Poland & CEE Retail Summit 2025 - definiuje przyszłość handlu detaliczego

W ostatnich dniach uczestniczyliśmy w 16. edycji Poland & CEE Retail Summit, najważniejszym wydarzeniu branży detalicznej w Europie Środkowo-Wschodniej. Event odbył się w dniach 15-16 kwietnia 2025 r. w warszawskim DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre. Ideo Force reprezentowali Prezes Zarządu, Wojciech Szymański oraz Wiceprezeska, Joanna Tymowicz.

Prestiżowe wydarzenie w liczbach

Tegoroczna edycja potwierdziła swoją pozycję lidera wśród wydarzeń branżowych, gromadząc imponującą liczbę ponad 3000 uczestników, 400 prelegentów oraz oferując program realizowany równolegle na 14 scenach tematycznych. Summit stanowił platformę dla trzech wiodących kongresów: European Circular Retail Congress, CEE eRetail Congress oraz European Supply Chain Forum, zapewniając kompleksowe spojrzenie na aktualne wyzwania i przyszłość branży.

Dzień pierwszy (15 kwietnia)

Główna scena Retail Summit Main Stage zgromadziła elitę przywódczą branży, omawiającą strategiczne kierunki transformacji handlu detalicznego. Program pierwszego dnia obejmował:

  • strategiczne sesje o przywództwie w zmieniającym się krajobrazie handlu detalicznego;
  • pogłębione analizy współpracy między producentami FMCG a sprzedawcami detalicznymi;
  • eksperckie dyskusje o technologicznych inwestycjach transformujących doświadczenia zakupowe;
  • specjalistyczne ścieżki dla dyrektorów finansowych oraz HR w sektorze retail i FMCG;
  • zaawansowane strategie zarządzania danymi i transformacji technologicznej w e-commerce.

Zwieńczeniem pierwszego dnia była prestiżowa gala wieczorna, podczas której wręczono nagrody Retailer of the Year oraz ECU Sustainability Awards, honorujące liderów innowacji i zrównoważonego rozwoju w branży.

Dzień drugi (16 kwietnia)

Program kontynuował eksplorację kluczowych zagadnień branżowych. Zgłębiano tematy takie jak:

  • Zaawansowane strategie personalizacji i budowania lojalności klientów w środowisku cyfrowym.
  • Innowacyjne rozwiązania logistyczne dla środowiska omnichannel.
  • Kompleksowe podejście do zrównoważonego rozwoju i ESG jako strategicznej przewagi konkurencyjnej.
  • Transformacja łańcuchów dostaw w kierunku modeli cyrkulacyjnych i niskoemisyjnych.

Wydarzenie stworzone przez ekspertów dla ekspertów

Wyjątkową wartością Poland & CEE Retail Summit 2025 była jego głębokie zakorzenienie w rzeczywistych potrzebach i wyzwaniach branży. Program został starannie opracowany przez ponad 280 członków komitetów doradczych, zapewniając najwyższy poziom merytoryczny i aktualność poruszanych tematów. Każda sesja i prelegent zostali dobrani z myślą o dostarczeniu praktycznych rozwiązań i inspiracji.

Poland & CEE Retail Summit potwierdził swoją pozycję nie tylko jako miejsce wymiany wiedzy, ale również jako strategiczna platforma nawiązywania relacji biznesowych i partnerstw, które będą kształtować przyszłość handlu detalicznego w Polsce i regionie CEE.