Wiemy, że własny sklep internetowy to niemałe wyzwanie dla jego właściciela. Zanim przystąpimy do pracy, chcemy poznać Twoje potrzeby, a także wiedzieć kim są Twoi klienci i czego oczekują na stronie sprzedażowej. Na podstawie tych informacji przygotujemy rozwiązania odpowiednie dla Twoich celów sprzedażowo-biznesowych.
Zakładanie sklepu
Wdrożenie sklepu, optymalizacja, promocja i działania marketingowe. Zakładanie sklepu internetowego to wiele działań, które potrzebują sprawnej koordynacji. Do tego dochodzi analiza konkurencji, badanie potrzeb grupy docelowej, obsługa narzędzi, tworzenie treści na stronę sklepu, w tym opisów produktów.
Zajmiemy się obsługą Twojego e-commerce od momentu wyboru platformy i jej wdrożenia po marketing sprzedażowy. Pomożemy Ci w opracowaniu biznesplanu, wyborze systemu CMS, zatowarowaniu oraz przygotowaniu strategii promocji e-sklepu w Google i social media. W zakres naszej obsługi e-commerce wchodzi też pozyskiwanie klientów, w tym przekształcanie ruchu w sklepie internetowym na sprzedaż lub leady, ponowne przyciąganie klientów, odzyskiwanie utraconych koszyków, konwertowanie klientów na ambasadorów marki.
Biznesplan e-sklepu
Założenie sklepu internetowego wiąże się ze sporymi wyzwaniami. Już na wczesnych etapach biznesplanu warto określić kilka czynników np.: do kogo kierowany jest nasz produkt, czy kto jest naszą konkurencją i jakie szanse mamy na skuteczne zaistnienie na rynku e-commerce.
W ramach kwestii technicznych, warto dobrze zastanowić się nad doborem odpowiedniego oprogramowania dla sklepu – w zależności od charakterystyki sklepu, rodzaju zatowarowania, czy też ilości oferowanych produktów ważne jest, aby dobrać CMS jak najlepiej dopasowany do potrzeb. Na swoim koncie mamy wdrażanie ecommerce w oparciu o autorski CMS Edito, jak również Magento czy PrestaShop.
Jak stworzyć sklep internetowy?
Służymy naszym klientom w kompleksowym konsultingiem przy wprowadzeniu sklepu internetowego do sektora e-commerce. Jesteśmy w stanie przygotować intuicyjne makiety sklepu, mające na celu zwiększenie jego użyteczności już we wczesnych procesach sprzedaży. Dobrze przemyślany od początku projekt ma o wiele większe szanse na końcowy sukces. W przypadku istniejących już sklepów, przeprowadzamy badania użyteczności oraz audyty mające na celu rozwiązanie określonych w briefie problemów.
Doskonale wiemy, że szybkość działania w czasach tak licznej konkurencji to podstawa. Dlatego zapewniamy ekspresową obsługę, która pomoże Ci wybić Twój biznes i zwiększyć zarobki.
Systemy i technologie
Ciężko powiedzieć jaka jest „najlepsza” platforma, ponieważ to specyficzne potrzeby określą, które funkcje przyniosą firmie najwięcej korzyści. Jeśli próbujesz wykonać podstawowy e-commerce, a nie potrzebujesz opcji skalowalnej lub dostosowywalnej, jedna z mniejszych, prostszych platform e-commerce może być idealna dla Ciebie. Z drugiej strony, jeśli potrzebujesz dużej wszechstronności warto zdecydować się na którąś z bardziej wydajnych platform.
Ideo Force posiada doświadczenie w pracy z wieloma platformami do zarządzania sklepami internetowymi. Co więcej posiadamy zaplecze programistyczne, które sprawia, że potrafimy dostosować wybraną platformę do indywidualnych potrzeb klienta.
Systemy, z którymi mamy doświadczenie wdrożeniowe to między innymi:
- Shoper - gotowe oprogramowanie dla sklepu internetowego dostępne jest jako usługa typu SaaS. Dostarczane sprzedawcom działającym w branży e-commerce przez firmę DreamCommerce.
