Ideo Force zdobywa wiedzę od Google
W ostatnim czasie zespół Ideo Force miał okazję aż dwukrotnie gościć w siedzibie Google Polska, w celu pozyskania wartościowej wiedzy przekazywanej przez wybitnych specjalistów z branży. Zaproszenia wręczane od tak wartościowych sylwetek są dla nas niezwykłą radością i z chęcią z nich korzystamy wierząc, że wniosą w nasze codzienne obowiązki świeży powiew nowych i skutecznych rozwiązań, które przyczynią się do sukcesu biznesowego naszych Klientów.
Pierwsze szkolenie było poświęcone tematyce automatyzacji rozwiązań oferowanych przez Google. Nasz zespół specjalistów ds. CPC zdobył wiedzę, która umożliwi wprowadzanie i wykorzystywanie systemów uczących się w reklamie. Automatyzacja rozwiązań nie tylko ułatwi pracę, ale również ją przyspieszy i sprawi bardziej wydajną, co z pewnością zaowocuje efektownymi rezultatami współpracy z wieloma Klientami.
Kolejne szkolenie odbyło się pod nazwą „SalesBootcamp” i objęło swym zakresem tematykę sprzedaży i obsługi klienta. Całokształt spotkania był podzielony na 3 bloki. Na pierwszym z nich prelegenci w sposób klarowny przedstawili specyfikę i segmentację klientów w Polsce oraz przekazali informacje, na jakich leadach w szczególności warto skoncentrować swoje działania marketingowe, by miały one sens i pozytywny oddźwięk w przyszłości. Kolejny blok to szczegółowe omówienie porad dotyczących planowania procesu sprzedaży oraz wskazówki jak prowadzić rozmowę z klientem, aby przyniosła zaplanowaną konwersję. Ostatni z bloków to dawka wiedzy dotyczącej tak jak uprzednio rozmowy z klientem, z tymże tutaj większą uwagę skupiono na sprzedawcy, który występuje w roli konsultanta. Pomiędzy blokami miały miejsce przerwy na lunch i kawę oraz wartościowe rozmowy, które z czasem mogą zaowocować w ciekawe współprace biznesowe lub przyjaźnie.
Dziękujemy Google Polska za zaproszenia i gościnne przyjęcie pełne wartościowej wiedzy. Nasze głowy są pełne inspiracji i pomysłów do nowych rozwiązań w zakresie naszych usług, które niezaprzeczalnie dotyczą największej przeglądarki internetowej na całym świecie – Google.