Facebooku i Instagramie
Meta wydaje się być blisko ustanowienia własnego ekosystemu NFT, co jest następstwem wprowadzenia przez Twittera zdjęć profilowych NFT, z nowym, zintegrowanym formatem wyświetlania dostępnym dla płatnych subskrybentów Twitter Blue.
Raport z The Financial Times sugeruje, że Meta ma zamiar ujawnić swoje plany dotyczące handlu i wyświetlania NFT. Według jednej notatki udostępnionej wewnętrznie Meta planuje uruchomić pilotaż publikowania i udostępniania NFT na Facebooku w połowie maja. „Szybko po tym nastąpi” testowanie funkcji, która pozwoli na członkostwo w grupach na Facebooku w oparciu o własność NFT, a drugą na bicie – termin tworzenia – NFT. Zgodnie z innym dokumentem wewnętrznym, transakcje NFT mogą być w przyszłości zarabiane poprzez „opłaty i/lub reklamy”. Facebook oficjalnie odmówił komentarza w tej sprawie.
Wydaje się, że ostatecznym celem Meta ma być zachęcanie do handlu elektronicznego w metawszechświecie, fantastycznej sferze marzeń, w której wszystko jest możliwe i nigdy nie dzieje się nic złego. W tym scenariuszu istnieje pogląd, że NFT staną się aktywami zbywalnymi – i to nie tylko zdjęciami profilowymi, ale także ubraniami awatarów, produktami cyfrowymi marek, bronią do gier, wirtualnymi kredytami itp. Wszystkie te rzeczy mogą zasadniczo być wspierane przez cyfrowe kontrakty przechowywane w Blockchain, podobnie jak NFT.
To zdecydowanie ma potencjał i jest to to, czego wielu ludziom brakuje w szerszym obrazie NFT.
Więcej: https://www.ft.com/content/50fbe9ba-32c8-4caf-a34e-234031019371
Instagram usunął miejsca docelowe reklam wideo typu In-Stream z opcji reklamowych
Reklamodawcy nie mogą już korzystać ze spotów In-Stream na Instagramie, ale mogą używać umieszczania rolek jako alternatywy dla reklam wideo w IG.
Instagram również wycofał markę IGTV w październiku, kiedy ogłosił szerszą fuzję swoich ofert wideo, więc nie jest wielką niespodzianką, że umieszczanie wideo typu In-Stream również zanika. Ale ogłoszenie jest ważne, ponieważ odsuwa Instagram od reklam podczas odtwarzania, by następnie dopasować wszystkie swoje oferty wideo do bardziej skonsolidowanego, przewijalnego strumienia.
Instagram obecnie testuje nowy, pełnoekranowy format kanału, który zawierałby statyczne posty, filmy, historie i rolki w pojedynczym strumieniu treści. Kiedy Story pojawia się podczas przewijania, jest oznaczane przez wskaźniki klatek na dole interfejsu użytkownika, podczas gdy posty wideo będą odtwarzane podczas przesuwania, podobnie jak styl prezentacji na TikToku.
Koncepcja jest zgodna z oświadczeniem szefa Instagrama Adama Mosseriego z grudnia, w którym zauważył, że kluczowym celem platformy w 2022 r. będzie konsolidacja jej elementów.
Więcej: https://twitter.com/jaketheadnerd/status/1511844954976374784
Instagram aktualizuje narzędzia do edycji rolek
Instagram niedawno zaktualizował proces edycji w Rolkach, aby ułatwić przycinanie i ponowne układanie klipów wideo w edytorze. Nowa opcja umożliwia łatwiejszą edycję każdego klipu, dotykając miniatury i przycinając określony segment. Następnie można zmienić kolejność swoich klipów w nowym trybie „Re-Order Mode”, co upraszcza cały proces edycji.
Choć to prosta aktualizacja, dla wielu osób, które chcą tworzyć krótkie klipy wideo, ułatwi to bardziej spersonalizowaną edycję i sprawi, że więcej użytkowników będzie tworzyć ciekawsze, wciągające klipy Reels.
Więcej: https://www.socialmediatoday.com/news/instagram-updates-reels-editing-tools-to-make-it-easier-to-re-order-and-edi/621463/
TikTok rozszerza test „głosów przeciw” dla komentarzy wideo
Po latach wewnętrznych testów i eksperymentów z opcjami głosowania przeciw w aplikacjach społecznościowych coraz więcej platform faktycznie je wypróbowuje.
Niektórzy użytkownicy widzą teraz ikonę „kciuk w dół” po prawej stronie odpowiedzi wideo, która umożliwia im zasygnalizowanie braku zainteresowania lub niezadowolenia z komentarza. TikTok po raz pierwszy zaczął eksperymentować z tą opcją w 2020 roku, ale teraz rozszerza ją na większą pulę użytkowników.