- Edito - autorski i dedykowany system do obsługi sklepów internetowych. System działa zarówno w technologii PHP jak i ASP.NET.
- Prestashop - otwarte oprogramowanie udostępniane na licencji Open Software License.
- Clickshop - oprogramowanie przeznaczone dla sklepów internetowych bazujące na silniku skryptu Shoper.
- Magento - otwarte oprogramowanie udostępniane na licencji Open Software License.
- IdoSell Shop oraz IAI Shop - oprogramowanie do zarządzania sklepem internetowym udostępniane w formie SaaS przez firmę IAI S.A.
- Drupal - otwarte oprogramowanie udostępniane na licencji Open Software License.
- Opencart - otwarte oprogramowanie udostępniane na licencji Open Software License.
- Sote - oprogramowanie do zarządzania sklepem internetowym udostępniane w formie SaaS.
- Shopify - mniej popularny w Polsce systemy SaaS do zarządzania sklepem internetowym.
Naszym klientom wybrać system e-commerce optymalny dla ich indywidualnych potrzeb.
Niektóre biznesy wymagają jednak zastosowania bardziej zaawansowanych i innowacyjnych rozwiązań. Jako marka jesteśmy ściśle powiązani z Ideo – eCommerce Software House, który dostarcza najwyższej jakości rozwiązania e-commerce, dostosowane do potrzeb i wymogów nawet najbardziej wymagających Klientów. Sprawdź informację na temat platform sprzedażowych dedykowanych zaawansowanej obsłudze klientów indywidualnych oraz B2B.
Kompleksowa strategia
W jaki sposób możemy weryfikować podjęte działania, bez wcześniej przygotowanej strategii?
Kompleksowy plan wprowadzenia sklepu internetowego na rynek jest fundamentalnym czynnikiem rzutującym na jego późniejszy sukces. O wiele łatwiej jest wyznaczyć sobie określone cele, jakie chcemy uzyskać na poszczególnych etapach prowadzenia działalności online, a następnie je weryfikować i określać miejsce, w jakim aktualnie znajduje się nasz sklep internetowy.
Ideo Force to jest część Ideo
Jesteśmy częścią Ideo – znanego i cenionym dostawcy rozwiązań informatycznych oraz internetowych. Ideo to software house, który tworzy serwisy internetowe, sklepy online, platformy B2B oraz dedykowane oprogramowanie dla małych i dużych firm, a także instytucji publicznych. Jesteśmy doradcami - każde wdrożenie poprzedza diagnoza problemów oraz analiza potrzeb i celów, które klient chce osiągnąć.
W najnowszym zestawieniu Diamenty Forbesa 2020, Ideo znalazło się w gronie najszybciej rozwijających się firm. Dwa lata z rzędu było wyróżnione w zestawieniu Deloitte Technology Fast 50 CE. Posiada tytuły: Microsoft Gold Certified Partner, Google Partner.
Zrealizowane przez Ideo projekty otrzymały liczne nagrody m.in. Webstar w kategorii „Dom i Ogród” dla BRW za platformę e-commerce.
Jeden partner to wiele korzyści
Współpraca z agencją e-commerce ułatwia prowadzenie sklepu na wielu płaszczyznach, od pozyskiwania klientów przez kampanie reklamowe po optymalizację strony. Co daje współpraca z jednym partnerem?
- Zwiększysz ruch w swoim sklepie, wygenerujesz sprzedaż i rozbudujesz bazę klientów poprzez kampanie reklamowe, które przygotujemy i poprowadzimy,
- Zmaksymalizujesz zwrot z inwestycji na wydatki marketingowe (takie jak PPC, marketing afiliacyjny, e-mail marketing czy pozycjonowanie) dzięki naszemu wsparciu optymalizacyjnemu.
- Poprawisz doświadczenie użytkowników na stronie i użyteczność witryny, co spowoduje, że będą wracać i polecać Twój sklep innym.
