Zdobywamy certyfikat Bing Ads Accredited Professional
20 lutego 2017 roku sięgnęliśmy po kolejny z certyfikatów. Tym razem potwierdzający nasze marketingowe umiejętności i wiedzę w zakresie kampanii promocyjnych w wyszukiwarce Bing. Reklamy tego typu nie są jeszcze dostępne w Polsce, jednak na światowym rynku mają się całkiem nieźle.
Oczywiście Google pozostaje niekwestionowanym liderem, jednak wyszukiwarka Microsoftu zdobywa coraz większą popularność. Według danych za 2016 rok osiągnęła 11% udział na globalnej arenie, przy czym w krajach takich jak USA, Tajwan, Hong Kong czy Wielka Brytania wynosi średnio powyżej 20%.
Same kampanie reklamowe mają charakter bardzo zbliżony do tych znanych z AdWords, a mechanizmy, cele i narzędzia opierają się na niemal tych samych zasadach. Jednak realizowanie dodatkowych działań marketingowych w Bing pozwala dotrzeć do kilku, kilkunastu procent konsumentów, którzy znajdują się poza zasięgiem Google.
- W dzisiejszych czasach, każda umiejętności i wiedza są na wagę złota. Chcemy nieustannie podnosić swoje kompetencje i oferować klientom kompleksową obsługę w sieci. Dlatego zawsze zachęcam nasz zespół, żeby nie ustawali w doskonaleniu swoich umiejętności i sięganiu po nowe – komentuje Wojciech Szymański, prezes Ideo Force.