Wiemy, że działanie bez planu może przynieść skutki odwrotne do oczekiwanych, dlatego zawsze planujemy kampanie promocyjne. Oferujemy planowanie kampanii marketingowych, w tym stworzenie harmonogramu wydarzeń i wybór kanałów komunikacji. Pomagamy wdrażać narzędzia i organizować pracę przygotowującą do kampanii.
Planujemy kampanie
Planowanie kampanii marketingowych to standardowa, a co najważniejsze, niezwykle skuteczna praktyka – zarówno w kontekście okazjonalnych kampanii, jak i długofalowej promocji. Plany pozwalają na efektywne wykorzystanie dostępnego czasu i zasobów budżetowych oraz przygotowanie się do kampanii, podczas której możemy określić potencjalne efekty, ale i problemy. Planowanie kampanii minimalizuje ryzyko pomyłek i zamieszania w trakcie trwania kampanii.
Istnieją oczywiście zdarzenia, których nie da się przewidzieć, a które mogą wymusić na firmie zmianę przyjętej koncepcji. W taki sposób należy także podchodzić do media planu – jako do ogólnej wizji działań, która jest elastyczna, podlega modyfikacjom wraz z potrzebami firmy, a wpływają na nią nowe okazje i zmiany na rynku.
Porządek zwiększa efektywność
Nie istnieje jeden schemat media planów. Zawsze dopasowujemy je do potrzeb klienta – zarówno pod względem samej konstrukcji, jak i zawartości. W każdym jednak przypadku, ich niezaprzeczalną zaletą jest możliwość stałej koordynacji działań – bez względu na wielkość firmy, zespołu projektowego czy ilości wykonawców.
Podczas tworzenia harmonogramów jesteśmy w kontakcie z naszymi klientami. Wybieramy odpowiednie kanały komunikacji, planujemy ich wykorzystanie w czasie i dopasowujemy do dostępnych budżetów reklamowych. Projektujemy działania tak, aby przyniosły marce, jak największe korzyści i zwrot z inwestycji (ROI) – zarówno w kampaniach okazjonalnych, długofalowych, wizerunkowych, jak i sprzedażowych.