TikTok nie określił, w jaki sposób wpłynie to na ranking komentarzy i czy doprowadzi to do zmiany sposobu wyświetlania komentarzy dla poszczególnych użytkowników lub ogólnie, ale chodzi o to, aby uzyskać więcej informacji zwrotnych na temat tego, czego użytkownicy nie lubią , dzięki czemu może dalej udoskonalać swoje systemy, aby nadać priorytet najbardziej istotnym i interesującym uwagom.
Więcej: https://newsroom.tiktok.com/en-us/new-ways-to-foster-kindness-and-safety-on-tiktok
Meta testuje nowe narzędzia dla twórców Horizon Worlds
Jak podaje Meta, Metawszechświat — z natury nieograniczony przestrzenią fizyczną — przyniesie nowy poziom kreatywności i otworzy nowe możliwości dla nowej generacji twórców i firm, aby mogli realizować swoje pasje i tworzyć źródła utrzymania. Twórcy i przedsiębiorcy będą mieli większą swobodę w znalezieniu odpowiedniego dla nich modelu biznesowego.
Platforma zaczyna przeprowadzać test z kilkoma twórcami, którzy będą sprzedawać wirtualne przedmioty i efekty w swoich światach. Na przykład ktoś mógłby wytwarzać i sprzedawać akcesoria dla świata mody lub oferować płatny dostęp do nowej części świata.
Kupowanie przedmiotów w Horizon Worlds jest dostępne dla osób powyżej 18 roku życia w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, gdzie jest na razie dostępne. Twórcy sprzedający przedmioty zobaczą zakładkę Handel i gadżet, gdy są w trybie tworzenia, który pozwala im tworzyć przedmioty do kupienia.
Więcej: https://about.fb.com/news/2022/04/testing-creator-monetization-horizon-worlds/
Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco z naszymi artykułami. Nie przegap najciekawszych tekstów.
Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi świadczenie usług na Twoją rzecz. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.
Dla pozycjonerów nie jest żadną nowością duża ilość modyfikacji, aktualizacji i nowości, które miały miejsce w ciągu ostatnich dwóch tygodni. Google zmienia się codziennie, wprowadzając mniej zauważalne oraz bardziej istotne aktualizacje. Ponadto, pojawia się w tej branży również wiele pytań, które na szczęście nie pozostają bez odpowiedzi, gdyż z pomocą przychodzi John Mueller. Tym razem opowiedział o powolnym indeksowaniu obrazów oraz rozwiał wątpliwości o tym czy wzmianka o firmie to już link dla botów Google. O tym, a także innych ważnych aktualizacjach związanych z wyszukiwarką przeczytasz poniżej.
Aktualizacja obrazów w Google Search Console trwa długo
John Mueller informuje, że indeksowanie obrazów jest powolne, co może mieć negatywny wpływ na witryny z duża ilością zdjęć. Dodatkowo testy w Google Search Console mogą informować, że nie ma problemu. Jednak to nie oznacza, że nowy obraz jest zaindeksowany. Rozwiązaniem tego problemu może być przekierowanie adresu URL starego obrazu do nowego. Dzięki temu wyszukiwarka będzie podążać za wyznaczoną ścieżką. Mueller informuje również, że mapa obrazów nie przyspiesza ich indeksowania.
Więcej: https://www.searchenginejournal.com/why-updating-images-can-backfire/445977/
Aktualizacja Hummingbird Google
Aktualizacja Koliber została wprowadzona w 2013r i została ogłoszona jako największa aktualizacja. Jednak zmiany po wdrożeniu aktualizacji w wynikach wyszukiwania były bardzo subtelne. Matt Cuts aktualizację opisał jako przepisanie całego algorytmu. Również wyjaśnia, że Google może usuwać z zapytania słowa, które nie są związane z kontekstem, ale dotyczy do wyszukiwarki mobilnej. Aktualizacja pozwoliła wyszukiwarce lepiej rozumieć zapytania, a także szybko i precyzyjnie odpowiedzieć.
Więcej: https://www.searchenginejournal.com/google-algorithm-history/hummingbird-update/
Wyskakujące banery, a ranking w wyszukiwarce Google
Mueller z Google poinformował, że wyskakujący baner ma wpływ na czynniki rankingowe jakim jest Core Web Vitals. Związane jest to z technicznym aspektami takiego banneru, ponieważ ma on wpływ na czynniki takie, jak: Cumulative Layout Shift i Largest Contentful Paint. W zależności jak wyskakujący PopUp został zrealizowany, może mieć on negatywny wpływ na ranking.
Więcej: https://www.searchenginejournal.com/google-search-ranking-and-popup-banners/444394/
Czy wzmianki o firmie działa jak link?
