Treści na stronie internetowej przyciągają uwagę użytkowników, zachęcają ich do przeglądania strony, a także budują przewagę nad konkurencją i pozwalają się firmie wyróżnić. Tworzenie treści na strony www oraz ich optymalizacja przekłada się na jakość witryny, co wpływa na pozycjonowanie strony w Google.
Tworzenie treści
Strona internetowa jest najważniejszym kanałem dystrybucji content marketingu, a dla firmy stanowi miejsce, w którym mówi o swojej ofercie, zamieszcza aktualne informacje o działalności i dane kontaktowe. Strona stanowi dla użytkownika główne źródło informacji o firmie. Na stronie internetowej można udostępniać treści bez konieczności stosowania się do wymogów wydawniczych. To firma w pełni kontroluje dystrybucję i reakcje odbiorców (np. komentarze pod artykułem na blogu).
Sama wiedza na temat branży nie wystarczy, by tworzyć treści na stronę internetową. Treści powinny być przede wszystkim dopasowane do grupy docelowej i pisane językiem korzyści. Muszą być poprawne merytorycznie i stylistycznie, zawierać unikalną propozycję sprzedaży (USP) i właściwie rozmieszczone słowa kluczowe (np. w treści i nagłówkach).
Dobre treści – korzyści
Pisanie tekstów na strony internetowe obejmuje opisy produktów dla e-sklepów, artykuły (poradnikowe, eksperckie itp.), case study, opisy poszczególnych podstron. Format, na który zdecyduje się firma powinien zostać dopasowany do potrzeb odbiorców. Treść na stronie internetowej musi mieć wartość dla odbiorcy, ale i jednocześnie realizować cele przed, jakimi stoi firma. Poniżej najważniejsze zalety tworzenia wysokiej jakości tekstów na stronę internetową.
- Treść zoptymalizowana pod kątem SEO wzmacnia pozycjonowanie strony internetowej w Google.
- Wysokiej jakości, unikalne treści budują wizerunek firmy, jako eksperta w branży i czynią markę wiarygodną w oczach konsumenta.
- Teksty na stronie internetowej dostarczają użytkownikom kluczowych informacji o marce, często potrzebnych do podjęcia decyzji o zakupie.
- Dzięki odpowiednio przygotowanym opisom oferty czy działalności firmy wzrasta sprzedaż i zaangażowanie klientów.
- Treści stanowią narzędzie promocji i są głównym elementem strategii content marketingowej firmy.
- Tekst jest czynnikiem oddziałującym na widoczność w sieci, której efektem będzie ruch w witrynie.
- Dobry content przyciąga uwagę i skłania do reagowania, czego przykładem jest udostępnianie tekstów przez użytkowników w sieci i profilach social media.
Jak tworzymy treści na serwisy www?
Mamy doświadczenie w tworzeniu różnorodnych treści na portale internetowe. Redagujemy treści zakładek takich, jak informacje o firmie, obszar działalności czy polityka prywatności. Korzystamy ze wszystkich narzędzi i formatów, jakie daje content marketing. Tworzymy regulaminy stron i sklepów internetowych, charakterystyki usług, opisy produktów na podstawie materiałów od producentów, dbamy o wzrost widoczności strony w wyszukiwarkach internetowych poprzez dodawanie opinii, komentujemy w serwisach i sklepach internetowych.
Case study
Wzrost liczby odwiedzin strony oraz budowanie relacji z konsumentami dzięki content marketingowi.
Sprawdź!Punktem wyjściowym naszej pracy jest analiza stron internetowych konkurencji, wyznaczenie grupy docelowej, analiza użyteczności serwisu, sprawdzenie strony pod względem pozycjonowania i dopasowanie słów kluczowych.
Pisanie tekstów przez naszych copywriterów uwzględnia potrzeby użytkowników. Poprzedzone jest analizą tematu i potrzeb firmy, z którą współpracujemy. Styl pisania dopasowujemy do czytelnika. To właśnie z myślą o nim powstają teksty na stronę www, tak by szybko odnalazł potrzebne informacje podane w przystępnej formie.
Jeżeli nie posiadasz zasobów do publikacji treści, zajmiemy się wypełnieniem serwisu treścią. Przygotujemy teksty na stronę internetową, a następnie po akceptacji dodamy je na Twoją stronę www. Jeśli masz je już gotowe treści, możemy zająć się wyłącznie ich publikacją w Twoim CMSie. W zależności od typu treści, zaplanujemy czas i miejsce publikacji.