Snapchat Ads

Użytkownicy Snapchata są skłonni do kupowania przez urządzenie mobilne. Możesz wykorzystać możliwości reklamowe aplikacji oraz potencjał mobile do pozyskiwania klientów, zwiększania ruchu na stronie, promowania swojej aplikacji, sprzedawania.

Bezplatna konsultacja
Martyna Miłek
Martyna Miłek
Key Account Manager
  • tel. 518 976 205

Snapchat to aplikacja mobilna, której użytkownicy przesyłają sobie zdjęcia i filmy. Swoje miejsce mają tutaj również reklamodawcy, których grupą docelową są młodzi ludzie. Ze Snapchat Ads korzystają firmy z branży e-commerce, lokalne przedsiębiorstwa, twórcy technologii i aplikacji, restauracje czy marki kosmetyczne i motoryzacyjne.

Snapchat Ads

Co to jest Snapchat Ads? To system reklamowy stworzony z myślą o markach, które chcą promować się w aplikacji mobilnej Snapchat, służącej do przesyłania zdjęć i filmów. Użytkownikami Snapchata są głównie osoby młode. Dlatego wśród reklamodawców odnajdą się w szczególności marki oferujące produkty pokoleniu Z. Snapchat jest trzecim kanałem social media w Polsce pod względem zasięgu reklamowego (12% w 2019 r.) zaraz po Facebooku i Instagramie.

Za pomocą platformy reklamowej Snapchata, czyli Menedżera reklam (Ads Manager) firmy mogą tworzyć reklamy i zarządzać kampaniami, w tym wieloma reklamami jednocześnie. Promocję Twojej firmy na Snapchat możemy zrealizować na dwa sposoby, korzystając przy tym z kilku formatów reklam takich, jak np. pojedynczy obraz lub film, Story Ads, Commercials i Collection Ads, czyli 4 dotykane kafelki.

Cele kampanii w Snapchat Ads

Pierwszym modelem kampanii reklamowej jest Instant Create (natychmiastowe tworzenie), pozwalającym na szybkie utworzenie reklamy w postaci pojedynczego obrazu lub wideo. Drugi to Advanced Create (zaawansowane tworzenie), który umożliwia przygotowanie kampanii dając pełną kontrolę nad budżetem i optymalizacją. 

W ramach kampanii Instant Create Snapchat Ads oferuje 5 cele reklamowe:

  • Wizyty w witrynie (Website Visits) – kieruje użytkowników Snapchata do strony internetowej.
  • Połączenia i wiadomości (Calls & Texts) – koncentruje się na kontakcie telefonicznym i SMS-owym użytkowników z firmą. 
  • Zainstalowanie aplikacji (App Installs) – zachęca użytkowników do pobrania aplikacji.
  • Ponowne korzystanie z aplikacji (App Visits) – ma skłonić użytkowników do powrotu do aplikacji.
  • Promowanie lokalnych miejsc (Promote Local Place) – buduje świadomość o pobliskiej firmie i zachęca Snapchatterów do wizyty.

Reklama Advanced Create ma 3 główne cele, z których każdy realizuje kolejne:

  • Budowanie świadomości (Awareness) – reklama ma zwiększyć świadomość o marce, aplikacji i produktach oraz zaprezentować nowe produkty klientom lub potencjalnym klientom.
  • Rozważanie zakupu (Consideration) – z celem związane jest zachęcanie użytkowników do podjęcia działań takich, jak instalacja aplikacji, ruch w witrynie i aplikacji, zwiększanie zaangażowania użytkowników, wyświetlanie filmów, jak również generowanie potencjalnych klientów. 
  • Zwiększanie konwersji (Conversion) – celem są konwersje w witrynie i sprzedaż katalogów. Wymaga zainstalowania fragmentu kodu JavaScript. Snap Pixel jest konieczny do mierzenia konwersji,  a więc śledzenia działań użytkowników po obejrzeniu przez nich reklamy (np. subskrypcje, sprzedaż), konwersji związanych z aplikacjami (np. instalacje i działania następujące po instalacji) i monitorowania skuteczności kampanii.
     
