Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści
O content marketingu mówi się dużo. Coraz częściej realizuje się ambitne kampanie oparte o kreację treści. Z drugiej strony narosło wokół niego sporo mitów i błędnych przekonań, które koniecznie trzeba rozwiać i wyjaśnić.
Dokonała tego dwójka naszych wybitnych, e-marketingowych specjalistów – Magdalena Tobiasz i Wojciech Szymański w swojej książce Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści. Bazując na swoim wieloletnim, branżowym doświadczeniu, wynikającym z realizacji licznych projektów, zmierzyli się z ogromem wiedzy. W efekcie powstała imponująca lektura.
Ponad 200 stron poradnika opowiada o marketingu treści. Przybliża pojęcia, systematyzuje infromacje, zdradza sekrety i podpowiada jak uwolnić pełen potencjał kampanii content marketingowych.
Content marketing… to olbrzymi zastrzyk wiedzy i pozycja obowiązkowa nie tylko dla osób z branży. Powinien do niej zajrzeć każdy, kto wiąże sukces swojej firmy z obecnością w sieci lub najzwyczajniej chce poznać sekrety współczesnego marketingu.
Zamów swój egzemplarz książki "Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści".