Ideo Force wraz z Zyzio&Zuzia laureatem “e-Commerce Polska awards 2021”
Współpracę z PHU Zyzio&Zuzia rozpoczęliśmy w 2020 roku, który ze względu na pojawienie się pandemii, stał się niezwykle wymagającym dla e-commerce czasem.
Naszym głównym zadaniem jest zwiększanie widoczności serwisu dzięki usłudze SEO co przekłada się na wzrost świadomości marki w internecie. Kierownikiem tego projektu jest nasz Account Manager, Mirosław Dubaj, który zawsze stara się osiągać jak najlepsze wyniki dla naszych klientów, biorąc przy tym pod uwagę ich sugestie i łącząc je z posiadanym doświadczeniem i wiedzą.
O tym jak sobie poradziliśmy świadczą nie tylko liczby, ale także niezwykłe wyróżnienie, jakim jest nagroda w konkursie eCommerce Polska Awards 2021 w kategorii “Best adaptation to new digital reality”.
Nasze rozwiązania, umożliwiające docieranie do klientów i zwiększanie sprzedaży w trudnym okresie pandemii przyniosły widoczne efekty w postaci między innymi wzrostu widoczności czy wzrostu sprzedaży aż o 201%.
Zdobycie nagrody eCommerce Polska awards jest jednym z najważniejszych osiągnięć w branży e-commerce, gdyż sam konkurs jest wysoce wymagający od uczestników.
W składzie jury pojawiły się osoby takie, jak Tomasz Sąsiadek, Aleksander Cierniewski czy Katarzyna Czuchaj-Łagód. Według organizatora, laureatami są przedsiębiorstwa wyróżniające się innowacyjnym i nieszablonowym myśleniem, wizją oraz sukcesami, które są potwierdzeniem jakości podejmowanych działań.
Na uroczystej gali rozdania nagród, która odbyła się 23 września w Warszawie, statuetkę za wygraną w kategorii „Best adaptation to new digital reality” odebrał Wojciech Szymański, prezes zarządu Ideo Force.
Nagroda w kategorii e-commerce Best adaptation to new digital reality, która pojawiła się w konkursie po raz pierwszy w tym roku, to dla nas ogromny zaszczyt, ale także mobilizacja do dalszej pracy. Ponadto śmiało możemy stwierdzić, że to dla nas wielki sukces oraz dowód na to, że to co robimy, robimy dobrze. Oby tak dalej!