Zostaliśmy certyfikowanym Partnerem Criteo!
Criteo to innowacyjna platforma, pomagająca firmom w docieraniu do pożądanych grup docelowych, zwiększaniu konwersji i generowaniu większych zysków. Jej program partnerski przeznaczony jest dla cyfrowych agencji reklamowych, które zarządzają kampaniami Criteo w imieniu innych marek czy organizacji, w tym np. e-commerce.
Główną zaletą narzędzia jego to, że wykorzystuje retargeting, umożliwiający docieranie do użytkowników, którzy już wcześniej odwiedzili daną stronę, ale nie zdecydowali się np. na zakup produktów czy skorzystanie z usług.
To właśnie to sprawia, że kampanie Criteo są tak skuteczne pod kątem maksymalizowania przychodów, gdyż generują kolejne szanse na przekonanie potencjalnych klientów do tego, by zainteresowali się ofertą danego reklamodawcy.
Jak zostaliśmy Partnerem Criteo?
Otrzymanie statusu Partnera Criteo potwierdza, że w naszym zespole pracują eksperci, specjalizujący się w prowadzeniu kampanii z wykorzystaniem tej platformy. Certyfikacja daje nie tylko gwarancję współpracy ze specjalistami, posiadającym zaawansowaną wiedzę o narzędziu, ale też wskazuje na wysokie kompetencje, dotyczące umiejętnego zarządzania kampaniami reklamowymi.
W Ideo Force stale pracujemy nad poszerzaniem naszych kompetencji, by oferować klientom rozwiązania, pomagające im docierać do pożądanych z perspektywy ich działalności odbiorców i realizować zakładane cele biznesowe.
Prowadzenie kampanii w Criteo niewątpliwie jest jednym z tego typu rozwiązań. Jako Partner narzędzia posiadamy m.in. dostęp do rozbudowanej bazy zasobów szkoleniowych, które pozwalają nam jeszcze mocniej wykorzystywać jego możliwości w działaniach, zarówno dla klientów z sektora B2B, jak i B2C.
W dobie dużej konkurencji w środowisku cyfrowym warto pomyśleć o dywersyfikacji wykorzystywanych systemów reklamowych, włączając w swoje plany marketingowe kolejne narzędzia, skrywające w sobie potencjał do przyciągania zaangażowanych klientów.