Dzięki przemyślanej, wcześniej przygotowanej strategii marketingowej, zmniejszasz szansę, że coś Cię zaskoczy. Kalendarz marketingowy wskazuje święta typowe i nietypowe, które warto uwzględnić w swojej strategii. Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu, możesz sprawniej reagować na aktualne wydarzenia. Real Time Marketing nawiązujący do świąt, pokazuje, że marka jest na bieżąco z wydarzeniami i dobrze orientuje się w tym, co dzieje się na całym świecie.
Obecnie marki mocno stawiają na autentyczność. Odbiorcy naszych produktów lub usług chcą wiedzieć, kto tworzy markę i u kogo realnie dokonują zakupów. Wykorzystując takie święta, jak Dzień Handlowca, Światowy Dzień Grafika, Dzień Programisty czy Dzień Szefa możesz np. pokazać swój zespół klientom. W ten sposób nie tylko poszerzysz świadomość swojej marki, ale także zbudujesz jej pozytywny wizerunek.
W kalendarzu znajdziesz także święta uniwersalne, takie jak Dzień Kobiet, Dzień Chłopaka czy Mikołajki. Są to idealne okazje do zorganizowania ciekawej kampanii reklamowej bądź akcji promocyjnej, która odbije się szerokim echem w mediach bądź przyniesie wymierne korzyści finansowe Twojemu e-commerce!
Pamiętaj! Nic tak nie buduje zaangażowania wśród Twoich klientów jak dobrze zaplanowana, zorganizowana i wykonana kampania, która w dodatku odnosi się do dnia, który znają i świętują wszyscy!
Skorzystaj z naszego kalendarza przy planowaniu i przygotowywaniu działań marketingowych w 2022 roku.
Stworzyłeś już plan? Sprawdź w naszym kalendarzu czy na pewno uwzględniłeś wszystkie święta, które są szansą na większą sprzedaż w Twoim e-commerce!