Łączymy teorię z praktyką. Stawiamy na edukację!
Zarówno ustawiczny rozwój, jak i dzielenie się wiedzą to elementy wpisane w DNA Ideo Force. W naszej pracy od zawsze łączymy praktykę z dydaktyką, nie tylko współpracując z uczelniami wyższymi, ale też organizując branżowe webinary, szkolenia czy konferencje.
Część przedstawicieli naszego zespołu pracuje nie tylko przy zaawansowanych projektach dla naszych klientów, ale także szkoląc kolejnych adeptów digital marketingu. W pracę dydaktyczną angażują się:
- Prezes Zarządu – Wojciech Szymański.
- Wiceprezeska Zarządu – Joanna Tymowicz.
- Creative & Content Manager – Paweł Szczyrek.
- Senior Online Advertising Specialist, Team Leader działu PPC – Kamil Ziomek.
- Senior Social Media Specialist – Elżbieta Chabko.
- SEO Specialist, Digital Analyst – Piotr Krzyśko.
Nasi eksperci prowadzą zajęcia w obszarach, takich jak m.in. pozycjonowanie stron internetowych, social media, content marketing czy płatne kampanie reklamowe. Kompleksowo przygotowują studentów zarówno do prowadzenia zaawansowanych działań w zakresie digital marketingu, jak i handlu elektronicznego.
Ideo Force jest partnerem merytorycznym kierunków studiów podyplomowych, takich jak np. „Marketing internetowy” czy „Manager e-commerce”.
Współpracujemy m.in. z Uczelnią Techniczno - Handlową im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie, Wyższą Szkołą Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz Wyższą Szkołą Ekonomii i Informatyki w Krakowie.
Branża e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie, dlatego chcąc przygotować się na wyzwania, które przyniesie przyszłość – solidne fundamenty w postaci teorii, należy wzmacniać praktyką. Wierzymy, że prowadzenie zajęć na uczelniach przez specjalistów, znających branżę od podszewki, umożliwia studentom lepsze zrozumienie tego, jak konkretne koncepcje teoretyczne są stosowane w biznesowej rzeczywistości.
Jesteśmy dumni, że możemy profesjonalizować branżę e-commerce także, poprzez działalność dydaktyczną.