Jesteśmy Ideo Force
Jesteśmy agencją marketingu internetowego i e-commerce. Tworzymy rozwiązania zarówno dla przedsiębiorstw z silną pozycją na rynku, jak i firm chcących poprawić swoje wyniki. Realizujemy pojedyncze kampanie i prowadzimy długofalowe działania obejmujące wszystkie aspekty działalności firm przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi marketingowych. Zajmujemy się również tworzeniem nowym marek. Nasi specjaliści przygotowują koncepcje strategiczne uwzględniające ideę marki wraz z nazwą i logo, projekt strony internetowej, opracowują komunikację z klientami i tworzą wizerunek.
Zobacz, dlaczego warto nam zaufać.
Założenia kampanii marketingowych poprzedzamy wnikliwą analizą rynku. Punktem wyjściowym jest zawsze wizja firmy, z którą współpracujemy – słuchamy naszych klientów. To ich potrzeby wskazują kierunek prac, a nasze działania są narzędziem mającym realizować ich cele. Również współpraca osób w zespole projektowym jest kluczowa w osiąganiu wyników. Korzystamy z programów i technik komunikacji pozwalających na szybki przepływ informacji. Poszczególnymi pracami zarządza Account Manager, który monitoruje wyniki i pozostaje w stałym kontakcie z klientem.
Social media i reklama
Prowadzenie social media
Zarządzamy fanpage marek w social media, w tym na Facebooku, Instagramie, YouTube czy LinkedIn. Na podstawie materiałów, które otrzymujemy od klientów, opracowujemy posty. Po weryfikacji przez klienta i ewentualnych poprawkach publikujemy posty zgodnie z przyjętym harmonogramem. Nasi specjaliści dbają o komunikację z użytkownikami. Przygotowujemy również tygodniowe zestawienia aktywności na profilu, przy jednoczesnej konsultacji przyszłych postów. Po każdym miesiącu współpracy powstaje raport podsumowujący budżet reklamowy i uwzględniający aktywność na profilu wraz z oceną przyjętego kierunku działania.
W ramach zarządzania profilem marki zwiększamy liczbę obserwujących, angażujemy fanów, przygotowujemy materiały (koncepcję, grafikę, treść) odpowiadające linii komunikacyjnej marki, dbamy o dotychczasową działalność w social media, powadzimy dialog zgodny z językiem, jakim operuje marka (np. ekspercki). W zakres usługi wchodzą również kampanie reklamowe oraz audyt profilu wraz z analizą konkurencji. W social media tworzymy reklamy w dowolnym formacie, w tym także reklamy produktowe i odsyłające do strony internetowej. Na podstawie wybranego przez klienta celu (np. w ramach kampanii na Facebooku może to być konwersja, działania użytkowników lub budowanie rozpoznawalności marki), określamy budżet, czas trwania kampanii, grupy docelowe, sposoby kontrolowania efektywności reklam.
Dzięki naszemu wsparciu dotrzesz do przyszłych klientów i będziesz sprawnie komunikował się z tymi, którzy już śledzą profil marki. Social media są narzędziem zwiększającym ruch na stronie internetowej – zaangażowanie fanów marki ma swoje odzwierciedlenie w zainteresowaniu ofertą, a więc wpływa na sprzedaż.
Zadbamy o social media Twojej marki. Uzupełnij brief: https://www.ideoforce.pl/brief/social-media/.
Reklama w internecie
Administrujemy reklamami w mediach społecznościowych, ale także w sieci reklamowej Google. Zarządzamy kampaniami w Google Ads z użyciem dostępnych form, a więc reklamy tekstowej, graficznej w Google Display Network, reklamy wideo na YouTube, Gmail Sponsored Promotions w poczcie Google, reklam produktowych. Pomagamy i wdrażamy rozwiązania adekwatne do potrzeb. Kampania może być więc nastawiona na pozyskanie nowych użytkowników, zwiększenie liczby powracających na stronę, poprawę ruchu w witrynie i wydłużenie czasu spędzanego na stronie, budowanie rozpoznawalności marki. Dzięki zaawansowanej opcji kierowania (behawioralne, kontekstowe, automatyczne) dopasujemy reklamę do grupy docelowej. Płacisz jedynie za wyniki kampanii PPC (Pay Per Click). Google Ads pozwala również dokładnie mierzyć wyniki i badać zaangażowanie użytkowników w reklamę (np. ile osób obejrzało reklamę na YouTube bez korzystania z opcji pominięcia).
