Dwa nowe, rozszerzone wydania praktycznych publikacji
Wiedzy nigdy za wiele, zwłaszcza w marketingu internetowym, gdzie zmiany zachodzą w zawrotnym tempie. Dlatego aktualnie w opracowaniu w Ideo Force są aż dwie merytoryczne publikacje dotyczące najważniejszych zagadnień z zakresu marketingu internetowego, bez których trudno wyobrazić sobie dzisiaj skuteczne działania.
Leksykon pozycjonowania i Content marketing – współczesny poradnik po marketingu treści to dwie praktyczne książki, które są efektem wieloletniego doświadczenia i pasji autorów specjalizujących się w szeroko rozumianym marketingu internetowym. Publikacje stanowią ciekawe formy przewodników, w których nie tylko omówiono najważniejsze zagadnienia z zakresu e-marketingu, ale też wskazano związane z nimi metody i techniki. Teraz obie publikacje zostaną poszerzone o sporą dawkę zupełnie nowej wiedzy, popartej ciekawymi, niezwykle inspirującymi przykładami.
Raz jeszcze o pozycjonowaniu…
Pierwsze wydanie Leksykonu pozycjonowania jest z 2013 roku. Składa się ze 100 stron, na których w sposób encyklopedyczny przedstawiono najważniejsze terminy związane z pozycjonowaniem. Jednak książka nie jest typową encyklopedią, jej treść nie jest wyłącznie zbiorem definicji. Leksykon pozycjonowania jest obszernym archiwum wiedzy teoretycznej, ale uzupełnionej o aspekty praktyczne wynikające z doświadczania autora. Teraz jego zawartość stanie się jeszcze bogatsza. Poszerzona zostanie zarówno terminologię, jak i o cenne wskazówki i porady, dzięki którym działania z zakresu pozycjonowania staną się nie tylko łatwiejsze, ale przede wszystkim skuteczniejsze. Najnowsze wydanie będzie prawdziwym kompendium wiedzy usystematyzowanej, obejmującym wszystko to, co w pozycjonowaniu najważniejsze w ostatnich latach.
I ponownie o content marketingu…
Książka Content marketing – współczesny poradnik po marketingu treści ukazała się w 2016 roku. Mimo że od jej wydania minęło zaledwie dwa lata, w marketingu treści zmieniło się tak wiele, że autorzy zdecydowali o tym napisać i podzielić się nową wiedzą. Pierwsze wydanie to 200 stron o content marketingu podzielonych na sześć rozdziałów, w których kolejno przedstawiono marketing internetowy, zasady kampanii, cechy content marketingu, formaty treści i rodzaje kanałów. W książce znalazły się ciekawe przykłady, jak również obszerne case study wielu wartych uwagi kampanii. W najnowszym wydaniu rozdziałów będzie znacznie więcej, a dotyczyć będą zarówno najnowszych zagadnień i zjawisk, jak i najlepszych, wartych uwagi praktyk. Rozszerzone wydanie będzie efektem współpracy kilku autorów, którzy zdecydowali się wyjaśnić to, co w kontekście zarządzania treścią najbardziej ich interesuje, a zarazem wynika ze współczesnych trendów w content marketingu.
Autorzy zapewniają, że warto przeczytać…
Leksykon pozycjonowania i Content marketing – współczesny poradnik po marketingu treści to książki, które powstały z pasji. Dlatego można odnaleźć w nich konkretną wiedzę, praktyczne porady i inspirujące przykłady, czyli wszystko to, co pomoże w działaniach z zakresu marketingu internetowego. Niewątpliwą zaletą publikacji jest to, że zagadnienia dotyczące poszczególnych tematów zostały przedstawione w bardzo uporządkowany sposób. Jest to o tyle ważne, że każda z książek zyskała kilka nowych rozdziałów, a zatem bardzo wiele dodatkowych stron wartej do przeczytania treści.