Koniec roku to czas refleksji i przemyśleń nt. ubiegłego roku. Stawiamy sobie wiele pytań: czy wszystko dopięliśmy na ostatni guzik? Czy zrealizowaliśmy cały założony marketingowy plan? A może powinniśmy coś udoskonalić, wdrożyć nowe rozwiązania?
Po refleksji i podsumowaniu minionego roku przychodzi czas na wytyczenie nowych założeń i postawienie nowych celów. W tym momencie opracowujemy również plan promocji i działań marketingowych.
W przeciągu roku mamy wiele okazji do świętowania, czy to Dzień Babci, Wielkanoc, początek wakacji, czy nawet koncerty wielkich gwiazd na polskiej scenie muzycznej. Aby nic nie umknęło naszej uwadze oraz na czas było wdrożone do planu działania marketingowego przygotowaliśmy kalendarz marketingowy 2019 w postaci infografiki. Sprawi on, że nie przegapimy żadnych okazji i będziemy w pełni przygotowani z wszystkimi promocjami na cały rok.
Mamy nadzieję, że okaże się on dla Was przydatny i pozwoli stworzyć wyjątkowe kampanie marketingowe!