Certyfikowani specjaliści Google Analytics
Miło nam poinformować, że teraz dwóch pracowników Działu Marketingu Internetowego Ideo posiada certyfikat GAIQ.
GAIQ jest potwierdzeniem wiedzy, umiejętności i doświadczenia, określa więc wymagany standard kwalifikacji, którymi powinni dysponować specjaliści od analityki internetowej, podejmujący się efektywnych działań z zakresu e-marketingu z wykorzystaniem Google Analytics. Narzędzie jest podstawą w realizowanych kampaniach, ponieważ umożliwia precyzyjną analizę witryny i ruchu w obrębie serwisu, dostarczając informacji o użytkownikach. Na tej podstawie specjaliści opracowują strategie poprawy konwersji i zwiększenia ROI będące ważną częścią efektywnych kampanii marketingowych.
Nasi specjaliści GAIQ
Profesjonalizm w zakresie analityki internetowej z wykorzystaniem Google Analytics potwierdziło dwóch pracowników Działu Marketingu Internetowego Ideo, Wojciech Szymański i Paweł Korniak, którzy uzyskali certyfikat kwalifikowanego specjalisty Google Analytics (GAIQ). Odpowiadając na 70 pytań składających się na test egzaminacyjny, wykazali się szeroką znajomością narzędzia i co ważne praktyczną umiejętnością wykorzystywania pozyskiwanych danych dla optymalizacji realizowanych kampanii.
Korzyści dla Klienta
Dzięki współpracy z kwalifikowanymi specjalistami Google Analytics, Klienci otrzymują kampanie opracowane w oparciu o zaawansowaną analizę ruchu internetowego. Każda realizacja jest też na bieżąco monitorowana i optymalizowana przez specjalistów GAIQ.
Wśród wielu korzyści wynikających z tak prowadzonych działań są:
- poprawa skuteczności witryn wynikająca z optymalizacji,
- poszukiwanie i pozyskiwanie źródeł ruchu na stronie,
- stosowanie efektywnych sposobów dotarcia do potencjalnych klientów,
- wzrost zysków ze sprzedaży w Internecie,
- poprawa konwersji,
- poprawa wskaźnika efektywności i oczekiwany zwrot z inwestycji (ROI).
Certyfikat kwalifikowanego specjalisty Google Analytics to gwarancja współpracy z profesjonalistami posiadającymi wieloletnią praktykę z zakresu analityki internetowej.
Zasady egzaminacyjne
Certyfikat przyznawany jest po zdaniu testu składającego się z kilkudziesięciu pytań w języku angielskim. Tym samym, oprócz doświadczenia, niezbędna jest znajomość angielskiej terminologii Google Analytics, by zrozumieć i poprawnie odpowiedzieć na pytania – jednokrotnego, jak i wielokrotnego wyboru.