- Skupisz się na prowadzeniu swojego biznesu, będziesz miał czas na rozwijanie bazy produktowej, budowanie relacji z partnerami i logistykę, a my zajmiemy się marketingiem.
- Będziesz miał pomoc konsultanta, który odpowie na pytania i pomoże Ci podejmować właściwe decyzje e-marketingowe.
Jako agencja e-commerce generujemy sprzedaż w e-commerce, pomagamy, doradzamy. Zakładanie sklepu internetowego wymaga ogromnej wiedzy i doświadczenia. Nasza agencja zapewni Ci pomoc na każdym etapie, począwszy od biznesplanu, a kończąc na opracowaniu skutecznej strategii marketingowej dla Twojego sklepu.
Założenie sklepu to dopiero początek
Doskonale zdajemy sobie sprawę, że uruchomienie sklepu internetowego to dopiero początek drogi w branży e-commerce. Konieczna jest przemyślana promocja oparta na dopasowanej strategii. Jesteśmy w tym specjalistami. Poniższy wykres pokazuje jakie wyniki udało się wygenerować w ciągu zaledwie kilku miesięcy współpracy dla jednego z naszych klientów e-commerce:
Jeśli interesuje Cię zwiększenie sprzedaży sklepie, koniecznie skontaktuj się z nami. Opracujemy najlepszą strategię marketingową dla Twojej marki.
Najczęstsze pytania
- Czy Ideo Force zajmuje się także integracjami?
Tak. Za pomocą integracji uzyskujemy efekt synergii. Wiemy, że połączenie poszczególnych systemów daje lepszy efekt niż korzystanie z każdego z nich osobno. Sklepy internetowe to platformy IT, gdzie takie podejście w szczególności umożliwia osiągnięcie pełni potencjału.
Połączenie usług czy serwisów z daną platformą sprawia, że procesy takie jak obsługa zamówień, dodawanie nowych produktów, zarządzanie stanem magazynowym czy komunikacja z klientem może zachodzić automatycznie bądź pół-automatycznie. Gwarantuje to dużą skalowalność biznesu oraz w dużym stopniu podnosi funkcjonalność sklepu online i wpływa na zadowolenie Klientów.
- Czym jest i na czym polega analiza potrzeb
Nasz zespół stanowią doświadczeni w obszarze e-commerce eksperci, którzy niejednokrotnie pracowali wcześniej po stronie Klienta. Dzięki temu jesteśmy w stanie rekomendować skuteczne rozwiązania uwzględniające specyfikę codziennego funkcjonowania sprzedaży internetowej. Na początkowym etapie każdego realizowanego projektu, zwracamy uwagę na kwestię integracji oraz automatyzacji procesów w sklepie internetowym. Analizujemy cele, które Klient chce osiągnąć oraz podpowiadamy, które aspekty integracji warto uwzględnić w tworzonym rozwiązaniu i dlaczego.
Odradzamy również te, które w oparciu o nasze doświadczenie niekoniecznie znajdą uzasadnienie biznesowe. Szczegółowo poznając specyficzne mechanizmy wewnętrzne firmy oraz potrzeby przyszłego sklepu internetowego, potrafimy przedstawić diagnozę i dobrać rozwiązania, które przyniosą wymierne korzyści.
- Jakie są najpopularniejsze systemy do tworzenia sklepów?
Systemów CMS do tworzenia i zarządzania sklepem internetowym jest wiele. My największe doświadczenie mamy z następującymi rozwiązaniami: Shoper, Edito, Prestashop, Clickshop, Magento, IdoSell Shop, IAI Shop, Drupal, Opencart, Sote, Shopify.
- Co to oznacza, że Ideo Force to część Ideo?
Jesteśmy powiązani z Ideo – znanym i cenionym dostawcą rozwiązań informatycznych oraz internetowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dokonać wszelkich prac programistycznych. Dodatkowo doskonale rozumiemy zagadnienia techniczne i technologiczne.