Ideo Force w programie Digital Champions Program
Kompetencje pracowników stanowią podstawę wszystkich sukcesów Ideo Force. Projekty, które wykonujemy na rzecz klientów, bazują na aktualnym zasobie wiedzy w danej dziedzinie, umiejętnościach i doświadczeniu. Dlatego stwarzamy naszym pracownikom możliwość poszerzania kwalifikacji, w tym uczestnictwa w szkoleniach z najnowszych technologii. Wiemy, że bycie na bieżąco w branży jest równoznaczne z powodzeniem przedsięwzięć. Efektywność jest tutaj słowem kluczowym. Za nią idzie jakość i trwałość wyników. Dążymy do tworzenia metod pracy, które znajdą odzwierciedlenie w naszych osiągnięciach.
Mamy status Google Premier Partner oraz Google Marketing Platform. Ponadto, nasza agencja została zaproszona do udziału w programie Google Rising Stars, skierowanego do firm prężnie rozwijających się i wyróżniających potencjałem. Nie zwalniamy tempa – jesteśmy wszędzie tam, gdzie możemy nauczyć się pracować jeszcze skuteczniej.
Wpieramy Klientów w przygotowaniu i prowadzeniu kampanii Google Ads, dlatego regularnie bierzemy udział w wydarzeniach poszerzających zarówno naszą wiedzę, jak i kształtującą spojrzenie na zagadnienia dotyczące reklamy internetowej. Poprzeczkę stawiamy wysoko i tym razem w osobie naszego specjalisty pojawiliśmy się w Google. Kamil Ziomek, Online Advertising Specialist w Ideo Force, 28 stycznia wziął udział w szkoleniu z zakresu inteligentnych rozwiązań reklamowych. Szkolenie Automation Workshop odbyło się w ramach nowego programu rozwojowego Digital Champions, dostępnego tylko dla wybranych firm. Agencje zaproszone do udziału w Digital Champions Program muszą spełniać wymagania, wśród których są m.in.: motywacja do stania się ekspertem w dziedzinie wykorzystania rozwiązań inteligentnych Google Ads, gotowość do dzielenia się wiedzą we własnej agencji, fachowa wiedza z zakresu automatyzacji, doświadczenie w pracy z Google Ads.
Prowadzący szkolili uczestników z tworzenia i zarządzania kampaniami inteligentnymi oraz wynikami optymalizacji (Optimization Score), osiągania celów biznesowych dzięki Smart Shopping i Smart Bidding. Ponadto, specjaliści podzielili się informacjami na temat nowości produktowych i omówili procesy wdrażania konkretnych rozwiązań.
Druga część spotkania towarzysząca Automation Workshop, była pierwszą częścią Digital Champions Program. Obejmowała tematy związane z pracą agencji, w tym wpływu automatyzacji na jej działalność i z rozmowami z klientami na temat inteligentnych kampanii. Celem programu jest zdobycie informacji o jak najskuteczniejszym wykorzystaniu usług Google na potrzeby prowadzonych kampanii reklamowych oraz poznanie sposobów zastępujących typowe działania, ograniczając czas ich wykonania. Eksperci Google wiedzą, w jaki sposób zaoszczędzić czas na działaniach reklamowych i przenieść go na inne płaszczyzny. Jedną z nich może być wspieranie i informowanie Klientów agencji o przebiegu zadań.
Prowadzimy skuteczne kampanie w Google Ads. Nasza wiedza i doświadczenie pomagają Klientom zarabaiać więcej. Zobacz nasze dotychczasowe realizacje.
Kamil Ziomek zdobyte podczas wydarzenia kompetencje wdraża i dzieli się doświadczeniem z zespołem. Jesteśmy przekonani, że i tym razem wysiłki edukacyjne przyniosą wymierne korzyści. Mamy również świadomość, że zakres świadczonych usług, wymaga od nas ciągłego angażowania się w inicjatywy takie, jak chociażby nowy program Google.