Kandydaci poszukują informacji o pracodawcy w Internecie. Sprawdzają opinie o firmie w mediach społecznościowych i na forach. Internet jest więc niezbędnym narzędziem do prowadzenia działań employer brandingowych oraz kampanii rekrutacyjnych. Wizerunek firmy ma kluczowe znaczenie w procesie rekrutacji, a my pomożemy Ci go budować.
Employer branding
Rynek pracy nieustannie ewoluuje – zmienia się zarówno charakterystyka pracowników i pracodawców, a także sposoby komunikacji. Internet służy firmom zarówno do promocji oferty i działalności, jak i prowadzenia marketingu rekrutacyjnego.
Budujemy wizerunek pracodawcy z wyboru, między innymi poprzez kampanie rekrutacyjne. Na wynik rekrutacji wpływa to, jak firma jest postrzegana przez potencjalnych kandydatów. Każdą współpracę poprzedzamy wnikliwą analizą rynku, po to, by wiedzieć, co firma może zaproponować swoim przyszłym pracownikom, wyróżniając się tym samym wśród innych pracodawców. Zapoznajemy się z wartościami firmy i na ich podstawie tworzymy metody ich komunikowania zgodne z charakterem przedsiębiorstwa i jego misją.
Wyznaczenie kierunku komunikacji i narracji
Komunikacja to sztuka, która wymaga zaangażowania i przemyślanego działania. Aby być w pełni efektywna, musi rozpocząć się od poznania celów oraz mocnych stron własnego przedsiębiorstwa. Nie jest to jednak zadanie łatwe, a niejednokrotnie wymaga holistycznego i zewnętrznego spojrzenia na strukturę i relacje panujące w jego obrębie.
Każde działanie rozpoczynamy od zdefiniowania grupy docelowej, do której będzie prowadzona komunikacja. Ustalenia w tym względzie pozwalają na dobór odpowiednich narzędzi oraz sposobu prowadzonej komunikacji. Każdy człowiek jest inny, dlatego tak ważne jest, aby prowadzony dialog indywidualizować w oparciu o potrzeby i preferencje poszczególnych grup. Tylko wtedy będziemy mogli wnikliwie i efektywnie docierać z informacją do zainteresowanych podjęciem zatrudnienia, a nasze komunikaty zostaną poprawnie odczytane.
Kampanie offline
Nie ograniczamy się wyłącznie do działań online. Przygotowujemy materiały na targi pracy w postaci ulotek, plakatów, wizytówek, zaproszeń, roll-upów czy ścianek wystawowych. Posiadamy własny dział kreacji i grafiki, dzięki czemu jesteśmy w stanie sprostać nawet najbardziej nietypowym potrzebom klientów. Współpracujemy z partnerami zewnętrznymi, drukarniami, które dostarczają nam wysokiej produkty w bardzo szybkim czasie.
Dlaczego warto?
Budowanie atrakcyjnego i wiarygodnego wizerunku to czasochłonne i wymagające zadanie. Jest jednak niezbędne, jeśli chce się odnieść sukces. Najważniejsza w nim jest prawdziwość – promowany obraz firmy musi być taki sam lub bardzo zbliżony do tego w rzeczywistości.
Dobieramy narzędzia wspomagające realizację kampanii wizerunkowych i rekrutacyjnych. Wiemy, że cele i specyfika komunikacji są różne, dlatego inne środki wykorzystujemy w przypadku internal brandingu, inne zaś przy external brandingu. Podchodzimy kompleksowo kampanii rekrutacyjnej – tworzymy strategię, media plan i wdrażamy je w życie, a następnie monitorujemy efekty.
- Zbudujesz wizerunek atrakcyjnego pracodawcy, dzięki wykorzystaniu różnorodnych narzędzi e-marketingowych.
- Wyróżnisz swoją markę na rynku pracodawców poprzez nietypowe, oryginalne akcje, które będą zauważane przez odbiorców.
- Zoptymalizujesz czas i koszty związane z tworzeniem ogłoszeń, dystrybucją oraz pozyskaniem aplikacji.
- Zmniejszysz koszty rekrutacji poprzez precyzyjne dotarcie do grupy docelowej.
- Osiągniesz większą konwersję w postaci zwiększonej ilości wartościowych aplikacji.
Dlaczego my?
- Kreujemy wizerunek marki pracodawcy w social media za pomocą Facebooka, Instagrama, Snapchata.
- Docieramy do profesjonalistów na LinkedIn.
- Odpowiadamy za przygotowanie filmów rekrutacyjnych oraz ich promocję na YouTubie oraz w pozostałych kanałach społecznościowych.
- Projektujemy atrakcyjne kreacje graficzne spójne z opracowanym wcześniej Key Visualem.
- Wspieramy działy HR w kampaniach rekrutacyjnych. Tworzymy oryginalne opisy ofert, które przemawiają do kandydatów.
- Przeprowadzamy kampanie promujące ogłoszenia o pracę, wykorzystując w tym celu różnorodne kanały reklamowe, począwszy od Google Ads, reklam na Facebooku oraz LinkedInie, kończąc na e-mail marketingu. Wyświetlamy ogłoszenia wszędzie tam, gdzie znajdują się kandydaci zainteresowani podjęciem zatrudnienia w Twojej firmie. Przypominamy im o trwających rekrutacjach poprzez remarketing.
- Dbamy o widoczność ofert pracy w wynikach wyszukiwania. Projektujemy i wdrażamy serwisy www dedykowane karierze. Badamy ich użyteczność, optymalizujemy pod kątem seo, aby jak najlepiej wypozycjonować markę na tle konkurencji.
- Podczas tworzenia strategii employer brandingowej wspólnie z klientem określamy cele do zrealizowania oraz sposoby mierzenia efektów wykonanych prac.
- Na bieżąco monitorujemy ilość wejść w zakładkę kariery, ilość przejść z kanałów społecznościowych czy liczbę wysłanych CV z uwzględnieniem ich źródła. W procesie tym wykorzystujemy Google Analytics, za pomocą którego możemy obserwować wzrost zainteresowania pracą w danej firmie.
- Z naszych usług korzystają firmy: Pratt & Whitney Rzeszów, Pratt & Whitney Aeropower Rzeszów, Pratt & Whitney Kalisz, Pratt & Whitney Tubes, Mostostal.