Podsumowujemy początek 2021 roku

W roku 2021 podobnie jak w poprzednich, od samego początku wystartowaliśmy gotowi do działania. Minione miesiące obfitowały nie tylko w pracę, ale także w jej widoczne efekty. Udało nam się opublikować wiele nowych artykułów, organizować spotkania dla klientów, zostać partnerem nowego kierunku studiów, nasze sklepy pojawiły się w raporcie Senuto E-COMMERCE W POLSCE  2021, a to jeszcze nie wszystko. Choć za nami dopiero ⅓ roku, to już udało nam się tak wiele zrobić.

Konkursy i raporty

Przystąpiliśmy do konkursu European 2021 Search Awards, w kategorii Lokalna Kampania SEO. Zgłoszonym przez nas projektem jest https://ototatry.pl/. Z niecierpliwością oczekujemy wyników, które pojawią się już 27 maja.

W raporcie Senuto E-COMMERCE W POLSCE 2021, wśród TOP 500 sklepów z największą widocznością w Google, znalazło się aż siedmiu klientów-partnerów Ideo Force.


Jest to z pewnością świetny wynik, który udało nam się osiągnąć dzięki ciężkiej pracy naszych ekspertów.

Patronaty

Ideo Force wraz z m.in. Ringier Axel Springer, Deloitte, IAB, Sagitum, zostało partnerem biznesowym nowego kierunku studiów na Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie. Kierunek Komunikacja cyfrowa pojawi się w ofercie edukacyjnej od roku akademickiego 2021/2022. Przykładowymi zajęciami będą content marketing, employer branding czy prawo mediów.


Studenci będą mieć do wyboru dwie specjalności: Social media i content marketing w biznesie lub Cyfrowa organizacja. To idealny kierunek dla przyszłych specjalistów e-commerce, copywriterów, Project Managerów i wiele więcej.

Facebook Marketing Partner

Zostaliśmy certyfikowanym partnerem Facebooka. Aby uzyskać status Facebook Marketing Partner, musieliśmy spełnić szereg kryteriów, z których najważniejszymi było wykazanie swysoką jakością kampani.

Dzięki osiągnięciu tego statusu, Ideo Force ma dostęp do unikalnych, niedostępnych dla innych agencji elementów, takich jak materiały edukacyjne, wirtualne szkolenia oraz kursy prowadzone przez ekspertów Facebooka, czy narzędzia analityczne, raporty i zlecenia od Facebooka w zakresie optymalizacji działań reklamowych naszych klientów. Nasi specjaliści będą mogli zatem poszerzyć swoje kompetencje wykorzystując nowe możliwości, co na pewno będzie zauważalne w wynikach biznesowych naszych klientów.

Dzielimy się wiedzą

Byliśmy organizatorem spotkania Trendy w e-marketingu i e-commerce. Godzinne wydarzenie, ze względu na obecne czasy odbyło się przez MS Teams. Prelekcję dla obecnych na spotkaniu klientów poprowadził nasz dyrektor zarządzający, Wojciech Szymański.

Ponadto, Wojciech Szymański był również prelegentem na wydarzeniu organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, którego tytułem było Jak skutecznie obstawiać touchpoint’y w grze o klienta. Tutaj można uzyskać więcej informacji lub obejrzeć webinar: https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/jak-skutecznie-obstawiac-touchpointy-w-grze-o-klienta/.



Podczas Tygodnia z Performance Marketingiem, Wojciech Szymański poprowadził warsztat o tytule Łaska pańska na pstrym koniu jeździ – czyli o przychylności i nieprzychylności Google, podczas którego między innymi wskazał, jak unikać negatywnych skutków kolejnych update’ów oraz przeanalizował kwestię dywersyfikacji kanałów ruchu. Wydarzenie odbyło się w ramach Szkoły Gospodarki Cyfrowej i było zorganizowane przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.

Kolejnym wydarzeniem, podczas którego nasz Managing Director podzielił się swoją wiedzą było webinarium w ramach Info Day – unijna polityka promocyjna 2021. Organizatorem spotkania było Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Dodatkowo, odświeżyliśmy dział Wiedza na naszej stronie https://www.ideoforce.pl/wiedza. Wprowadziliśmy nowy układ oraz grafikę, a zawartość działu poszerzyliśmy o jeszcze bardziej merytoryczne treści.

Opublikowaliśmy także wiele artykułów, jak na przykład Jak przygotować się do sprzedaży przez marketplace?, którego autorem jest nasz Account Manager, Paweł Kotowicz,  Jak budować e-sklep, aby był wysoko pozycjonowany w wyszukiwarkach?, Analiza content gap serwisu pod kątem sprzedażowymSTRATEGIA E-MARKETINGOWA PODSTAWĄ SUKCESU W INTERNECIE, wszystkie trzy autorstwa dyrektora zarządzającego Ideo Force, Wojciecha Szymańskiego.

Ponadto, analizowaliśmy także trendy razem z SEMSTORM: Digital marketing w 2021 — na czym się skupić?Trendy SEO 2021 — jak budować widoczność?, gdzie swoją wiedzą podzielił się Wojciech Szymański.

Nasi specjaliści podjęli się stworzenia społeczności skupionej wokół tematów związanych z branżą handlu elektronicznego. Z takiej inicjatywy powstała na Facebooku grupa o nazwie E-commerce Academy by Ideo Force, której głównymi założeniami jest wspieranie, dostarczanie wiedzy o rynku e-commerce, inspirowanie i dzielenie się doświadczeniem z osobami, które prowadzą sklepy internetowe lub dopiero myślą o sprzedawaniu online. Dołączyć mogą w zasadzie wszyscy, którzy interesują się tą tematyką. Choć grupa funkcjonuje już od maja ubiegłego roku, to stale jest przez nas rozbudowywana i ulepszana.


Podejmowane dyskusje zahaczają o tematy takie, jak wydarzenia i akcje, rozważania ekspertów, social media, publikacje ze świata i wiele więcej. Osoby zainteresowane zapraszamy do dołączenia E-commerce Academy by Ideo Force.

Dzielimy się także nadchodzącymi wydarzeniami. W najbliższym czasie Paweł Szczyrek, Creative and Content Manager w Ideo Force poprowadzi warsztat na temat Social Business Strategy podczas wydarzenia Social Media Social Business. Konferencja odbędzie się w dniach 19-21 maja, a udział jest bezpłatny - wystarczy rejestracja. Ideo Force jest patronem wydarzenia.

Natomiast podczas Akademii Marketingu, dyrektor zarządzający Ideo Force Wojciech Szymański poprowadzi webinarium pod nazwą Marketingowe trendy w czasach pandemii. Organizatorem obu wydarzeń jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Zapewniamy jednak, że to na razie niewielka część naszych planów na najbliższe tygodnie.

Podsumowując

Stale poszerzamy wiedzę i doświadczenie oraz dzielimy się tym, które już zdobyliśmy. Organizujemy liczne szkolenia wewnętrzne. Dzięki wszystkim tym czynnikom, Ideo Force ciągle pozyskuje nowych klientów oraz jest w stanie zadowolić obecnych. Każdego dnia dostrzegamy efekty naszych działań. Podejmowane przez nas starania i wysiłki przynoszą wyniki, które są korzystne zarówno dla nas, jak i dla naszych klientów. Z optymizmem patrzymy w przyszłość i wyczekujemy nowych projektów.