Promocja aplikacji mobilnych

Kampanie promujące aplikacje zwiększają ich rozpoznawalność, przekładając się na zainteresowanie ze strony użytkowników, a w tym liczbę instalacji. Wiemy, jak osiągnąć synergię działań marketingowych, by w pełni wykorzystać potencjał Twojej aplikacji! 

Bezplatna konsultacja
Renata Grodzka
Renata Grodzka
Key Account Manager
  • tel. 601 240 168

Marketing aplikacji mobilnych

Prowadzenie kompleksowych działań marketingowych, zawsze należy dopasować do poszczególnych etapów cyklu życia aplikacji. Pierwszym z nich jest pre-launch. To właśnie wtedy planowane są wdrożenia, związane z wprowadzeniem aplikacji na rynek. Już na tym etapie warto skorzystać z rozwiązań, takich jak np. audyt UX, czy ASO (App Store Optimization), ale też zaplanować analitykę.

Kolejne kroki związane są już z bezpośrednią premierą aplikacji, gdy przychodzi czas na wykorzystanie kanałów, pozwalających zwiększać świadomość o wejściu cyfrowego produktu na rynek. Na tym etapie korzystamy np. z możliwości content marketingu, czy mediów społecznościowych. To moment, w którym użytkownicy dowiadują się o istnieniu aplikacji, przechodząc przez proces onboardingu, a docelowo do użytkowania aplikacji.

Trzecim etapem cyklu życia aplikacji jest zdobywanie rynku. Na tym etapie skupiamy się na aktywnościach, ukierunkowanych na pozyskiwanie nowych użytkowników, utrzymanie ich zainteresowania oraz rozwijanie relacji z nimi. Wykorzystujemy różnego rodzaju ekosystemy reklamowe, stale analizując dane, służące do bieżącego optymalizowania kampanii.

Na czym polega promocja aplikacji mobilnych?

Do promocji aplikacji mobilnych wykorzystujemy zdywersyfikowane rozwiązania, a w tym płatne kampanie reklamowe. Część z nich nastawiona jest na promowanie zainstalowania samej aplikacji, a ich celem jest zwiększenie liczby pobrań (najczęściej są to kampanie rozliczane w modelu CPI (Cost Per Instalation).

Prowadzimy także kampanie ogólne, wykorzystując ekosystemy reklamowe, takie jak Google Ads, czy Facebook Ads. Zarówno w jednym, jak i w drugim systemie użytkownicy zostawiają wiele istotnych informacji, dotyczących ich zainteresowań, czy preferencji, co pozwala na precyzyjne targetowanie kampanii i docieranie do użytkowników z grupy docelowej.

Dodatkowo, korzystając z remarketingu możemy docierać do osób, które już zainstalowały aplikację, zwiększając tym samym ich zaangażowanie. To ważne zwłaszcza z perspektywy danych, wskazujących, że po kilku dniach od pobrania cyfrowego produktu, tylko nieznaczny odsetek użytkowników, pozostaje aktywny. Dopasowując reklamy do potrzeb odbiorców, zachęcamy ich do korzystania z aplikacji lub wykonania określonej czynności. Prowadzenie dwóch typów kampanii jednocześnie (tej, której celem jest instalacja produktu, jak i remarketingu, nastawionego na powrót do aplikacji), pozwala pozyskać większą liczbę zaangażowanych użytkowników.

Efektywnym kanałem do promowania aplikacji są także media społecznościowe. Korzystając z Facebook Mobile App Ads tworzymy komunikaty, pojawiające się na Facebooku, Instagramie lub w sieci Audience Network, które przekierowują użytkowników do Google Play, czy App Store.