Porozmawiajmy o kamapanii w Snapchat Ads!

Zalety Snapchat Ads

Reklama na Snapchacie nie jest zarezerwowana dla wybranych. Wręcz przeciwnie, mimo wykluczenia z promocji niektórych produktów i usług (m.in.: napoje alkoholowe, serwisy hazardowe, leki) reklama sprawdza się w e-commerce, usługach finansowych, telekomunikacyjnych, ubezpieczeniowych, zdrowotnych, w branży turystycznej i rozrywkowej. Korzystają z niej także instytucje rządowe i politycy, restauracje i firmy zajmujące się tworzeniem rozwiązań technologicznych. Promocja na Snapchacie służy również do reklamowania aplikacji.  

Korzyści, jakie daje reklama na Snapchat  to przede wszystkim większa sprzedaż i rozpoznawalność. Każdego dnia z aplikacji korzysta średnio 265 mln osób na świecie, poświęcając na to około 30 minut (dane Snapchat z 2021 r.). W Polsce Snapchata używa ponad 3 mln osób.

Główne zalety Snapchat Ads to:

  • pełna kontrola nad kampanią – reklamodawcy mają dostęp do statystyk i raportów zawierających wskazane przez nich dane (wybrane kampanie, zestawy reklam, reklamy w dolnym przedziale czasowym),
  • segmentowanie odbiorców – użytkowników do których kierujemy reklamę z pomocą Snapchat Ads można dzielić według stopnia ich zaangażowania (np. na podstawie list adresów e-mail, użytkowników podobnych klientów, w oparciu o wzorce zakupowe),
  • retargeting – funkcja kierowania na odbiorców zaangażowanych w reklamę pozwala na wyświetlanie się reklam snapchatterom, którzy już ją widzieli lub skorzystali z oferty,
  • targetowanie – Snapchat pozwala dotrzeć do ściśle określonej grupy osób na podstawie lokalizacji, wieku użytkowników, ich zainteresowań, języka, wydawcy treści, urządzeń.
  • poznawanie odbiorców – firma jest w stanie na Snapchacie śledzić konwersję według urządzeń, poznając w ten sposób zachowania użytkowników w miejscu do jakiego odsyła reklama,
  • remarketing – Snapchat umożliwia osadzenie na stronie pixela zawierającego dane o użytkownikach i na podstawie uzyskanych w ten sposób informacji wyświetla reklamę,
  • niski koszt pozyskania ruchu – cechą charakterystyczną reklamy na Snapchat jest generowanie dużej ilości ruchu na stronę internetową przy małym koszcie jego pozyskania,
  • szybki wgląd w płatności – Snapchat Ads daje łatwy dostęp do faktur, podglądu transakcji i wydatków na koncie. 

Jak pracujemy?

Jeśli Twoją grupą odbiorców są głównie lub chociaż w części osoby młode, albo gdy planujesz rozszerzenie odbiorców oferty, warto wykorzystać potencjał reklamy na Snapchacie.

Nie musisz robić tego samodzielnie. Zajmiemy się przygotowaniem kampanii na Snapchat od postaw. Aby skorzystać z funkcji Snapchat Ads konieczne jest posiadanie konta firmowego. Dlatego pracę zaczynamy od założenia i konfiguracji konta, czyli wprowadzenia informacji o firmie i danych dotyczących rozliczania kampanii. Zajmiemy się zarządzaniem płatnością w zależności od formy na którą zdecydujesz się: podpięciem karty płatniczej, podłączeniem konta Paypal lub linią kredytową (opcja zalecana dla największych firm).