Oferujemy prowadzenie kampanii dla e-commerce, zarówno poprzez narzędzie Google Merchant Center, remarketing, jak i system Allegro Ads. W przypadku Allegro mogą to być oferty sponsorowane, reklamy graficzne lub przedstawienie oferty w sieci reklamowej, czyli w Google i na Facebooku. Reklamy Allegro poprawiają sprzedaż, budują rozpoznawalność firmy, docierają do potencjalnie zainteresowanych produktami. Nasze reklamy są skuteczne, bo wykorzystujemy wszystkie możliwości – posiadamy status Google Partner Premier i należymy do Allegro Ads Partner.
Zajmiemy się reklamami Twojego biznesu w internecie. Uzupełnij brief: https://www.ideoforce.pl/brief/reklama-w-internecie/.
Employer branding
Jeśli zależy Ci na wizerunku marki przyjaznej pracownikom, ale Twoja firma ma pewne obszary do poprawy, przygotujemy dla Ciebie strategię employer brandingową. Budowanie marki pracodawcy może mieć dwa kierunki – zewnętrzny i wewnętrzny. Pierwszy skupia się na budowaniu wizerunku firmy i kierowany jest do potencjalnych pracowników. Z kolei celem promocji zewnętrznej jest kreowanie firmy na rynku pracy, jako wartej współpracy (zatrudnienia). Employer branding wewnętrzny skupia się na obecnych pracownikach, a jego założeniem jest umacnianie więzi z firmą oraz podnoszenie efektywności zespołu.
W zależności od potrzeb i problemów firmy, przygotujemy odpowiednią strategię. Może dotyczyć wizerunku przedsiębiorstwa na rynku, relacji w zespole czy pozyskania wartościowych aplikacji na wybrane stanowiska. Zbadamy satysfakcję Twoich pracowników i ich oczekiwania. Opracujemy zestawienie wartości i benefitów (Employer Value Proposition), które wyróżnią Twoją firmę na rynku pracodawców. Analiza konkurencji i monitoring internetu dostarczą informacji o pozycji firmy wśród innych pracodawców. Dowiesz się, co o Twojej firmie myślą ludzie, których zatrudniasz oraz osoby potencjalnie zainteresowane pracą. Usługa obejmuje opracowanie strategii employer brandingowej zarówno w krótkoterminowej, jak i długofalowych działań oraz wdrożenie narzędzi usprawniających wewnętrzną komunikację w firmie.
Zbudujemy wizerunek Twojej firmy dzięki strategii employer brandingowej. Uzupełnij brief: https://www.ideoforce.pl/brief/employer-branding/.
E-commerce
Kompleksowa obsługa e-commerce
Oferta dla branży e-commerce obejmuje m.in.: zakładanie sklepów internetowych, audyt użyteczności witryny, generowanie ruchu na stronie, przyciąganie nowych klientów, ratowanie porzuconych koszyków, zwiększanie świadomości marki. Poprawiamy obroty sklepów internetowych poprzez nasz Ekspercki Program Zwiększania Sprzedaży, który bazuje na zarządzaniu według filozofii agile, strategii inbound marketingu, określeniu wskaźników jakościowych i nastawieniu na wynik.
Poprawimy sprzedaż i konwersję w Twoim sklepie internetowym poprzez zwiększenie ruchu i zachęcenie obecnych klientów do ponownego korzystania z oferty. Sprawimy, że Twój sklep poprawi widoczność w Google i będzie rozpoznawalny w branży. W tym celu korzystamy z kampanii Google Ads (prowadzimy kampanie produktowe, wdrażamy reklamy w wyszukiwarce i remarketing) i reklam w social media, platform RTB, programów lojalnościowych, e-mail marketingu, porównywarek cenowych. Przyciągamy uwagę użytkowników poprzez powiadomienia PUSH. Tworzymy i wdrażamy chatboty wspierające komunikację z klientami. Oferujemy również wsparcie sprzedaży na marketplace (np. Allegro, Carrefour Marketplace, eBay).
