Zespół Ideo Force na 22. Targach eHandlu
To już kolejna edycja tego branżowego eventu, w której wzięliśmy udział, gdyż pierwszy raz wystawcami byliśmy w kwietniu. Zainteresowanie, którym cieszyło się wtedy nasze stoisko, szereg inspirujących rozmów i spotkań z naszymi partnerami oraz Klientami, jak i możliwość nawiązania nowych relacji biznesowych, utwierdziły nas w przekonaniu o tym, że z pewnością weźmiemy udział w kolejnych odsłonach tego wydarzenia. Tak też się stało.
Ekspercka wiedza i profesjonalne doradztwo, czyli kto uczestniczył w Targach?
W trakcie 22. Targów eHandlu, Ideo Force było reprezentowane przez interdyscyplinarny zespół. W jego składzie znaleźli się: Dyrektor Zarządzający – Wojciech Szymański, Wiceprezes – Joanna Tymowicz, Marketing Manager – Barbara Kossak oraz Account i Key Account Managerowie – Tomasz Kwiatkowski, Mateusz Bober i Paweł Szczyrek, pełniący rolę Creative and Content Managera. W zespole znalazł się także przedstawiciel naszego partnera – Adrian Kaczor, będący Key Account Managerem w Ideo Software House.
a potrzeby Targów stworzyliśmy grupę ekspertów, specjalizujących się w różnych obszarach e-marketingu, o różnorodnych umiejętnościach i olbrzymim doświadczeniu, dążąc do realizacji wspólnego celu – zapewnienia każdemu z uczestników wydarzenia fachowego doradztwa w zakresie rozwiązań, pozwalających na rozwój e-biznesu.
Targi eHandlu z perspektywy Ideo Force
Trudno zliczyć, ile rozmów biznesowych odbyliśmy podczas Targów, jednak na pewno było ich kilkadziesiąt. Każda z nich inna, ale równie inspirująca i merytoryczna. Nasze stoisko odwiedzali goście z Polski, jak i zza granicy, którym odpowiadaliśmy na każde pytanie, udzielając także rekomendacji dotyczących e-commerce, a w tym wykorzystywania rozwiązań, ułatwiających osiągnięcie zakładanych celów biznesowych. Do tych należy m.in. wzrost konwersji i sprzedaży, będący zresztą jednym z najważniejszych tematów, podejmowanych w trakcie Targów.
Jesteśmy wdzięczni nie tylko za możliwość dzielenia się naszą wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami wydarzenia, ale także za to, że dzięki odbyciu tak licznych rozmów, będziemy w stanie wyciągnąć wnioski, dotyczące oczekiwań firm, funkcjonujących w przestrzeni online. To pozwoli nam jeszcze precyzyjniej dopasować usługi do potrzeb klientów.
Nie tylko rozmowy, ale też merytoryczne prelekcje…
Targi dały uczestnikom nie tylko możliwość odbycia rozmów z wystawcami, oferującymi skuteczne rozwiązania dla e-biznesu, ale też zdobycie specjalistycznej wiedzy, z obszarów ważnych dla funkcjonowania ich firm. Jednym z ekspertów, który wygłosił prelekcję na scenie Targów, był nasz doświadczony UX/UI Designer – Mateusz Bober.
UX to jeden z tych obszarów e-marketingu, w których wspieramy naszych klientów od wielu lat. Nasze działania w zakresie zwiększania użyteczności cyfrowych produktów są skuteczne, gdyż bazujemy nie tylko na wiedzy i wieloletnim doświadczeniu (zarówno w zakresie badań UX, jak i wdrażania rekomendacji), ale przede wszystkim na wykorzystaniu danych. To właśnie o tym opowiadał Mateusz, w swoim wystąpieniu pt. Optymalizacja doświadczeń użytkowników w oparciu o dane – czyli data driven UX.
Prelekcja Mateusza obfitowała w szereg praktycznych wskazówek i informacji, dlatego wkrótce poświęcimy jej osobny wpis.
Tymczasem czekamy na kolejne branżowe wydarzenia, sami także zajmując się ich organizacją. 9 grudnia odbędzie się 6. edycja Konferencji Lunch z e-commerce, na którą już teraz serdecznie zapraszamy!