Marki, które wchodzą na rynek z nową aplikacją, powinny skupić się na budowaniu zasięgów i swojej rozpoznawalności, w czym dobrze sprawdza się współpraca z influencerami. W ramach działań z zakresu influencer marketingu odnajdujemy wartościowych twórców, odpowiadających potrzebom danej marki, podejmujemy z nimi negocjacje i koordynujemy całość akcji. Bazując na naszej specjalistycznej wiedzy i wieloletnim doświadczeniu, opracowujemy koncepcję kreatywną oraz wstępne założenia, dotyczące promocji aplikacji.

Do skutecznych form promocji aplikacji mobilnych zalicza się także ASO (App Store Optimization). To pozycjonowanie aplikacji na platformach, takich jak Google Play lub App Store, będące niejako odpowiednikiem SEO. Wykorzystując ASO, zwiększamy widoczność aplikacji i docieramy do pożądanej grupy docelowej. Wiemy, jak przeprowadzić optymalizację aplikacji tak, by zajmowała wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania i była dobrze dopasowana do potrzeb użytkowników, co wpłynie na zwiększenie liczby pobrań bądź pomoże rozwiązać problem, związany z nadmiernym odinstalowywaniem aplikacji.

Kampanie bazujące na danych

Bazujemy na twardych danych, dlatego na bieżąco optymalizujemy kampanie, zwiększając współczynnik realizacji określonego celu
Dobór grupy docelowej
i kanałów dystrybucji
Wiemy, jak określić grupę docelową i dobrać skuteczne kanały dystrybucji reklam, docierając do osób, realnie zainteresowanych aplikacją
Skuteczna strategia promocji

Wykorzystujemy sprawdzone techniki, rozwiązania reklamowe i narzędzia analityczne, by dotrzeć do szerokiej grupy potencjalnych użytkowników
Wysoko konwertujące kampanie
Wyróżnimy atuty Twojej aplikacji mobilnej i zwiększymy jej rozpoznawalność,  wpływając na liczbę pobrań i zaangażowanie użytkowników

 

Google App Ads

Kampania reklamowa w Google Ads to jeden ze skutecznych sposobów na wypromowanie aplikacji mobilnej. W ramach tego typu kampanii promujemy aplikację w wyszukiwarce Google, w innych aplikacjach, w YouTube lub w sieci reklamowej Google.

Reklamy aplikacji różnią się od klasycznych kampanii, pod kątem ich tworzenia. Google nie wymaga opracowania projektu reklamy aplikacji, gdyż tworzy go automatycznie, bazując na informacjach o cyfrowym produkcie. Na podstawie informacji z aplikacji, system generuje różne formaty reklamowe, tworząc wiele kombinacji oraz ustalając automatyczne kierowanie i stawki (korzysta jednak z informacji podanych przez reklamodawcę, takich jak proponowany tekst, stawka początkowa, budżet, czy informacja o językach i lokalizacji).

Reklamy aplikacji mogą być optymalizowane, zarówno pod kątem liczby instalacji (celem jest, jak największa liczba pobrań), jak i zaangażowania (zdarzeniem konwersji jest kluczowe działanie w aplikacji). Dzięki wykorzystaniu zaawansowanej technologii, Google kieruje reklamy tak, by docierały do odbiorców, najbardziej zainteresowanych aplikacjami, podobnymi do promowanej. Ekosystem daje więc możliwość wybrania celu reklamy, którym mogą być instalacje (bez podejmowania innych działań ze strony użytkowników) oraz określone działania w aplikacji (np. zamówienie produktu, czy przejście do drugiego poziomu gry).

Celem może być także wartość działania w aplikacji (reklama jest kierowana do osób, które mają szansę stać się źródłem przychodów dla firmy). Google Ads wykorzystuje systemy uczące się, dzięki czemu wyświetla reklamy naprzemiennie i automatycznie dostosowuje stawki. Oznacza to, że reklamy wyświetlają się pożądanym użytkownikom, przy optymalnym wykorzystaniu budżetu.

