Klient
Sivantos Sp. z o.o. należy do Sivantos Group, jednego z czołowych producentów aparatów słuchowych, działającego na globalnym rynku. Cała grupa zatrudnia 5000 osób na całym świecie, oferując w ponad 95 krajach produkty marek Signia/Siemens i Audio Service.
Klient
Sivantos Sp. z o.o. należy do Sivantos Group, jednego z czołowych producentów aparatów słuchowych, działającego na globalnym rynku. Cała grupa zatrudnia 5000 osób na całym świecie, oferując w ponad 95 krajach produkty marek Signia/Siemens i Audio Service.
Zadania i cele
Na co dzień opiekujemy się marką Signia Hearing prowadząc dla niej działania e-marketingowe. Na potrzeby Klienta przygotowaliśmy dedykowaną kampanię promocyjną akcji „Wielki Test Signia Nx”. Jej celem było zainteresowanie potencjalnych odbiorców nowoczesnymi aparatami słuchowymi i zachęcenie ich do wzięcia udziału w teście.
W akcji wzięło udział ponad 90 gabinetów protetycznych z całej Polski, do których kierowane były zgłoszenia użytkowników i obowiązek podjęcia z nimi dalszego kontaktu. Wyzwanie, przed którym stanęliśmy, było całkiem spore. Musieliśmy zaprojektować kampanię tak, aby efektywnie łączyła kilka celów – promocję brandu, samego wydarzenia oraz każdego z kilkudziesięciu partnerów uwzględniając geotargetowanie.
W trakcie ponad 2-miesięcznej promocji skupiliśmy się przede wszystkim na działaniach Google Ads (reklama tekstowa, banerowa, elastyczna) i Facebook Ads (reklama na polubienia, reklama przekierowująca na stronę, przygotowanie i promocja postów, remarketing, a także reklama w Messengerze).
Całość uzupełniliśmy działaniami SEO realizującymi ustaloną wcześniej strategię oraz dedykowaną kampanią w onet.pl. Aby maksymalnie dopasować komunikację do odbiorców i wzbudzić zainteresowanie przygotowaliśmy kilkanaście kreacji graficznych oraz dedykowane copy. Dodatkową zmienną, którą wprowadziliśmy, było podzielenie promocji na dwie części – dedykowane urządzeniom mobile oraz desktop.
Główne korzyści dla Klienta
- Dedykowana kampania promocyjna.
- Koordynacja i optymalizacja działań marketingowych przez zespół ekspertów.
- Zwiększenie zaangażowania użytkowników na fanpage’u marki.
- Osiągnięcie prawie 3-krotnie wyższego wskaźnika CTR w Google Ads niż zakładany.
- Ponad 1 mln wyświetleń reklamy przekierowującej na landing page z Facebooka.
- Wzrost przekierowań z reklamy na Facebooku o 60% (w trakcie trwania kampanii, marzec - maj 2018).