Podczas hangout Google SEO Office hours, padło pytanie, czy wzmianki o nazwie marki lub domeny mogą być jakimś sygnałem? I czy Google takie wzmianki traktuje podobnie jak linki? Odpowiedzi udzielił John Mueller, gdzie stwierdził: wzmianka o marce nie jest linkiem, więc nie będzie traktowana jako link. Także jeśli nie ma bezpośredniego sygnału, to nie ma wpływu na ranking.
Więcej: https://www.searchenginejournal.com/does-google-treat-unlinked-mentions-like-links/444596/
Buforowane strony JavaScript wyglądają na puste
Strony Internetowe oparte na JS w pamięci podręcznego mogą być puste lub niekompletne. Jak stwierdza John Mueller, jest to normalne i nie wskazuje na problemy. Bardzo często świadczy to o tym, że Googlebot napotkał problem podczas indeksowania strony. Jak wyjaśnia Mueller pamięć podręczna Google przechwytuje tylko elementy HTML na stronie.
Więcej: https://www.searchenginejournal.com/google-says-its-normal-for-cached-javascript-pages-to-appear-empty/445203/
Google, jak wiadomo, to nie tylko pozycjonowanie, jeśli chodzi o emarketing. Wyszukiwarka zatem aktualizuje się zarówno pod kątem użytkowników, jak i pozycjonowania czy kampanii płatnych. Warto więc śledzić i ten obszar Google, jako że kampanie płatne nadal cieszą się dużą popularnością w działaniach promocji w wyszukiwarce. W dzisiejszym wydaniu prasówki poznasz nowości z zakresu Google Ads, a także dowiesz się czym jest nowe odznaczenie Trusted Store.
Aktualizacja zasad dotyczących nieodpowiednich treści
Od 1.06.2022r. Google zaktualizuje zasady dotyczące nieodpowiednich treści. Zmiany mają na celu ograniczenie treści udostępniających informacje umożliwiające identyfikację osób i promujących oszustwa finansowe, kradzież tożsamości, szkodliwy kontakt bezpośredni oraz nękanie. Naruszenie zasad będzie wiązało się z otrzymaniem ostrzeżenia lub zawieszeniem konta.
Więcej: https://support.google.com/adspolicy/answer/12033501
Google Ads udostępnia nową wersję skryptów
Nowa wersja skryptów ma być łatwiejsza w wykorzystaniu oraz ma umożliwiać stosowanie bardziej złożonego języka zapytań. Aby zaktualizować skrypt do nowej wersji możemy wykorzystać przełącznik, który znajduje się w edytorze skryptów. Od 31 października wszystkie skrypty starszego typu zostaną automatycznie przeniesione do nowej wersji, lub mogą być wstrzymane.
Shopping Experience Scorecard
Sprzedawcy korzystający z Zakupów Google mogą otrzymać plakietkę, która wskazuje, że należą do grona zaufanych sprzedawców Trusted Store. Plakietka będzie wyświetlana obok bezpłatnych informacji o produktach w zakładce Zakupy Google. Ocena sprzedawcy jest wystawiana na podstawie danych o szybkości i kosztu wysyłki oraz kosztu i czasie zwrotu.
Sprzedawcy z wysoką oceną Trusted Store mają większe szanse na kliknięcia ich produktów przez potencjalnych odbiorców. Program będzie rozwijany w USA w ciągu kolejnych kilku miesięcy.
Nowe narzędzia statystyk w Google Merchant Center
Google wprowadził nowe narzędzia analityczne dla sprzedawców korzystających z Merchant Center:
Nowe narzędzie do analizy Google free listings: Narzędzie pozwala na analizę całkowitego ruchu, wyświetleń oraz współczynnika konwersji w bezpłatnych ofertach sprzedażowych Google. Raport widoczny jest w sekcji Wyniki na koncie GMC.
Nowe narzędzie do analizy cen produktów: Narzędzie pozwala na sprawdzenie cen produktów i ich konkurencyjności względem innych sprzedawców. Dodatkowo pozwala na weryfikację jaki jest przewidywany wpływ zmian cen na poziom przychodów. Raport widoczny jest w sekcji Rozwój / Konkurencyjność cenowa na koncie GMC.
Informacje o lokalnych produktach (USA i Kanada): Narzędzie prezentuje informacje o najczęściej oglądanych produktach, ich podgląd oraz informacje o łącznej liczbie wyświetleń w określonym przedziale czasu. Aktualnie jest dostępne wyłącznie dla sprzedawców w USA i Kanadzie.
Więcej: https://blog.google/products/shopping/shoptalk-2022/
Ikony w rozszerzeniach reklam Google Ads
Google aktualnie testuje nowe rozszerzenie ikon w reklamach w sieci wyszukiwania. Nowe rozszerzenie ma formę przycisku, który wyświetla się pod tekstem reklamy.
