Dla firm działających w Internecie komunikacja z klientami za pomocą newsletterów jest elementem budowania biznesu opartego na relacji. Ogromna ilość spamu w poczcie oraz krótki czas koncentracji użytkownika na komunikacie, powodują, że wysyłanie newslettera staje się wzywaniem. Przygotujemy wiadomości, które dotrą do właściwych osób.
Skuteczny newsletter
Jaki jest skuteczny newsletter? To optymalny komunikat marketingowy, który dotrze do odpowiedniego użytkownika w odpowiednim momencie. Wysyłanie newslettera, który spełni te założenia wymaga użycia narzędzi pozwalających:
- uniknąć trafienia wiadomości do spamu,
- pozyskać informacje o najbardziej optymalnych porach wysyłki e-maila,
- znaleźć najkorzystniejsze formy newslettera (treść i grafika),
- przeprowadzać testy A/B,
- weryfikować skuteczność newslettera i oceniać poziom konwersji.
Narzędzia do obsługi newslettera są niezbędne do zwiększania szansy na zakup/pozyskanie klienta.
Kompleksowa usługa wysyłania newslettera
W naszym zespole pracują nie tylko specjaliści do spraw e-mail marketingu, ale również eksperci od użyteczności, IT, analityki, performance marketingu, PR, content marketingu, reklam PPC oraz kreatywny dział graficzny. Dzięki temu łączymy różne formaty i tworzymy rozwiązania, które w pełni odpowiadają na potrzeby odbiorców wiadomości e-mail.
Niezależnie od tego, jaki system CMS obsługuje stronę Twoją stronę, zajmiemy się jego integracją z dowolną platformą mailingową. W razie potrzeby przygotujemy landing page, na który trafią użytkownicy newslettera i zadbamy o to, aby newsletter był spójny ze strategią marketingową firmy i działaniami reklamowymi w kanałach online i offline. Do obsługi e-mail marketingu wykorzystujemy ponad 30 różnych platform i narzędzi, aby dowieźć, jak najlepsze efekty. Analizujemy i usprawniamy newslettery pod kątem celu, a tym możemy być np. sprzedaż poprzez przekierowanie użytkownika na stronę z ofertą.