Tak minął nam rok! Przegląd wydarzeń 2023 w Ideo Force

Zapraszamy na przegląd najważniejszych wydarzeń z 2023 roku w Ideo Force. A było ich całkiem sporo, bo zorganizowaliśmy aż 9 webinarów i 7. już edycję Konferencji Lunch z e-commerce. Nasi eksperci występowali w trakcie licznych branżowych wydarzeń i dzielili się swoją wiedzą na łamach prestiżowych czasopism. Rok zaczęliśmy i kończymy zdobyciem ważnych, prestiżowych nagród. Jakich? Dowiedz się więcej!

Pierwsze półrocze w pigułce

  • Styczeń - dowiedzieliśmy się, że jesteśmy Diamentem Forbesa, czyli jedną z najstabilniejszych firm na polskim rynku.
  • Luty - pogłębiliśmy współpracę z agencją PR Exacto. Ponadto zorganizowaliśmy pierwszy webinar w 2023 roku pt. „Pozyskuj dzięki SEO i Google Ads. Monetyzuj z Marketing Automation. Czyli jak generować, zwiększać i odzyskiwać ruch w e-commerce?”. Dołączyliśmy także do grona zaledwie kilkunastu agencji w Polsce, posiadających status Microsoft Advertising Channel Partner.
  • Marzec – w tym miesiącu zorganizowaliśmy aż 2 webinary. Pierwszy o sztuce pozycjonowania, kolejny o wdrożeniu Google Analytics 4.
  • Kwiecień – to intensywny miesiąc, który podobnie jak marzec upłynął nam pod hasłem branżowej wiedzy. Zorganizowaliśmy webinar o Microsoft Ads dla naszych klientów oraz webinar o UX. Ostatnie z wymienionych wydarzeń poprowadził Team Leader działu UX & AnalyticsMateusz Bober, który w kwietniu wystąpił także na konferencji txb.digital. Miesiąc zakończył się miłym akcentem – przedstawiciele zarządu agencji wzięli udział w gali wręczenia Diamentów Forbesa.
  • Maj – ogłosiliśmy otrzymanie statusu Pracodawcy DIMAQ, co wskazuje, że w naszej organizacji pracują wykwalifikowani eksperci, posiadający wysokie kompetencje z zakresu marketingu cyfrowego. W tym miesiącu w Magazynie Online Marketing ukazał się także artykuł Dyrektora Zarządzającego Ideo Force – Wojciecha Szymańskiego pt. „Remarketing i retargeting – typowe błędy i niestandardowe pomysły na przyciąganie klientów”.
  • Czerwiec – rozpoczęliśmy go od sporego sukcesu. Jeden z naszych ekspertów został nominowany w prestiżowym konkursie – Dyrektor e-Commerce Roku 2023. Ogłosiliśmy  także organizację kolejnej edycji Konferencji Lunch z e-commerce.

Jak dokładnie wyglądała pierwsza połowa roku w Ideo Force? Sprawdź!

Tymczasem na półmetku…

W lipiec weszliśmy z potężną dawką branżowej wiedzy. Artykuły naszych ekspertów pojawiły się zarówno w Magazynie Online Marketing, jak i w Digital Now! Magazine. W pierwszym z wymienionych portali ukazała się publikacja pt. „Last call w analityce – migracja z Google Universal Analytics do GA4 krok po kroku” a w drugim czasopiśmie artykuł o tym, jak AI może usprawnić działanie sklepu internetowego. 

Jak wyglądały kolejne miesiące?

Sierpień

W odpowiedzi na rozwój nowoczesnych technologii zorganizowaliśmy butikowe szkolenie z wykorzystania ChatGPT w marketingu i sprzedaży, które poprowadził Marketing Manager – Paweł Szczyrek.

Paweł opowiedział uczestnikom m.in. o tym, jak tworzyć prompty, by otrzymywać dokładnie to, czego potrzebują oraz udzielił wskazówek na temat tego, jak wykorzystać AI do prognozowania trendów i sprzedaży w e-commerce. Był to dopiero przedsmak tego, jak dzieliliśmy się wiedzą o AI w kolejnych miesiącach.

Sierpień zakończyliśmy udziałem w wyjątkowym wydarzeniu. Prezes Zarządu Ideo Force –Wojciech Szymański i Wiceprezeska Zarządu – Joanna Tymowicz uczestniczyli w 10-leciu istnienia Izby Gospodarki Elektronicznej.

Ideo Force należy do grona firm zrzeszonych w organizacji od 2019 roku, a  uczestnictwo w jubileuszu było okazją do wspólnego świętowania oraz wspomnień, dotyczących ostatniej dekady w handlu elektronicznym.

Wrzesień

W tym roku wrzesień był jednym z najbardziej wyczekiwanych miesięcy w życiu agencji. To właśnie wtedy zorganizowaliśmy 7. edycję Konferencji Lunch z e-commerce, która tym razem odbyła się pod hasłem „Sprzedaż rośnie w nas! O maksymalizacji zysków w czasach (do) BANI okiem ekspertów branży e-commerce”.

