Zapraszamy na 8. edycję Konferencji Lunch z e-commerce pod hasłem Gen Z Mindset
E-commerce się zmienia, ale zmieniają się też jego odbiorcy. Pierwsi przedstawiciele pokolenia Z skończyli w tym roku 28 lat i już mają sporą siłę nabywczą, a wkrótce będą główną częścią rynku konsumenckiego. Zetki będą przeważać wśród klientów sklepów internetowych. Czy e-commerce jest na to gotowy? Zweryfikujemy to podczas Konferencji…
Zapraszamy na 8. edycję Konferencji Lunch z e-commerce, która jest organizowana pod hasłem "Gen Z Mindset". Wydarzenie odbędzie się już 6 września w Warszawie.
Dlaczego warto wziąć udział w Konferencji?
Uczestnicy Konferencji dowiedzą się m.in.:
- Jak interakcje pokolenia Z z erą cyfrową wpływają na ich decyzje, jako konsumentów?
- Jak gen Z przetwarza informacje i jakie ma oczekiwania wobec marek ze świata online?
- Jak cechy tego pokolenia, takie jak intuicyjne i dynamiczne korzystanie z sieci wpływają na ich zachowania konsumenckie?
- Jak przygotować e-commerce na czasy, w których główną siłą nabywczą będą cyfrowi tubylcy?
- Jak stworzyć strategię marketingową, odpowiadającą wartościom generacji Z tj. autentyczności, personalizacji i dialogu z markami?
- Jakich narzędzi i metod użyć, by angażować pokolenie Z?
Kto wystąpi? Agenda Konferencji
Dla niezdecydowanych polecamy zapoznać się z agendą:
- „Empatyczne przywództwo w erze Gen Z. Jak być liderem, a nie szefem-dupkiem” - Łukasz Szymula, Digital Bridge Mentorship
- „Komponowalność. Jak uruchomić aplikacje mobilne w AppStore i Google Play bez zmiany dostawcy eCommerce” - Sławomir Spyra, merce .com
- „Jak dotrzeć do [serc i portfeli] Gen Z. Synergia działań marketingowych dla e-commerce” - Jerzy Zieliński, Kolabo Group
- „Ekologiczny mindset – jakie wymagania stawia Gen Z przed sektorem e-commerce” - Paweł Majocha, TREECO S.C.
- „Digital natives i UX. Jak projektować interfejsy, aby skupiać uwagę generacji Z?” - Mateusz Bober, Ideo Force
- „Generacja Z w zasięgu: skuteczne strategie z WP Ads” - Piotr Lubelski, Wirtualna Polska
- „Personalizacja w e-commerce: Jak Gen Z oczekuje indywidualnego podejścia” - Marcin Lipiec, Ideo
- „From Scroll to Sale: Jak TikTok i Influencerzy zmieniają nawyki zakupowe Gen Z?” - Sara Jędrzejowska, Agencja DDOB
Kto powinien wziąć udział?
- Właściciele e-commerce – chcący odkryć potencjał digital marketingu w firmie.
- Prezesi zarządu – szukający eksperckiego doświadczenia i inspiracji.
- Przedstawiciele kadry zarządzającej – chcący z sukcesem rozwijać sklepy internetowe.
- Doświadczeni przedsiębiorcy – chcący zwiększyć efektywność działań w e-commerce.
- Managerowie sklepów internetowych – chcący odkryć tajniki skutecznej promocji e-commerce w sieci.
Wspólnie zderzymy młodość z biznesową dojrzałością, szukając rozwiązań, dzięki którym e-commerce będzie rosło…
Więcej informacji i bilety dostępne na stronie: www.lunchzecommerce.pl
Do zobaczenia!