Jeśli chcesz, żebyśmy wypromowali Twój e-commerce, uzupełnij brief: https://www.ideoforce.pl/brief/e-commerce/.
Pozycjonowanie sklepów internetowych
Rozwiązania wdrażane w e-commerce są ściśle związane z marketingiem sieciowym. Widoczność strony sklepu i rozpoznawalność wśród konsumentów oddziałuje na sprzedaż, dlatego warto inwestować w kampanie (np. mailingowe, CPC) i pozycjonowanie sklepu. Podczas pozycjonowania tradycyjnego lub szerokiego w e-commerce analizujemy branżę klienta, przeprowadzamy audyt techniczny strony sklepu oraz audyt treści wraz z propozycją zmian, sprawdzamy witrynę pod kątem behawioralnym i UX, oceniamy linki, optymalizujemy stronę pod SEO. Korzystamy z najlepszych na rynku narzędzi do analizy widoczności stron, optymalizacji i monitorowania konkurencji. Po uprzedniej analizie, wybieramy najwłaściwsze słowa kluczowe. Zajmujemy się również przygotowaniem treści zgodnych z SEO, np. opisów produktów czy artykułów na bloga.
Dzięki pozycjonowaniu szerokiemu nie tylko poprawisz ruch w witrynie, ale sprawisz, że na stronę dotrą użytkownicy, którzy są zdeterminowani do zakupu. Z długiego ogona (frazy log tail) korzystają osoby mające sprecyzowaną wizję produktu/usługi. W przypadku sklepów internetowych, pozycjonowanie szerokie charakteryzuje się niskim współczynnikiem odrzuceń i wysoką jakością ruchu, co przekłada się na sprzedaż. Oferujemy pozycjonowanie serwisów sprzedażowych na rynek lokalny, zwiększając tym samym rozpoznawalność na wybranym obszarze, która skutkuje przewagą nad miejscową konkurencją, zainteresowaniem ofertą i poprawą sprzedaży.
Wypozycjonujemy Twój e-commerce. Uzupełnij brief: https://www.ideoforce.pl/brief/pozycjonowanie-e-commerce/.
Pozycjonowanie, strategia i UX
Pozycjonowanie stron www
Zajmujemy się budowaniem widoczności stron internetowych w Google i innych wyszukiwarkach. Pozycjonowanie zaczynamy od audytu SEO strony i zbadania elementów zewnętrznych oddziałujących na pozycję witryny w wynikach wyszukiwania. Wybieramy frazy kluczowe i proponujemy najkorzystniejszy dla strony typ pozycjonowania. Wszystkie działania realizujemy na podstawie wcześniejszych ustaleń z klientem i tak też raportujemy postępy – według planu. W ramach pozycjonowania optymalizujemy stronę, a więc dbamy o poprawne linkowanie, naprawiamy błędy, monitorujemy słowa kluczowe.
Pozycjonujemy m.in.: strony firmowe, sklepy internetowe, portale społecznościowe, landing page, serwisy informacyjne, blogi. Będziemy z Tobą w stałym kontakcie, dostarczając Ci na bieżąco raporty z naszych działań. Poprzez pozycjonowanie strony nie tylko poprawisz widoczność w Google (co jest równoznaczne z budowaniem przewagi konkurencyjnej i wzrostem zaufania użytkowników do strony), ale zwiększysz sprzedaż, zaciekawisz klientów ofertą i dotrzesz do osób poszukujących konkretnej rzeczy we właściwym momencie – słowa kluczowe odzwierciedlają potrzeby użytkowników. A wszystko to przy długotrwałym efekcie, ponieważ regularne pozycjonowanie zapewnia stabilne wyniki. Ruch pochodzący z wyszukiwarki charakteryzuje się wysokim współczynnikiem konwersji.
Wypozycjonujemy Twoją stronę internetową. Uzupełnij brief: https://www.ideoforce.pl/brief/pozycjonowanie-stron-www/.
