Ideo Force dołącza do IAB Polska
Stowarzyszenie IAB Polska należy do globalnej organizacji i jest obecne 17 lat na naszym rodzimym rynku. Realizuje swoje cele poprzez działania promocyjne, badawcze i edukacyjne. Od 2000 roku organizacja rośnie w siłę, przyjmując kolejnych członków – wpływowe i liczące się portale internetowe, sieci reklamowe czy agencje interaktywne. Obecnie skupia ponad 200 marek, wśród których wymienić można chociażby takie jak Agora, Deloitte Digital, Google czy Nielsen Media Research.
Organizacja funkcjonuje jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. W 2012 roku przyznano jej nagrodę MIXX Awards Europe za najlepszy, europejski oddział IAB. Jest też czwartym co do wielkości stowarzyszeniem na świecie.
Od 2017 roku do tego wyjątkowego grona dołącza Ideo Force. Prace w ramach IAB przebiegają w tzw. grupach roboczych, które mają ściśle określony zakres specjalizacji. Zostaliśmy przydzieleni do 3 zespołów zajmujących się tematyką UX, e-commerce oraz SEM.
- Z dumą możemy potwierdzić, że stajemy się częścią tak prestiżowej grupy jak IAB Polska. W ten sposób Ideo Force znalazło się w gronie najbardziej rozpoznawalnych i liczących się organizacji działających na rynku interaktywnym. Wierzymy, że nasze umiejętności i doświadczanie przyniosą korzyści całemu stowarzyszeniu– opowiada Wojciech Szymański, prezes Ideo Force.