Ideo Force zaczyna Cyfrowe Rewolucje z marką Mroomy – zwycięzcą konkursu mBanku
W dniu 25 listopada, w Ideo Force gościliśmy właściciela firmy Mroomy - Pana Marcina Perłaka. Celem spotkania było omówienie przebiegu współpracy oraz poznanie zespołu, który zajmie się koordynacją działań dla marki. Z Panem Marcinem spotkali się: Wiceprezes Zarządu - Joanna Tymowicz, Senior SEO Specialist - Daniel Holuk oraz Senior Online Advertising Specialist - Piotr Mastalerz. Projektem kierować będzie doświadczona Account Manager - Iwona Bieleń.
To już 3. raz, gdy wspieramy laureatów Cyfrowych Rewolucji mBanku
To już 3. edycja Cyfrowych Rewolucji, w której Ideo Force jest partnerem konkursu mBanku. W latach ubiegłych byliśmy zarówno sponsorem nagród, jak i realizatorem usług, ufundowanych przez organizatora wydarzenia. Jesteśmy ekspertami w branży e-commerce, dlatego wiemy, jak skutecznie wdrażać działania z zakresu e-marketingu, by budować wizerunek marek, zwiększać ich rozpoznawalność oraz realizować kluczowe cele biznesowe, takie jak zwiększenie konwersji i sprzedaży w sklepach internetowych.
W tym roku zaoferowaliśmy laureatom konkursu wsparcie, takie jak m.in. pakiet usług, tworzących strategię marketingową firmy, pozycjonowanie sklepu wraz z bieżącym konsultingiem UX przez 6 miesięcy, 3-miesięczne wsparcie e-sklepu, w ramach usługi E-commerce Manager Support, czy prowadzenie kampanii w Google Ads. Ufundowaliśmy również specjalne nagrody pocieszenia, z których mogły skorzystać wszystkie firmy, biorące udział w konkursie (było ich blisko pół tysiąca).
W ramach współpracy z mBankiem podejmiemy się także na rzecz laureatów konkursu, realizacji działań takich, jak m.in. pozycjonowanie sklepu internetowego i bieżący konsulting UX, czy prowadzenie kampanii w Google Ads. Zapewnimy także 3-miesięczne wsparcie dla e-sklepu, w postaci usługi E-commerce Manager Support.
Rozpoczynamy współpracę z marką Mroomy
W połowie września wzięliśmy udział w mBank Cyfrowe Rewolucje #ecommerce summit (zobacz naszą relację z gali). W trakcie wydarzenia poznaliśmy laureatów tegorocznej edycji konkursu. W kategorii firm, osiągających obroty w wysokości do 10 mln zł, zwyciężyła marka Mroomy. To firma prezentująca innowacyjne podejście do projektowania pokoi dziecięcych (cały proces odbywa się w pełni zdalnie – od wykonania projektu pod wymiar, aż po zakup potrzebnych mebli i akcesoriów do wyposażenia wnętrz). Marka, oprócz kompleksowego projektowania pomieszczeń, zajmuje się też sprzedażą online, a naszym zadaniem będzie wsparcie jej działalności w sieci.
W celu bliższego poznania firmy, jej założeń i oczekiwań - zorganizowaliśmy spotkanie, w trakcie którego omówiliśmy z Panem Marcinem szczegóły naszej współpracy. Już wkrótce rozpoczniemy działania z zakresu e-marketingu, które pozwolą marce zrealizować zakładane cele biznesowe, związane m.in. ze zwiększeniem rozpoznawalności i widoczności w sieci.
Jesteśmy dumni, że po raz kolejny możemy wesprzeć laureatów Cyfrowych Rewolucji mBanku, wspólnie dążąc do zwiększenia efektywności ich działań w obszarze e-commerce. Jesteśmy pewni, że już wkrótce zaobserwujemy pierwsze efekty współpracy, które pozwolą marce Mroomy jeszcze mocniej rozwinąć swój e-biznes.