Ideo Force po raz 3. partnerem konkursu mBanku!
Idea Cyfrowych Rewolucji
Cyfrowe Rewolucje to konkurs wywodzący się z kampanii społecznej o tej samej nazwie, którą od dłuższego czasu prowadzi mBank. Kampania ma na celu pomoc firmom, które chcą zacząć rozwijać swój własny e-biznes. To właśnie w ramach tej akcji, przedsiębiorcy z różnych branż mogą zgłaszać się do konkursu, w którym do wygrania są cenne nagrody. Jednym z ich sponsorów jest Ideo Force. Nasza agencja jest ekspertem w branży e-commerce, który już podczas ostatnich edycji konkursu pomógł zwycięzcom we wdrożeniu wielu istotnych usług z zakresu e-marketingu. Były to działania związane z budową wizerunku oraz zwiększeniem rozpoznawalności marki, a także szereg innych usług nastawionych na osiągnięcie konkretnych celów biznesowych.
Ideo Force partnerem konkursu mBank-u
W tym roku również pomożemy laureatom konkursu w przeprowadzeniu cyfrowej transformacji. Dla wyróżnionych w konkursie przedsiębiorców ufundujemy nagrody, takie jak:
- Audyt SEO sklepu internetowego.
- Audyt UX sklepu internetowego.
- Szkolenie z kampanii reklamowych Google Ads.
- Szkolenie z prowadzenia kanałów w Social Media.
Firmy wyróżnione w konkursie będą mogły dokonać wyboru jednej z wymienionych wyżej usług. W tegorocznej edycji sponsorujemy również nagrodę pocieszenia, która zostanie przekazana wszystkim uczestnikom. Jest to specjalna promocja, dzięki której po wykupieniu naszej usługi Google Ads lub Facebook Ads na 3 miesiące, pierwszy miesiąc korzystania z obsługi będzie bezpłatny. Drugim rodzajem nagrody pocieszenia będzie 10% rabatu na prowadzenie działań z zakresu SEO.
W konkursie mogą uczestniczyć przedsiębiorcy, którzy prowadzą działalność na terenie kraju, zajmując się w jej ramach sprzedażą produktów lub usług. Zgłoszenia do tegorocznej edycji są przyjmowane do 22.07.2022 r., zaś rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 13.09.2022 r. To właśnie wtedy poznamy laureatów Cyfrowych Rewolucji, którzy staną się częścią branży handlu elektronicznego.
Wspieramy Cyfrowe Rewolucje
Współpracując na co dzień z klientami prowadzącymi działalność e-commerce, wiemy, jak ważne jest szybkie wdrażanie innowacji i korzystanie z nowoczesnych technologii. Większość firm biorących udział w akcji dopiero zaczyna przygodę z handlem w sieci. Włączając się w projekt mBanku, chcemy pokazać laureatom konkursu, jak efektywnie wykorzystać potencjał tkwiący w e-marketingu. Chcemy stać się częścią Cyfrowych Rewolucji, które w dobie rosnącej popularności sprzedaży online są nieuniknione.