Kampanie promujące aplikacje w Google mają wiele zalet. Przede wszystkim reklamodawca sam decyduje o tym, jaki będzie ich cel, a to system kieruje je w miejsca docelowe, cechujące się dużym potencjałem, czyli takie, w których szansa na zrealizowanie celu kampanii jest największa. Ponadto reklamodawca ma możliwość wybrania konkretnych stron i aplikacji, na których nie pojawi się reklama.

Dobrze zaprojektowane aplikacje mobilne, przynoszą firmom wymierne zyski i potrafią zwiększyć efektywność wykorzystywanych przez organizacje rozwiązań, takich jak np. Intranet. We współpracy z Ideo oferujemy nowoczesne rozwiązania mobilne, a następnie zajmujemy się ich promocją.

Tworzymy kampanie promujące aplikację od podstaw. Dodajemy niezbędne materiały (np. wybrane przez Klienta teksty, czy zasoby, takie jak film, obraz i HTML5). Ustawiamy niezbędne parametry i konfigurujemy śledzenie konwersji, w zależności od wybranego celu kampanii, dzięki czemu uzyskujemy dane, grupujące użytkowników na podstawie zachowania, sprzyjającego jego realizacji.

W zależności od etapu lejka, na którym znajduje się dana marka, jak i potrzeb reklamodawcy, zawsze pomagamy naszym Klientom w wyborze celu, wspomagającego ich politykę biznesową. Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi Klientami, na bieżąco raportując im przebieg kampanii.

Paid Social - płatne reklamy w social media

Promowanie aplikacji w mediach społecznościowych, dzielimy na działania organiczne (treści wyświetlające się odbiorcom naturalnie, np. w wyniku obserwowania konkretnych profili i grup) oraz działania płatne (bezpośrednia forma reklamy, poprzez wyświetlanie użytkownikom treści, których nie zobaczyliby, w trakcie naturalnego korzystania z mediów społecznościowych).

Paid Social to wszystkie płatne formy marketingu w social media, do których zalicza się m.in. promowanie postów, kreowanie reklam w formie filmów, karuzeli, czy specjalnych mailingów (np. w serwisie LinkedIn).

Promocję aplikacji w Paid Social prowadzimy m.in. z wykorzystaniem Facebooka. To jedno z najpopularniejszych rozwiązań, w kontekście reklam ukierunkowanych na instalację aplikacji, ze względu na to, iż możemy wykorzystywać Custom Audience, opierające się o własne bazy danych (np. bazy remarketingowe) oraz Lookalike Audience, profilujący użytkowników, wykazujących duże prawdopodobieństwo dopasowania. Reklamy generowane w ekosystemie reklamowym Facebooka mogą pojawiać się w samym serwisie, ale też na Instagramie, czy w sieci Audience Network i przekierowywać bezpośrednio do Google Play, czy App Store.

Precyzyjne targetowanie reklam, jak i przygotowywanie atrakcyjnych kreacji, ma wpływ na efektywność całej akcji promocyjnej, dlatego przygotowując kampanie, przykładamy do tego ogromną uwagę, tworząc wysoko konwertujące komunikaty reklamowe.

Zwiększ zasięg, liczbę pobrań i zaangażowanie użytkowników Twojej aplikacji mobilnej!
Zapytaj o ofertę!

Apple Search Ads

Jednym ze skutecznych sposobów na promocję aplikacji IOS w Apple Store jest wykorzystanie platformy Apple Ads. Kampanie są rozliczane w modelu CPT (koszt za jedno kliknięcie reklamy), CPI (koszt za zainstalowanie aplikacji) oraz CPM (koszt za 1000 wyświetleń reklamy).

Promując aplikacje w Apple Ads, korzystamy z różnych celów kampanii, które dobieramy zarówno do oczekiwań klienta, jak i do etapu lejka marketingowego, na którym znajduje się dana firma. Jeśli celem jest budowa świadomości marki i promowanie produktu, jeszcze nim zaczną wyszukiwać go użytkownicy, wymierne efekty przynoszą kampanie Search Tab.

