Czym jest landing page i jaką rolę pełni w komunikacji marketingowej? Dlaczego decyduje się na niego tak dużo firm? Landing page ma za zadanie zatrzymać użytkownika na stronie i doprowadzić do konwersji, którą może być na przykład zostawienie danych kontaktowych, pobranie materiału (np. e-booka) lub rejestracja w serwisie.
Landing page
Popularność landing page’a wynika z potrzeb konsumentów. Dzięki nowym technologiom i niemal nieograniczonemu dostępowi do informacji, użytkownicy cenią sobie dzisiaj wszelkiego rodzaju ułatwienia, w tym i te dotyczące komunikacji. Jednocześnie natłok informacji sprawia, że ciężko zdobyć ich uwagę i skłonić do konkretnej czynności. W takich sytuacjach doskonale sprawdza się landing page, czyli strona związana z jednym tematem, atrakcyjna wizualnie i dostarczająca w jednym miejscu wszystkich niezbędnych do podjęcia decyzji informacji.
Landing page może być poświęcony konkretnej usłudze, produktowi bądź wydarzeniu, z którymi związana jest kampania promocyjna. Dzięki wyodrębnieniu konkretnych informacji z całej oferty jesteśmy w stanie skupić uwagę odbiorców na najważniejszych rzeczach i zachęcić ich do działania, np. kupienia produktu.
Co daje personalizacja strony www?
Stworzenie profesjonalnej strony, nie musi oznaczać długich miesięcy programowania, testów ani ponoszenia wysokich kosztów. Nie zawsze firma ma potrzebę budowania ogromnego serwisu z licznymi funkcjonalnościami.
Na szczęście współczesny rynek dostarcza rozwiązań idealnych dla takich osób.
Jedną z najpopularniejszych platform tworzenia serwisów jest Wordpress. Ten silnik dostarcza ogromnych możliwości kreacyjnych – od prostych one page po rozbudowane struktury treści. Co więcej, istnieje ogromna baza gotowych szablonów, które jeszcze bardziej skracają czas i ułatwiają przygotowanie strony.
Działamy na dwa sposoby. Projektujemy serwisy od samych podstaw, tworząc dedykowaną grafikę, moduły oraz funkcjonalności. Doradzamy także klientom przy wyborze najlepszego dla nich szablonu, a następnie w pełni go personalizujemy, tak aby stał się profesjonalną stroną marki lub firmy. Przygotowywane przez naszych specjalistów strony są efektem połączenia wiedzy z różnych dziedzin – projektowania graficznego, programowania, użyteczności (UX) i znajomości zachowań oraz potrzeb konsumentów.