Wybierzemy cel kampanii zgodny z celem, jaki chcesz zrealizować (np. kierowanie użytkowników Snapchata do strony internetowej lub budowanie świadomości o produktach), a także sposób jej przygotowania (Instant Create lub Advanced Create). Następnie zaimportujemy grafikę ze strony internetowej, bazy lub specjalnie przygotowaną przez naszych grafików – to Ty wybierasz źródło obrazu w reklamie. Dopasujemy nagłówek, tekst i przycisk CTA, dodamy logo firmy. Kolejnym krokiem będzie określenie czasu trwania kampanii i budżetu oraz opcji kierowania. Nasi specjaliści ds. social media dostosują format reklamy do oczekiwanych efektów. 

Będziesz od nas regularnie otrzymywał raporty z kampanii, a w nich informacje dotyczące między innymi liczby wyświetleń poszczególnych reklam, ilość przesunięć do góry powodujących przejście na stronę, dane o osobach, które wyświetliły reklamę.

Wnikliwie analizujemy zmiany, jakie zachodzą w reklamach na Snapchat, jak i w samym narzędziu do obsługi kampanii. Dbamy o przestrzeganie wytycznych serwisu i korzystamy ze wszystkich dostępnych rozwiązań Ads Manager. Od uruchomienia reklamy jesteśmy na bieżąco z informacjami dostarczanymi przez Snapchat – optymalizujemy wszelkie działania związane z kampanią.

Klienci o nas

Dlaczego my?

Dlaczego_warto_z_nami_wspolpracowac_ideo_force

Wykorzystujemy wiele serwisów społecznościowych do prowadzenia zróżnicowanych reklam.

Dobieramy odpowiednią strategię promocji w oparciu o konkretne cele biznesowe klienta.

Nasi klienci współpracują z indywidualnym opiekunem, który łączy rolę kierownika projekt oraz doradcy marketingowego.

Nasze kompetencje potwierdzone są certyfikatami: Google Partner i Meta Business Partners.

Dostosowujemy się do modelu i stylu komunikacji klienta (np. ticketowanie w Redminie, Asana).

Posiadamy wiedzę na temat projektowania stron internetowych, dlatego możemy stworzyć nowe funkcjonalności.

Opracowujemy reklamy w zgodzie ze standardem dowolnego medium społecznościowego.

Wśród naszych klientów są liderzy w swoich branżach na rynku w Polsce i Europie.

Z naszą pomocą zbudujesz stałą grupę odbiorców, zrealizujesz skuteczny remarketing, pozyskasz klientów.

W ramach reklam na Facebooku oferujemy kompleksową obsługę kampanii. Zarządzamy kampanią, monitorujemy, mierzymy jej skuteczność, konfigurujemy Pixel Facebooka.
Obsługujemy kampanie na Instagramie, wykorzystując przy tym pełny potencjał narzędzia Instagram Ads. Założymy konto (lub przekształcimy je w profesjonalne), skonfigurujemy narzędzia, zaplanujemy czas kampanii i budżet.
LinkedIn Ads umożliwia precyzyjne targetowanie reklamy na podstawie danych takich, jak stanowisko i funkcja pełniona w organizacji, zakres działalności firmy, wykształcenie czy obecność użytkownika w grupach serwisu.
W Pinterest Ads Manager mamy do dyspozycji promowane piny w formie grafiki, filmu, piny karuzelowe oraz piny promujące aplikacje. Wybierzemy odpowiedni format i przygotujemy kreację pozwalającą zrealizować cele.
Poprzez Snapchat Ads promujemy markę w jednej z popularniejszych aplikacji opartej na przekazie wizualnym. Wybieramy cel adekwatny do Twoich potrzeb, jak na przykład ruch w witrynie, kontakt użytkowników z firmą czy budowanie świadomości marki.
Nasi specjaliści określą cel kampanii i dopasują reklamę do grupy docelowej – z Twitter Ads można precyzyjnie targetować reklamę – oraz skierują przekaz na podstawie słów kluczowych.
Kampanie reklamowe wygenerują ruch na Twojej stronie, liczbę pobranych aplikacji, przyciągają konwertujących użytkowników (np. zostawiających dane kontaktowe).
Skontaktuj się z nami
Odpowiadamy w 24 godziny
Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.