Wydarzenie zorganizowaliśmy z myślą o przedstawicielach branży e-commerce, chcących rozwijać biznes na przekór kruchym, niespokojnym, nieliniowym i niezrozumiałym czasom. Jednym z prelegentów, którzy wystąpili w jego trakcie był nasz Marketing Manager - Paweł Szczyrek, który wygłosił prelekcję pt. Niegłupie pytania o sztuczną inteligencję. Wykorzystanie AI w marketingu – case studies”. I nie była to ostatnia prelekcja  Pawła o AI, którą wygłosił w tym roku…

Zaledwie kilka tygodni po Konferencji mieliśmy przyjemność być głównym partnerem XXIII Kongresu Profesjonalistów PR. To wydarzenie organizowane przez firmę Newsline we współpracy z Agencją EXACTO. W tegorocznej edycji kongresu udział wzięli: Prezes Zarządu Ideo Force – Wojciech Szymański oraz Wiceprezeska Zarządu – Joanna Tymowicz. Wojciech wygłosił podczas wydarzenia prelekcję pt. „Wirtualny dialog z botami: Budowanie autentycznego kontaktu w erze sztucznej inteligencji”.

Październik 

Październik był dla nas bardzo intensywny, pod kątem uczestnictwa w branżowych wydarzeniach. Zaczęło się od Mobile Trends for Experts, w którym udział wzięli Wiceprezeska Zarządu Ideo Force – Joanna Tymowicz oraz Marketing Manager – Paweł Szczyrek.

Niespełna kilka dni po tym wydarzeniu sami zorganizowaliśmy bezpłatny webinar pt. „Weryfikacja poprawności wdrożenia GA4”, który poprowadził Digital Analyst – Piotr Krzyśko. W dniu, w którym w którym odbywał się webinar nasi eksperci uczestniczyli także w Fashion Business Congress: E-commerce w modzie.

Byliśmy partnerem strategicznym tego wyjątkowego wydarzenia, w trakcie którego Team Leader działu UX & AnalyticsMateusz Bober wygłosił prelekcję pt. „Moda na dane, czyli jak przekształcić dane w przydatne informacje”.

Październik zakończyliśmy udziałem w 24. Targach eHandlu. To największe wydarzenie dla sprzedających online w Europie Centralnej. Uczestniczyliśmy w nim już po raz kolejny, odbywając wiele merytorycznych i inspirujących rozmów.

Sprawdź, jak wyglądał październik w Ideo Force!

Listopad

Listopad także był intensywny pod kątem dzielenia się branżową wiedzą. Marketing Manager naszej agencji – Paweł Szczyrek wygłosił prelekcję, podczas IAB HowTo: AI Transformtion. Jak sztuczna inteligencja zmienia Twój biznes. W swoim wystąpieniu pt. „Zrób to sam. Jak zwiększyć wyd(AI)ność marketingu dzięki sztucznej inteligencji. Case study” przedstawił kilka autorskich studiów przypadku, w których jasno wskazał, jak wykorzystać AI, by zwiększyć efektywność pracy, obniżyć koszty i maksymalizować zyski.

W Magazynie Online Marketing ukazał się również artykuł Wojciecha Szymańskiego pt. „Narzędzia AI dla e-commerce managera – przegląd TOP 10 rozwiązań”. Wojciech stworzył w nim autorską listę narzędzi dla managerów sklepów internetowych, które bazując na sztucznej inteligencji, usprawniają pracę i pozwalają osiągać interdyscyplinarność.

Grudzień

W grudniu zorganizowaliśmy ostatni chronologicznie, ale jeden z pierwszych pod kątem ważności webinar w tym roku, który poświęciliśmy przygotowaniom do ery cookieless. Było to wydarzenie pt. „Digital marketing w czasach post-3rd party cookies. Ocal swoją firmę przed cyfrową apokalipsą!”. Webinar poprowadził Team Leader działu UX & Analytics – Mateusz Bober. 

Mateusz opowiedział uczestnikom wydarzenia o tym, jak przygotować swoją firmę na erę bez ciasteczek, by wciąż skutecznie promować swoją działalność. Zwieńczeniem roku było otrzymanie wyjątkowej nagrody - już po raz 3. zostaliśmy Gazelą Biznesu, co wskazuje na dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa! Gazele Biznesu to ranking firm z sektora MSP, w którym pod uwagę bierze się procentowy przyrost obrotów przedsiębiorstwa, osiągnięty w ciągu ostatnich 3 lat. To jedna z nagród, które mają dla nas szczególny wymiar. Od początku istnienia firmy kierujemy się przemyślaną strategią, a nasze działania pomogły już tysiącom klientów, działających w cyfrowym świecie.

Z dumą patrzymy w przyszłość, czekają na nowe wyzwania i mając pewność, że jesteśmy gotowi do dalszego rozwoju i osiągania kolejnych sukcesów.