To reklamy wyświetlające się na karcie wyszukiwania App Store, pozwalające zwiększyć nie tylko świadomość o produkcie, ale też liczbę jego pobrań, wyświetlając komunikat reklamowy na górze listy proponowanych aplikacji. Według danych nawet 70% użytkowników używa wyszukiwarki w App Store, by odnaleźć interesujący ich produkt, a kampanie Search Tab pozwalają przyciągnąć ich uwagę, jeszcze przed rozpoczęciem wyszukiwania.

Wykorzystujemy także kampanie Discovery. Te pomagają w odkrywaniu słów kluczowych, które wykorzystujemy w kampaniach, powiązanych z Twoją aplikacją. Ten format reklamowy funkcjonuje, w oparciu o dopasowanie przybliżone, co pozwala odkrywać wartościowe słowa kluczowe, a następnie wykorzystywać je nawet w tytule, czy podtytule aplikacji.

Ostatni z typów kampanii to Basic Search Ads, działający w oparciu o słowa kluczowe, na zasadach podobnych, jak dobrze znane użytkownikom kampanie Search w Google Ads. W ich przypadku użytkownicy także mogą uwzględniać w kampanii słowa kluczowe o różnych typach dopasowania, jak też wykluczać niektóre frazy z kampanii.

Dzięki precyzyjnemu targetowaniu kampanii, bazowaniu na dobrze dobranych słowach kluczowych, jak i bieżącej optymalizacji, docieramy do użytkowników, zainteresowanych aplikacją.

 W zależności od oczekiwań klienta skupiamy się na generowaniu większej liczby pobrań, wzroście liczby działań w aplikacji, czy też podniesieniu wartości działań.

ASO - App Store Optimization

Większość użytkowników, którzy instalują aplikacje mobilne, wyszukuje ich bezpośrednio w Google Play lub App Store. Brak dbania o widoczność aplikacji na tych platformach, to więc niewykorzystywanie potencjału, związanego z promowaniem cyfrowego produktu.

Jedną ze skutecznych form marketingu aplikacji mobilnych jest ASO (App Store Optimization). W ramach tego rodzaju działań marketingowych, pozycjonujemy aplikacje na platformach, takich jak Google Play i App Store, pozyskując zarówno nowych użytkowników aplikacji, jak i zachęcając tych już obecnych, do aktywnego korzystania z cyfrowego produktu.

Na widoczność aplikacji mobilnej w wynikach wyszukiwania, wpływa zarówno jej jakość, jak i zachowania użytkowników. Do głównych czynników rankingowych w ASO zalicza się m.in. słowa kluczowe, nazwę i opis aplikacji, oceny oraz recenzje, a także liczbę pobrań.

Aspekty, które wpływają z kolei na liczbę pobrań cyfrowego produktu to m.in. ikona aplikacji, kategoria, w której został zamieszczony cyfrowy produkt, czy wspomniane już oceny użytkowników (im wyższe, tym większe prawdopodobieństwo, że inni użytkownicy także zainteresują się cyfrowym produktem).

Im skuteczniej zoptymalizowane zostaną kluczowe elementy aplikacji, tym wyższe miejsce zajmie ona w wynikach wyszukiwania Google Play i App Store. To istotne, gdyż im niższa pozycja aplikacji, tym mniejsze szanse na wygenerowanie ruchu i pozyskanie konwersji.

Prowadzone przez nas działania z zakresu ASO, zapewniają nie tylko wzrost liczby pobrań aplikacji, ale też budują świadomość o cyfrowym produkcie, poprawiają współczynnik CTR i zwiększają współczynnik konwersji. Ponadto nasi klienci zauważają nie tylko wzrost liczby osób, instalujących aplikację, ale też większą liczbę pozytywnych recenzji oraz poprawę widoczności cyfrowego produktu w rankingach sklepów.

Jak pozyskać nowe instalacje i zaangażowanie użytkowników?

