E-marketing - studia podyplomowe pod patronatem Ideo Force
Dlaczego więc nie zacząć przygody z promocją w sieci lub wzbić się na wyższy poziom zaawansowania zawodowego? Dzięki studiom podyplomowym z e-marketingu w UTH już nic nie stoi na przeszkodzie, aby marzenia o sukcesie stały się rzeczywistością.
Gdy wiedza spotyka się z praktyką, powstają rzeczy wielkie. Kierując się tą ideą, objęliśmy patronatem e-marketingowe studia podyplomowe realizowane przez Uczelnię Techniczno-Handlową w Warszawie – jednostkę oświatową, która w bardzo dużym stopniu skupia się na kształceniu praktycznym.
Współpraca pomiędzy sektorem prywatnym i uczelniami wyższymi to nie tylko nowy trend, ale konieczność wynikająca z rosnących oczekiwań klientów i postępującego zaawansowania technologicznego. W rzeczywistości ciągłych zmian tylko wszechstronnie wykształceni absolwenci, którzy książkową wiedzę potrafią przekuć w realne działania, mają szansę powodzenia. Nadarza się świetna okazja, aby zrealizować te plany i osiągnąć sukces zawodowy, a wszystko dzięki nowoczesnemu zapleczu UTH.
Studia podyplomowe z e-marketingu to najbardziej aktualna wiedza i doskonała kadra, realizująca na co dzień ambitne projekty z zakresu budowania wizerunku i promocji w sieci. Podczas dwóch semestrów studenci poznają takie zagadnienia, jak budowanie strategii promocji, tajniki reklamy w Internecie, sposoby komunikacji w social media i wiele innych problemów, które w niedalekiej przyszłości zaowocują spektakularnymi projektami. Głęboko w to wierzymy. Ponadto absolwenci kierunku zyskają niezbędną wiedzę, która przygotuje do egzaminów prowadzących do uzyskania cenionych na rynku pracy certyfikatów – Kwalifikacji indywidualnej Google Analytics oraz Google Ads. To jednak nie wszystko. Słuchacze otrzymają również dyplom potwierdzający umiejętności z zakresu marketingu poświadczony przez Ideo Force.
W ramach współpracy zapewniamy pełne wsparcie merytoryczne studentom, którzy swoją przyszłość wiążą z branżą marketingu internetowego lub po prostu chcą dowiedzieć się, co w sieci piszczy. Wiemy, że początki bywają trudne, dlatego wszystkim absolwentom przez pięć miesięcy od daty ukończenia edukacji gwarantujemy pomoc w realizacji projektów zawodowych, a wszystko to, aby jeszcze ściślej odpowiadać na potrzeby rynku.
Powiedzieć, że sama wiedza nie wystarczy, to nic nie powiedzieć. Wykształcenie, któremu nie towarzyszy praktyka jest wartościowe jedynie pozornie. W Ideo Force wiemy o tym doskonale, dlatego staramy się wspierać wszystkich, którzy postawili na swój rozwój i szukają dostosowanego do wyzwań zawodowych źródła wiedzy. Cieszy nas to, tym bardziej że znaleźliśmy godnego partnera, z którym możemy ten cel realizować – Uczelnię Techniczno-Handlową im. H. Chodkowskiej w Warszawie.