Więcej: https://www.seroundtable.com/google-ads-testing-new-ad-extension-icons-33118.html
Nowe sposoby tworzenia kolumn niestandardowych w Google Ads
Kolumny niestandardowe pozwalają na definiowanie i wyświetlanie konkretnych fragmentów danych w Google Ads. Umożliwiają na przykład przeglądać wartości jednego z parametrów z podziałem na urządzenia użytkownika. Od 14 kwietnia 2022r. dostępne są nowe dane i funkcje, które mają na celu zwiększyć możliwości wykorzystania kolumn niestandardowych:
- dodawanie funkcji arkusza kalkulacyjnego;
- obliczać i porównywać dane w różnych zakresach dat;
- odwoływanie się w formule do innych kolumn niestandardowych;
- dodawanie do formuły więcej kolumn niezwiązanych z danymi, m.in. „Nazwa kampanii” i „Budżet”;
- używanie nowych formatów kolumn, np. „Tekst”, „Prawda/Fałsz” i „Data”;
- zastosowanie kilku filtrów do jednej formuły;
- filtrowanie według zmiennych niestandardowych na potrzeby konwersji.
Więcej: https://support.google.com/google-ads/answer/12041700?dark=0
Panele skuteczności (dashboardy) dostępne na poziomie Konta Menedżera
Do tej pory panele były dostępne wyłącznie na poziomie konta w Google Ads. Od 13 kwietnia 2022r. sprawdzanie skuteczności na różnych kontach jest dostępne również z poziomu konta menedżera. W ramach tej aktualizacji wprowadzono również nowe funkcje:
- zmiana zakresów dat i filtrów dla całego panelu;
- dodawanie interaktywne kart tabeli, rozszerzonych funkcji formatowania i formatowania warunkowego;
- szybsze pobieranie raportów i w wyższej jakości;
- dynamiczne zmienianie rozmiarów kart i układów w zależności od rozmiaru okna;
- tworzenie karty panelu przez skopiowanie zapisanych raportów.
Panele skuteczności znajdziesz w menu Raporty na swoim koncie menedżera Google Ads.
Więcej: https://support.google.com/google-ads/answer/12058495?dark=0
Bing Ads wydłuża termin migracji do elastycznych reklam tekstowych (RSA) do 29 sierpnia 2022r.
Microsoft rezygnuje z rozszerzonych reklam tekstowych na rzecz elastycznych reklam tekstowych (RSA), które będą jedyną formą reklamy tekstowej w Bing Ads. Reklamy rozszerzone będą się nadal wyświetlać jednak nie użytkownicy nie będą mieli możliwości dodawania nowych reklam w tym formacie ani edytowania istniejących już reklam.
Termin zmian został przesunięty na 29 sierpnia 2022r. Początkowo zmiany miały obowiązywać już od 30 czerwca 2022r.
Więcej: https://about.ads.microsoft.com/en-us/blog/post/april-2022/deadline-for-migration-to-responsive-search-ads-extended-to-august-29-2022
Kampanie Smart w Bing Ads są dostępne w nowych krajach
Microsoft rozszerzył działanie kampanii Smart na nowe kraje: Kanadę, Francję oraz Niemcy. Marketerzy, którzy reklamują swoje usługi na tych rynkach mogą już korzystać z automatyzacji w swoich kampaniach Bing Ads. Kampanie Smart w sieci wyszukiwania pozwalają na szybką konfigurację kampanii oraz jej automatyczną optymalizację.
Przypomnienie: Od 30 czerwca 2022r. nie będzie można tworzyć ani edytować rozszerzonych reklam tekstowych. Głównym formatem reklam tekstowych będą elastyczne reklamy w wyszukiwarce.
Więcej: https://about.ads.microsoft.com/en-us/blog/post/april-2022/microsoft-audience-ads-expansion-and-other-updates-for-april
Podsumowanie
Zmierzając do podsumowania dzisiejszej prasówki, głównym wnioskiem, który się pojawia jest fakt, że branże internetowe nigdy nie będą stałe. Ciągłe zmiany i nowości są niemalże wpisane w DNA pozycjonowania, mediów społecznościowych czy płatnych kampanii reklamowych, a dostosowywanie do nich swoich działań to duży krok w stronę sukcesu. To właśnie z tego powodu regularnie tworzymy prasówki i dostarczamy je naszym czytelnikom. Aby mogli dowiedzieć się o aktualizacjach i nowościach tak szybko jak to możliwe, a w konsekwencji, aby mogli je zaimplementować w swoich biznesach równie szybko. Edukacja bowiem, to jeden z filarów, na których opiera się nasza firma!