Płatne kampanie Google App Ads, Apple Search Ads, Paid Social czy działania z zakresu ASO to najskuteczniejsze rozwiązania, promujące aplikacje mobilne, które mogą przyczynić się do zwiększenia liczby instalacji i zaangażowania użytkowników. Kluczowe dla osiągnięcia tych celów, jest także zrozumienie grupy docelowej cyfrowego produktu i dopasowanie strategii marketingowej do ich oczekiwań i preferencji.

Ideo Force pomogło nam odnaleźć się w marketingu internetowym oraz wybrać odpowiednie dla nas kanały do komunikacji z klientami.
Maciej Mrzygłód, Dyrektor Generalny Bratex Dachy

 

Analiza grupy docelowej wpływa na dobór odpowiedniej platformy do promocji, jak i formatu reklamowego. W kontekście pozyskiwania nowych instalacji liczy się także dbałość o odpowiednią optymalizację aplikacji (ASO), co pozwoli przyciągnąć uwagę użytkowników i zwiększyć widoczność produktu, w kluczowych miejscach, takich jak Google Play i App Store. Dopiero synergia działań marketingowych, prowadzonych zarówno w kanałach płatnych, jak i organicznych oraz bieżąca analiza danych, związanych z efektywnością poszczególnych rozwiązań reklamowych, pozwala na maksymalne wykorzystanie potencjału aplikacji mobilnej i osiągnięcie zakładanych celów. Każda aplikacja, jak i każda grupa docelowa są inne, dlatego warto eksperymentować, by znaleźć  optymalne metody promocji. 

Jak przebiega proces promowania aplikacji mobilnych w Ideo Force?

1
Spotkanie wprowadzające
Rozmawiamy o Twoich potrzebach, celach i dotychczasowych wynikach. Poznajemy Twoje oczekiwania, a następnie przygotowujemy dopasowaną do nich ofertę.
2
Wizualizacja efektów
W przypadku kampanii płatnych przygotowujemy wstępne estymacje, dzięki którym klient widzi, jakich wyników może się spodziewać, jaki będzie szacowany zwrot z inwestycji oraz kiedy i jakim kosztem aplikacja będzie osiągać zamierzone cele.
3
Wdrożenie i bieżąca optymalizacja
Prowadząc płatną promocję aplikacji, na bieżąco monitorujemy kampanie i optymalizujemy je. W przypadku ASO pozycjonujemy aplikację w wyszukiwarkach sklepów, uzyskując wysokie pozycje na konkretne frazy, a dzięki zaawansowanej analityce, przygotowujemy rekomendacje, rozwiązujące poszczególne problemy (np. duży odsetek odinstalowań).
4
Opieka powdrożeniowa
Promując aplikacje mobilne, jesteśmy w stałym kontakcie z klientem. Regularnie raportujemy wyniki, omawiając także sugestie, czy wnioski z prowadzonych działań.

 

Masz pytania, wątpliwości? Interesuje Cię oferta promocji aplikacji mobilnych?

 

Analityka aplikacji mobilnych

Doskonale wiemy, z jak dużą liczbą wyzwań zmagają się firmy, które posiadają lub wdrażają na rynek nową aplikację, dlatego świadczymy usługi z zakresu zaawansowanej analityki aplikacji mobilnych, wspomagając ich efektywną promocję.

Pomożemy Ci wdrożyć narzędzia analityczne i wskażemy, jak w pełni wykorzystać możliwości płynące z analizy danych, do optymalizacji działań, podejmowanych na każdym z etapów lejka zakupowego.

