Wiedza, networking, inspiracje. Ideo Force na fali branżowych wydarzeń
Obecność na wydarzeniach była nie tylko okazją do zaznaczenia swojej obecności na branżowej scenie, ale przede wszystkim źródłem inspiracji i wymiany doświadczeń z obszaru marketingu łączącego się z HR, mediami lokalnymi, e-commerce.
Początek miesiąca upłynął pod znakiem HR Challenge Poland 2024 w Warszawie, gdzie wraz z partnerem, firmą Ideo, zaprezentowaliśmy nowatorskie rozwiązania dla działów HR. Wydarzenie pozwoliło na nawiązanie kontaktów z firmami, które pragną budować silną markę pracodawcy, chcą dotrzeć do odpowiednich kandydatów, usprawnić procesy HR i obniżyć koszty pozyskiwania nowych pracowników oraz onboardingu.
Równolegle, Ideo Force zaangażowało się w IV Ogólnopolskie Forum Mediów Lokalnych Lokalsi 4.0, podczas którego Paweł Szczyrek – Marketing Manager przedstawił prelekcję o wykorzystaniu sztucznej inteligencji w pracy dziennikarza. Prezentacja ta wpisywała się w misję firmy promującą nowoczesne technologie w różnych sektorach rynku.
W marcu odbył się również Home & Garden Congress, gdzie Ideo Force zaprezentowało się jako partner strategiczny. W rozmowach i konsultacjach przy naszym stoisku skupialiśmy się na przekazywaniu wiedzy o narzędziach i taktykach, prowadzących do maksymalizacji sprzedaży w firmach, działających w branży domu i ogrodu. W agendzie kongresu znalazło się również wystąpienie Wojciecha Szymańskiego, Prezesa Zarządu Ideo Force, pt. „Zakorzenienie sukcesu. 11 wskazówek dla branży Home and Garden od foundera agencji e-commerce”.
Handel elektroniczny znalazł się w centrum uwagi podczas Ecommerce Event 2.0, w którym udział wzięli Joanna Tymowicz, Wiceprezeska Zarządu Ideo Force, wraz z Pawłem Szczyrkiem. Wydarzenie było wspaniałą okazją do dzielenia się wiedzą m.in. na temat wpływu procesów i technologii na rozwój handlu online oraz strategii radzenia sobie z kryzysami wizerunkowymi.
W rozmowy o tym, co kluczowe w e-handlu, a zwłaszcza o rozwiązaniach maksymalizujących sprzedaż obfitowało kolejne wydarzenie, którego byliśmy partnerem - eMarketing Event. Na scenie konferencji z prelekcją pt. „Od usługocentryczności do klientocentryczności. Jak zmieniło się prowadzenie agencji przez ostatnie 20 lat?” pojawił się Prezes Zarządu Ideo Force, Wojciech Szymański. Punktem wyjścia tego wystąpienia była refleksja, że w marketingu pewna jest tylko zmiana, a budowanie sprzedaży 10 lat czy nawet rok temu było zupełnie czymś innym niż dzisiaj.
Wszystkie minione wydarzenia były doskonałą okazją do networkingu i wymiany know-how w gronie innych ekspertów i specjalistów z różnych sektorów rynku. Z niecierpliwością czekamy na kolejne nadchodzące okazje.