Ideo Force podpowiada, jak mówić o marce
24 maja 2019 roku Ideo Force w osobie Daniela Kazaneckiego, aktywnie uczestniczyło w poszerzaniu wiedzy teoretycznej na temat działań marketingowych. To już nasze drugie wystąpienie w zakresie współpracy z Inkubatorem technologicznym SAMSUNG. Jako, że wiedza to solidny fundament, połączenie jej z doświadczeniem stanowiło bazę do zaprezentowania jednej z form e-marketingu, jaką jest content marketing.
Nasz Creatvie and Content Manager przedstawił content marketing z praktycznego punktu widzenia. „Content marketing – czyli jak mówić o marce” to temat wystąpienia, który pokazał, że marketing może być prawdziwym dialogiem z odbiorcą. Jakie informacje uzyskali uczestnicy?
Zgromadzona publiczność miała okazję zobaczyć ujęcie tematu marki, jako opowieści, którą można dowolnie kreować. Słuchacze wystąpienia dowiedzieli się, kim jest współczesny użytkownik sieci i w jaki sposób do niego dotrzeć, aby nie był to nachalny przekaz, a jednocześnie zapadł na długo w jego pamięci. Wyjaśniliśmy dlaczego content marketing jest tak ważnym narzędziem podczas budowania wizerunku firmy w Internecie. Zaprezentowaliśmy wskazówki, które pomogą w tworzeniu wartościowych treści w przystępnej formie oraz sugestie, gdzie szukać do tego inspiracji. Całe wystąpienie zostało poparte licznymi przykładami, które potwierdziły przekazywaną teorię.
Czy uczestnicy zostali zainspirowani do tworzenia angażującego contentu? Ilość zadawanych pytań oraz chętne odpowiedzi na zadawane przez prowadzącego pytania sugerują jasną odpowiedź: TAK. Odnosimy wrażenie, że prelekcja naszego specjalisty zapaliła w publiczności iskierkę do działania w zakresie e-marketingu, skupiającego swoje siły właśnie wokół content marketingu.
Możliwość udziału w wydarzeniach, które pozwalają nam na dzielenie się doświadczeniem to zachęta do nieustannego rozwijania się branży marketingu internetowego. Dlatego z przyjemnością uczestniczmy w takich inicjatywach i mamy nadzieję, że już wkrótce spotkamy ponownie.