Jesteśmy najlepszą agencją świata w obsłudze Microsoft Ads!
Jako Ideo Force należymy do programu Microsoft Advertising Partner, znajdując się w gronie agencji, świadczących wysokiej jakości usługi w zakresie Microsoft Ads. To właśnie dla uczestników tego programu Microsoft zorganizował wspomnianą już rywalizację, w której wybierane są najlepiej realizowane kampanie reklamowe.
Kampania, którą przygotowaliśmy dla jednego z klientów, doprowadziła nas do zwycięstwa w kategorii Product & Innovation. Tym samym staliśmy się najlepszą agencją świata, obsługującą kampanie w ekosystemie Microsoft Ads.
Jako Ideo Force przeszliśmy drogę od organizacji, która zajmowała się głównie pozycjonowaniem stron internetowych do agencji, oferującej holistyczne rozwiązania marketingowe dla firm, chcących skalować biznes.
Dzisiaj nasz zespół liczy ponad 80 ekspertów, specjalizujących się w różnych obszarach digital marketingu i e-commerce. Zajmujemy się m.in. SEO, działaniami w social mediach, User Experience i analityką, lecz ważną częścią naszej oferty jest także prowadzenie płatnych kampanii reklamowych w zdywersyfikowanych systemach.
A jak się to wszystko zaczęło?
Zaczęło się od kawy…
Można by napisać, że to historia zwycięskiej kampanii zaczęła się od kawy, bo właśnie ten produkt sprzedaje nasz klient. Działamy dla Niego kompleksowo, a jednym z elementów tej omnichannelowej strategii stała się kampania w Microsoft Advertising.
Jak podkreśla Kamil Ziomek, Senior Online Advertising Specialist, Team Leader działu PPC w naszej agencji – warto dywersyfikować stosowane ekosystemy reklamowe, bo niewykorzystywanie ich potencjału jest naprawdę sporym błędem.
Tymczasem Microsoft Ads daje możliwość docierania do klientów, których ze względu na miejsce wyświetlania komunikatów reklamowych, nie można znaleźć w innych miejscach. Wykorzystując więc ten system, firmy docierają do szerszego grona odbiorców i zwiększają szansę na maksymalizację przychodów.
Wzrost ROAS z 300 do 2000%
Dzięki oparciu strategii o działania w Microsoft Advertising sklep klienta zyskał dodatkowy ruch, co pozwoliło na znaczne zwiększenie jego przychodów.
Kampanie wykazały wyjątkową skuteczność, zapewniając wysoki zwrot z inwestycji. ROAS wzrósł z 300% do ponad 2000%, z imponującymi kwartalnymi wynikami (Q4 2022 - 600%, Q1 2023 - 440%, Q2 2023 - 1440%, Q3 2023 - 1815%, Q4 2023 - 2050%). Przychody zwiększyły się z kolei 16-krotnie, przekraczając 1400% wzrost od września 2022 do października 2023.
To właśnie uzyskanie takich wyników i cała strategia działań dla marki, przyniosły nam zwycięstwo w akcji organizowanej przez Microsoft.
Dobrze poprowadzony omnichannel to szansa na wyprzedzenie konkurencji, dlatego niezależnie od obecnych przyzwyczajeń, w tym np. działań tylko w jednym ekosystemie reklamowym – warto rozważyć dywersyfikację kanałów.
Wygrana w akcji podobnie jak status Microsoft Advertising Channel Partner, który posiadamy od dawna, potwierdza umiejętności naszego zespołu w zakresie prowadzenia skutecznych kampanii w systemie Microsoft Ads. Najlepszym potwierdzeniem naszych kompetencji są jednak wyniki, które uzyskujemy dla klientów i które mówią same za siebie.