W działaniach z zakresu digital marketingu kładziemy duży nacisk na analizę skuteczności konkretnych rozwiązań, dzięki czemu jesteśmy w stanie szybko wyciągać wnioski i wprowadzać niezbędne modyfikacje. Analityka to nie tylko nieodłączna część działań marketingowych, ale też samego funkcjonowania cyfrowych produktów, a w tym aplikacji mobilnych. U naszych klientów pomagamy nie tylko we wdrożeniu skutecznych narzędzi, ale też określeniu kluczowych wskaźników efektywności, czyli – KPI (Key Performance Indicators). To dane, które pomagają stwierdzić, czy działania podjęte w związku z promocją aplikacji, zbliżają markę do osiągnięcia wyznaczonych celów.

Poprzez udostępnienie użytkownikom aplikacji mobilnej, marki dostarczają im spersonalizowanych doświadczeń, a w przypadku e-commerce – zwiększają komfort zakupów. Promując aplikacje wykorzystujemy różnorodne kanały, tak by dotrzeć do grupy docelowej i zwiększyć ich zaangażowanie względem cyfrowego produktu.
Tomasz Kwiatkowski, Key Account Manager, E-commerce Manager

 

Nie istnieje jeden uniwersalny pakiet wskaźników, jednak w analityce aplikacji do najważniejszych zalicza się m.in. CPI, liczbę instalacji, CTR, źródło ruchu, LTV, czy  częstotliwość wizyt w aplikacji. Śledzenie KPI to jedna z podstaw do efektywnego promowania cyfrowego produktu, gdyż bez analityki można łatwo przepalić budżet, inwestując w działania, które nie poskutkują wysokim ROI (Return On Investment). Bieżąca analiza danych przyczynia się więc do poprawy jakości i atrakcyjności cyfrowego produktu, pozytywnie wpływając także na liczbę pobrań oraz zaangażowanie użytkowników.

Najczęstsze pytania

Jak promować aplikacje?

Promując aplikacje mobilne, należy zacząć od określenia etapu lejka, na którym znajduje się dany produkt, określić grupę docelową oraz oczekiwania marki i to właśnie do nich dopasować odpowiednie działania promocyjne. Do najskuteczniejszych metod promowania aplikacji zalicza się ASO, płatne kampanie reklamowe Google App Ads i Apple Search Ads oraz działania z zakresu Social Paid.

Efektywna promocja aplikacji wymaga osiągnięcia synergii działań marketingowych, prowadzonych zarówno w kanałach płatnych, jak i organicznych oraz bieżącej analizy danych, związanych ze skutecznością poszczególnych rozwiązań reklamowych. Każda aplikacja jest inna, dlatego wymaga indywidualnego doboru strategii promocji.

Jak zachęcić do założenia aplikacji?

Istnieje wiele sposobów na to, jak zachęcić użytkowników do tego, by pobrali aplikację mobilną. Są to nie tylko płatne kampanie reklamowe, ASO, czy działania w mediach społecznościowych.

Do promowania aplikacji można wykorzystać także współpracę z influencerami, związanymi z tematyką aplikacji. Ich rekomendacje nie tylko zwiększą zasięg i zbudują świadomość o marce, ale też przyczynią się do zwiększenia liczby pobrań aplikacji.

Liczą się nie tylko skuteczne działania digital marketingowe, ale też właściwa optymalizacja cyfrowego produktu. Należy dbać o to, by tytuł, opis, słowa kluczowe, czy szata graficzna aplikacji były atrakcyjne i zachęcały do pobrania. To ważne, gdyż pierwszego wrażenia nie da się zrobić drugi raz, a spora część użytkowników, właśnie na jego podstawie, podejmuje decyzje o pobraniu cyfrowego produktu.

Jak zaprezentować aplikację?

Premiera aplikacji to etap, do którego przygotowania pod kątem marketingu, należy zacząć już na długo przed planowanym wypuszczeniem produktu na rynek. Na etapie pre-launch, kiedy planowane są wdrożenia, związane z premierą aplikacji, warto skorzystać z rozwiązań, takich jak np. audyt UX, czy ASO (App Store Optimization), ale też zaplanować analitykę.

