Ideo Force partnerem konkursu mBanku

Konkurs Cyfrowe Rewolucje skierowany jest do firm rozwijających e-biznes i e-commerce, które chcą wynieść swój biznes na wyższy poziom.

Pandemia wymusiła na przedsiębiorstwach i biznesie przyspieszone zmiany związane z transformacją cyfrową. Z tego względu niezwykle istotne stało się dopracowanie obszarów internetowych w każdej branży. Zamknięcie sklepów zapoczątkowało rosnącą w zawrotnym tempie popularność e-commerce, z kolei dystans społeczny zamienił spotkania na żywo w wideokonferencje. Skala zjawiska przenoszenia się do Internetu jest także ukazywana w liczbach, rok 2020 przyniósł aż 15 milionów nowych e-kupujących. Ponadto, w okresie od grudnia 2020 do marca 2021 e-sklepy oferujące żywność odnotowały skok w transakcjach o około 95%.

Mając na uwadze tak gwałtowne zmiany zachodzące zarówno w otaczającym nas świecie, jak i w tym internetowym, mBank postanowił nagrodzić najbardziej pomysłowych przedsiębiorców możliwością uzyskania profesjonalnej pomocy w cyfrowej transformacji biznesu.

Uczestnicy muszą odpowiedzieć na cztery pytania dotyczące aktualnej działalności firmy oraz planów na przyszłość. Zgłosić można biznes w zasadzie z dowolnej branży, od budowlanej, poprzez fryzjerską aż do turystycznej i wiele więcej.

Główne nagrody to między innymi założenie sklepu w SkyShop, czy mentoring biznesmena Macieja Filipkowskiego z Zaprojektuj swoje życie. Wartość rynkowa nagrody głównej sięga 110 tysięcy złotych, natomiast 6 nagród dodatkowych to wartość po 19 tysięcy złotych dla laureatów.

W tegorocznej edycji konkursu, pośród sponsorów nagród II stopnia, znalazło się także Ideo Force, z nagrodą obejmującą audyt w zakresie e-marketingu. Nagrody II stopnia przyznawane są trzem wyróżnionym firmom. Zwycięzcy mają możliwość dokonania wyboru jednej z następujących usług:

  • Analiza sklepu pod kątem widoczności w Google (usługa SEO)
  • Analiza sklepu pod kątem UX
  • Analiza kampanii Google Ads i Facebook Ads
  • Przygotowanie treści dla sklepu do 20 tysięcy znaków

Ideo Force wspiera wszelkie innowacje technologiczne. Od lat pomagamy branży e-commerce w promocji w sieci i nie tylko. Nasze usługi z zakresu e-marketingu zawsze przynoszą widoczne rezultaty. Dbamy nie tylko o samą promocję marki, ale także o utrzymywanie wysokiego poziomu świadomości i rozpoznawalności marki. Ponadto, dzięki działaniom z zakresu remarketingu pozwalamy naszym klientom na budowanie lojalnej społeczności stałych klientów.

Nasza misja i cele sprawiły, że postanowiliśmy się włączyć w projekt Cyfrowe Rewolucje mBanku. Chcemy stać się częścią rewolucji cyfrowej, która dzieje się na naszych oczach! Razem z nami do programu dołączyły takie firmy jak mElements, Cube Group, Gessel, Mastercard, Samito, Sky-Shop, Ceneo, DPD, Lex Secure. Konkurs objęty jest patronatem Dimaq.



Zachęcamy też do zapoznania się z metrytorycznymi poradami naszych specjalistów z poprzedniej edycji Cyforowych Rewoucji. Tomasz Kwiatkowski przygotował tekst Promocja sklepu internetowego. Jak dotrzeć do potencjalnych klientów?, a Wojciech Szymański jest autorem publikacji Content dla sklepu internetowego. Jakie treści tworzyć? Zachęcamy do śledzenia strony akcji na bieżąco.