Strategie e-marketingowe
Tworzymy strategie e-marketingowe zwiększające sprzedaż i budujące wizerunek marki oraz uwzględniające wizję firmy i jej rolę na rynku. Projektujemy również koncepcje kreatywne i strategie dla marek borykających się z kryzysem. Zajmujemy się tworzeniem nowych marek, a prace obejmują m.in.: określenie grupy docelowej, zbudowanie komunikacji i przekazu wyróżniającego markę pośród konkurencji, odpowiednie zaprezentowanie produktu. Analizujemy firmę i jej konkurencję, zarówno krajową, jak i zagraniczną. Badaniom poddajemy dotychczasowe działania marketingowe, narzędzia komunikacji (np. stronę internetową), zachowania użytkowników w witrynie, materiały dostarczane odbiorcom firmy (np. wpisy na blogu) i treści udostępniane w ramach promocji.
Przygotowujemy strategie e-marketingowe, które poprawią istniejący stan rzeczy bądź pozwolą firmie realizować nowe cele. Może to być zwiększenie przewagi konkurencyjnej, wprowadzenie nowego produktu, modyfikacja dotychczasowej komunikacji marki, zwiększenie zysków firmy, wejście na inny rynek, pozyskanie klientów. Wyniki analizy marketingowej pozwalają zauważyć problemy, które do tej pory umykały uwadze zarządzających, a utrudniały realizowanie przez firmę celów.
Stworzymy strategię e-marketingową Twojego biznesu. Uzupełnij brief: https://www.ideoforce.pl/brief/strategia-i-analityka/.
User experience
Badamy pod kątem użyteczności strony internetowe (w tym serwisy informacyjne i strony firmowe) sklepy online i aplikacje. Jeśli borykasz się ze spadkiem ruchu na stronie, porzuconymi koszykami zakupowymi, rosnącym wskaźnikiem odrzuceń czy niską konwersją, wiele wskazuje na to, że problemem jest użyteczność strony. Rozwiązaniem może być więc przeprowadzenie testów A/B, audyt UX, badanie użyteczności na użytkownikach, wykorzystanie mystery shopping czy analiza statystyk strony – oferujemy dopasowanie rozwiązania adekwatnego do problemu.
Przykładowo, nasz ekspercki audyt UX pozwoli zidentyfikować problematyczne dla użytkowników obszary strony, poprawić jakość odczuć towarzyszących korzystaniu z niej, zwiększając tym samym sprzedaż i konwersję. W ramach User Experience przygotujemy projekt udoskonalenia funkcjonalności na stronie. Dzięki poprawie elementów, które przeszkadzają użytkownikom, rozpraszają lub dezorientują, jesteśmy w stanie wyeliminować wiele problemów oddziałujących na ich zachowanie i uniemożlwiających, np. kupienie.
Sprawimy, że Twoja strona internetowa będzie użyteczna. Uzupełnij brief: https://www.ideoforce.pl/brief/user-experience/.
Jeden partner – wiele korzyści
Skupiamy się na tym, co dla naszych klientów istotne. Stawiamy na efekty, ale nie ograniczamy się przy tym do określonych metod. Wierzmy, że skuteczność wiąże się z wielokierunkowym działaniem. Dlatego nasza propozycja współpracy obejmuje e-commerce (wdrażanie, zwiększanie sprzedaży, rozwijanie sklepów) e-marketing (reklamę i pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media, UX) oraz e-strategie (budowanie marki, tworzenie strategii, doradztwo i consulting).
Współpraca z nami może dotyczyć kilku obszarów wymagających jednoczesnego usprawnienia. Firma, która zdecyduje się na skorzystanie z naszych usług, nie musi poszukiwać kilku agencji specjalizujących się w odmiennych dziedzinach. Stworzyliśmy zespół, który jest w stanie pracować efektywnie, łącząc przy tym różnorodne zadania projektowe. Skorzystanie z oferty Ideo Force oznacza dostęp, poprzez naszych pracowników, do narzędzi i wiedzy oraz partnerstwa – w tym Google Marketing Platform, Allegro Ads Partner, Bing Ads Accredited Professional.