Kolejne kroki powiązane są już z bezpośrednią premierą aplikacji, gdy przychodzi czas na wykorzystanie kanałów, pozwalających zwiększać świadomość użytkowników o udostępnieniu cyfrowego produktu. Na tym etapie warto wykorzystać możliwości content marketingu, czy mediów społecznościowych.

Dlaczego ASO jest ważne w promocji aplikacji?

Większość użytkowników pobiera aplikację, w wyniku wyszukania jej w Google Play czy App Store. To sprawia, że ASO, czyli pozycjonowanie aplikacji w wynikach wyszukiwania tych platform, może przyczynić się do zwiększenia liczby pobrań cyfrowego produktu.

Im skuteczniejsza optymalizacja aplikacji pod kątem ASO, czyli dbałość o czynniki rankingowe, takie jak słowa kluczowe, nazwa, czy opis aplikacji, tym większe szanse na to, że użytkownicy zauważą ją na liście dostępnych aplikacji i zechcą ją zainstalować.

Działania z zakresu ASO poprawiają współczynnik CTR i zwiększają współczynnik konwersji. Ponadto zauważalny jest nie tylko wzrost liczby osób, instalujących produkt, ale też większa liczba pozytywnych recenzji oraz poprawa widoczności cyfrowego produktu w rankingach sklepów.

Ile kosztuje marketing aplikacji?

Koszt marketingu aplikacji zależy od wielu czynników.

Pierwszym z nich jest m.in. budżet przeznaczony na działania reklamowe (środki finansowe, przeznaczone na płatne kampanie), czy opłata za obsługę poszczególnych kampanii. Ważną kwestią jest także rodzaj wybranych działań reklamowych, to jak duża jest konkurencja, cel oraz liczba wybranych kanałów dystrybucji.

Koszty zależne są też od wybranego modelu rozliczeniowego (koszt za jedną instalację najczęściej wynosi od kilku do kilkudziesięciu złotych). Koszt działań marketingowych, związanych z promocją aplikacji, zawsze jest więc ustalany indywidualnie.

Prowadzimy kampanie reklamowe z uwzględnieniem specyfiki branży klienta i mechanizmu wyszukiwania, tak aby reklama aukcji została wyświetlona jak największej grupie potencjalnych klientów.
Docieramy do potencjalnych klientów Twoich usług poprzez Gmail Sponsored Promotions, Google Display Network, Google Merchant Center, remarketing oraz kampanie promujące aplikacje i reklamę na YouTube.
Docieramy do użytkowników Lookalike - podobnych do konwertujących. Dla biznesu e-commerce prowadzimy kampanie sprzedażowe i remarketingu dynamicznego.
Znamy profil zachowań osób używających Instagrama, dzięki czemu doskonale wiemy jak targetować reklamy i co na nich zamieszczać.
Ogromną zaletą jest niespotykana w innych sieciach reklamowych precyzja targetowania reklam na podstawie wiarygodnych cech zawodowych. Docieramy precyzyjnie do potencjalnych klientów.
Podstawą efektywnego wykorzystania systemu reklamowego Twitter Ads jest przede wszystkim trafne wybranie grupy docelowej. Kolejnymi składnikami sukcesu są umiejętne zarządzanie budżetem oraz stosowanie skutecznych dla Twitter kreacji reklamowych.
Bing Ads to analogiczne rozwiązanie do Google Ads. Umożliwia prezentowanie reklam użytkownikom korzystającym z wyszukiwarki Bing w krajach: Stany Zjednoczone, Japonia, Niemcy, Wielka Brytania, Francja, Kanada, Korea Południowa i Australia.
Użytkowanie serwisu jakim jest Pinterest polega głównie na zapisywaniu pinów i linków, czyli zdjęć z sieci, które uzyskały nasze uznanie lub takie, które chcemy sobie zachować do oglądnięcia na później. Serwis oparty jest na contencie graficznym.
Skontaktuj się z nami
Odpowiadamy w 24 godziny
Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.