E-marketing i e-commerce kierunki zmian

e-book
e-book
Jesteś o krok od pobrania naszego e-booka: "E-marketing i e-commerce kierunki zmian". Wypełnij poniższy formularz, a my wyślemy Ci link z plikiem do pobrania na podany adres e-mail. Życzymy miłej lektury!

Wypełnij formularz i odbierz ebooka

Co znajdziesz w e-booku?

E-marketing oraz e-commerce to jedne z najbardziej dynamicznie rozwijających się branż. Konsekwencją tak szybkiego tempa rozwoju są stale pojawiające się nowości i trendy, których śledzenie pozwala na dopasowywanie się do wymagań rynku i konsumentów. O takich właśnie trendach, które poniekąd zaczynają stawać się już niezbędnym standardem w swoim e-booku napisał Wojciech Szymański, który z branżą e-commerce związany jest już od wielu lat.

E-book składa się z czterech części, które opisują najważniejsze trendy panujące obecnie w e-commerce i e-marketingu. Pozycja jest pewnego rodzaju poradnikiem, który przyda się zarówno osobom, które dopiero zaczynają swoją przygodę z branżą, jak i tym, którzy pragną poszerzać swoją wiedzę o najświeższe informacje.

Trendy zawarte w e-booku poparte są konkretnymi praktycznymi przykładami z polskiego rynku, a dodatkowo każdy z nich jest szczegółowo opisany. “E-marketing i e-commerce kierunki zmian” to źródło przydatnej oraz ciekawej wiedzy branżowej, a także narzędzie,  które pozwoli nadążać nad wzrastającymi trendami i modami w branży e-marketingu oraz e-commerce.

  1. Otoczenie klienta i personalizacja produktu.

    W pierwszym rozdziale zawarte są podpowiedzi, które większość firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, może samodzielnie wprowadzić w życie. Nie trzeba tworzyć „koła na nowo”, jest dużo bezpłatnych narzędzi lub nisko płatnych abonamentowo, aby spowodować reakcję u potencjalnego klienta i spowodować zakup właśnie u nas. Podsumowaniem, które najlepiej oddaje sytuację związana z prowadzeniem sprzedaży w internecie podczas COVID-19 jest uświadomienie sobie jako sprzedawcy, że trzeba być ekspertem w branży i dzielić się posiadaną wiedzą z klientem. Takie zachowanie buduje zaufanie, potem często przeradza się w stałą relację i polecanie naszych produktów innym.

  2. Wygoda i doświadczenie klienta.

    Drugi rozdział autor poświęca zagadnieniu zarządzania doświadczeniem klienta jako kluczowy element strategii sprzedażowej. Jeśli chcesz zrozumieć, dlaczego tak ważny jest i będzie trend zakupów online opartych o zwiększanie doświadczeń klienta, to koniecznie musisz zapoznać się z tym e-bookiem!

  3. Pozostałe trendy.

    ​To wartościowe opracowanie, podejmuje zarówno tematykę megatrendów w postaci sztucznej inteligencji czy same day delivery, jak i stosunkowo nowych zmian, z którymi wielu marketerów może zetknąć się po raz pierwszy – np. low code integration.

  4. Podsumowanie.

    Wygra doświadczenie klienta! Celem, który należy sobie postawić jest pełna satysfakcja klienta z dokonanych zakupów i minimalizacja czynników obniżających tę ocenę. W praktyce wysokie zadowolenie przekłada się na większy wskaźnik konwersji, powracających klientów i możliwości zdobywania nowych użytkowników. Aby tego dokonać warto skupić się na usuwaniu problemów pojawiających się na całej ścieżce zakupowej i poznawczej.

  5. Patronat merytoryczny.

    E-book: "E-marketing i e-commerce kierunki zmian” został objęty patronatem honorowym przez IAB Polska oraz Izbę Gospodarki Elektroniczej. E-book zyskał bardzo przychylne opinie ekspertów z branży e-commerce. Docenili go za wyłowienie najistotniejszych obszarów zmian, świetne podsumowanie obecnej sytuacji, ale przede wszystkim kierunek, w którym będzie szła sprzedaż online.

  6. Komentarz eksperta.

    Opracowanie przygotowane przez Wojciecha Szymańskiego z Ideo Force naprawdę pomoże odnaleźć się w nowej rzeczywistości transformacji cyfrowej. Autor zwięźle i przystępnie opisuje najważniejsze trendy kształtujące obecnie e-commerce, wraz z konkretnymi przykładami z polskiego rynku. Polecam zarówno osobom początkującym, jak i takim, które chcą szerokiego podsumowania, żeby potem samodzielnie pogłębić wybrane tematy. Dla wielu firm przemiany modeli biznesowych to prawdziwe trzęsienie ziemi. Trudno go uniknąć, ale można się przynajmniej przygotować. ~ dr Jan Zajac, założyciel Sotrendera