Zapraszamy na 8. edycję Konferencji Lunch z e-commerce pod hasłem Gen Z Mindset

E-commerce się zmienia, ale zmieniają się też jego odbiorcy. Pierwsi przedstawiciele pokolenia Z skończyli w tym roku 28 lat i już mają sporą siłę nabywczą, a wkrótce będą główną częścią rynku konsumenckiego. Zetki będą przeważać wśród klientów sklepów internetowych. Czy e-commerce jest na to gotowy? Zweryfikujemy to podczas Konferencji…

Zapraszamy na 8. edycję Konferencji Lunch z e-commerce, która jest organizowana pod hasłem "Gen Z Mindset". Wydarzenie odbędzie się już 6 września w Warszawie.

Dlaczego warto wziąć udział w Konferencji? 

Uczestnicy Konferencji dowiedzą się m.in.:

  • Jak interakcje pokolenia Z z erą cyfrową wpływają na ich decyzje, jako konsumentów?   
  • Jak gen Z przetwarza informacje i jakie ma oczekiwania wobec marek ze świata online?
  • Jak cechy tego pokolenia, takie jak intuicyjne i dynamiczne korzystanie z sieci wpływają na ich zachowania konsumenckie?
  • Jak przygotować e-commerce na czasy, w których główną siłą nabywczą będą cyfrowi tubylcy?   
  • Jak stworzyć strategię marketingową, odpowiadającą wartościom generacji Z tj. autentyczności, personalizacji i dialogu z markami?
  • Jakich narzędzi i metod użyć, by angażować pokolenie Z? 

Kto wystąpi? Agenda Konferencji

Dla niezdecydowanych polecamy zapoznać się z agendą:
  1. „Empatyczne przywództwo w erze Gen Z. Jak być liderem, a nie szefem-dupkiem” - Łukasz Szymula, Digital Bridge Mentorship 
  2. „Komponowalność. Jak uruchomić aplikacje mobilne w AppStore i Google Play bez zmiany dostawcy eCommerce” - Sławomir Spyra, merce .com 
  3. „Jak dotrzeć do [serc i portfeli] Gen Z. Synergia działań marketingowych dla e-commerce” - Jerzy Zieliński, Kolabo Group 
  4. „Ekologiczny mindset – jakie wymagania stawia Gen Z przed sektorem e-commerce” - Paweł Majocha, TREECO S.C. 
  5. „Digital natives i UX. Jak projektować interfejsy, aby skupiać uwagę generacji Z?” - Mateusz Bober, Ideo Force 
  6. „Generacja Z w zasięgu: skuteczne strategie z WP Ads” - Piotr Lubelski, Wirtualna Polska 
  7. „Personalizacja w e-commerce: Jak Gen Z oczekuje indywidualnego podejścia” - Marcin Lipiec, Ideo 
  8. „From Scroll to Sale: Jak TikTok i Influencerzy zmieniają nawyki zakupowe Gen Z?” - Sara Jędrzejowska, Agencja DDOB

Kto powinien wziąć udział?

  • Właściciele e-commerce – chcący odkryć potencjał digital marketingu w firmie.
  • Prezesi zarządu – szukający eksperckiego doświadczenia i inspiracji.
  • Przedstawiciele kadry zarządzającej – chcący z sukcesem rozwijać sklepy internetowe.
  • Doświadczeni przedsiębiorcy – chcący zwiększyć efektywność działań w e-commerce.
  • Managerowie sklepów internetowych – chcący odkryć tajniki skutecznej promocji e-commerce w sieci.
Wspólnie zderzymy młodość z biznesową dojrzałością, szukając rozwiązań, dzięki którym e-commerce będzie rosło…
 
Więcej informacji i bilety dostępne na stronie: www.lunchzecommerce.pl
 
Do zobaczenia!