Przegląd najważniejszych wydarzeń z pierwszego półrocza 2024 roku w Ideo Force

Goethe mówił „Co skraca mi czas? Działanie! Co wydłuża go niemiłosiernie? Bezczynność” – kierując się tymi słowami, rozumiemy, dlaczego pierwsze półrocze 2024 roku upłynęło nam w błyskawicznym tempie. Podsumujmy więc najważniejsze wydarzenia z tego okresu.

Styczeń

Rok zaczęliśmy od otrzymania wspaniałej wiadomości – po raz 2 w historii zostaliśmy Diamentem Forbesa. Wyróżnienie w tym zestawieniu wskazuje, że jesteśmy jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce, o czym więcej przeczytasz w naszej aktualności.

Uzyskaliśmy także status Allegro Ads Partner, co potwierdziło nasze umiejętności w zakresie prowadzenia skutecznych kampanii reklamowych na Allegro.

Styczeń zakończyliśmy w znakomitych nastrojach na firmowej imprezie integracyjnej. Była to doskonała okazja do wzmocnienia więzi w zespole i podsumowania minionego roku. Tym razem bawiliśmy się w stylu „Hollywood”.

Luty

Z inicjatywy Wiceprezeski Zarządu naszej agencji – Joanny Tymowicz w Rzeszowskich Piwnicach odbyła się 8. już edycja LinkedIn Local Rzeszów.

Wydarzenie zgromadziło przedstawicieli różnych branż i środowisk, tworząc przestrzeń, sprzyjającą networkingowi. Kliknij i sprawdź relację z wydarzenia. Ale branżowe wydarzenia to nie wszystko. Luty był dla nas przełomowy także pod innym kątem. Zostaliśmy certyfikowanym partnerem Criteo i…zdobyliśmy tytuł Google Partner Premier 2024!

 

Tym samym dołączyliśmy do grona 3% najlepszych partnerów Google w kraju. Dowiedz się więcej!

Zwycięski marzec

W marcu zostaliśmy najlepszą agencją świata w obsłudze Microsoft Ads, co jest dla nas ogromnym wyróżnieniem! Jeśli chcesz wiedzieć, jak to zrobiliśmy – sprawdź case study zwycięskiego projektu!

Uczestniczyliśmy także w kilku ciekawych, branżowych wydarzeniach. Byliśmy m.in. na HR Challenge Poland 2024 w Warszawie, IV Ogólnopolskim Forum Mediów Lokalnych Lokalsi 4.0 oraz na Home & Garden Congress. To jednak nie wszystko, bo uczestniczyliśmy również w E-commerce Event 2.0 oraz eMarketing Event.

Kwiecień

Ten miesiąc także był pełen branżowych wydarzeń. W kwietniu wzięliśmy udział m.in. w konferencjach:  "Sektor MICE wobec wyzwań społeczno-gospodarczych" oraz "Uczelnia na miarę potrzeb". Było także IV Forum Loyalty PLanet "Jak dziś budować kompleksowy ekosystem lojalnościowy w świecie AI" oraz Sympozjum Techniczne PLASTECH, na którym Prezes Zarządu naszej agencji - Wojciech Szymański opowiadał o wykorzystaniu AI nie tylko w marketingu, ale także w produkcji. 

Maj

W Ideo Force organizujemy branżowe webinary od kilku lat (w pierwszym półroczu było ich aż 7). W tym roku otrzymały one akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział mogą otrzymać 2 punkty recertyfikacyjne. Dowiedz się więcej!

Zostaliśmy także pierwszym w Polsce, certyfikowanym Partnerem WP Ads…

Działania reklamowe w WP Ads uzupełniają strategię reklamową marek, które do tej pory korzystały wyłącznie z Google Ads lub Microsft Advertising. A ponieważ, chcąc osiągnąć skuteczność w digital marketingu, trzeba być wszędzie tam, gdzie są klienci marki – wykorzystywanie tylko jednego kanału może nie być korzystnym rozwiązaniem.

Sprawdź, jak zostaliśmy Partnerem WP Ads!

Czerwiec

Czerwiec zaczęliśmy od uczestnictwa w Carpathian Startup Fest, czyli wydarzeniu, gromadzącym liczne startupy, inwestorów, korporacje i media, tworząc platformę do wymiany doświadczeń, pomysłów i budowy relacji.

To miesiąc, w którym dowiedzieliśmy się także, że nasza klientka – Pani Małgorzata Szady otrzymała wyróżnienie w prestiżowym konkursieDyrektor e-Commerce Roku 2024!, do którego zgłosiliśmy ją, jako agencja.

Nagroda została przyznana za efektywną transformację cyfrową. Jesteśmy dumni, że nasze wsparcie przyczyniło się do wyróżnienia w tym prestiżowym, branżowym wydarzeniu.

A co przyniosą kolejne miesiące? Z pewnością będziemy informować o tym na bieżąco, dlatego serdecznie zachęcamy do śledzenia naszych mediów społecznościowych.